globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Bódog huszadikat !

2009.07.28. 16:08 csőr dzsinn ész

Alapvetően a fülinap idegesítő dolog, demár megszoktuk, és lehet jól tojtázni, később bódogszülinapszexet kapni, utána meg szomorkonni, mien idősek is vagyunkmán. Szerintem ötven fölött má nem számojja az emberfijja.

Nade őket azé ünnepejjük már meg!

A Tankcsapda Magyarország legnépszerűbb rockegyüttese, melyet 1989 februárjában alapított Debrecenben Lukács László gitáros/énekes, Buzsik György dobos és Tóth „Labi” Laboncz Attila basszusgitáros.

A zenekar kezdeti punk rock stílusába fokozatosan vegyült bele a hard rock/heavy metal hangzás, amellyel egyre szélesebb közönségréteget sikerült megszólítaniuk. A Tankcsapda egyik legfontosabb védjegyének és népszerűségük kulcsának a mára egyetlen alapítótagként megmaradt Lukács egyedi dalszövegei számítanak. Megjegyzem ezek a szövegek igencsak jók, főleg az elsők.
 
Lendületesek, és valahogy a zenéjükkel együtt olyan ritmust és tág zenei világot nyitnak, amire kérlelhetetlenül beindul az emberfija.
 
Legutóbbi stúdióalbumuk, a 2006-ban megjelent Mindenki vár valamit platinalemez státuszt ért el, de 2001 óta minden albumuk legalább aranylemez lett. Ez speciel engem nem nagyon érdekel, de lehet, mást igen.
 
Az utóbbi öt évben kommersz szarokat is beletettek és a zenei világuk sem az az ősbaromvad, amitől az embernek kiugrik a kiugrója a helyéről. Mindegy, néha igenis be lehet tőlük kerregni, rendesen.
 
Mondhatni gecijók. 
 
Mivelis lehetne kívánni nekik fülinapot, minthát az egyik ődalukkal!
 
 
Bódog születésnapot öregurak! És nemámkommercializálódni, meg fotölyrokkerré válni, csak keményen, hadd zúgjon!
 
És hát a kedvencem, amit mindenkinek ajánlok, aki szíjjel akarja vágni a világot:
 
 

Wááááááá az ember háta is belebizsereg ebbe a dalba! 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr91273871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márnyuszi 2009.07.29. 08:25:13

NAGGGGYON klafa lett :)))

aug. 10.Sziget. -1. nap jubileumi TCS koncert!
és ágika is ott lesz!!!!!!! :))

csőr dzsinn ész 2009.07.29. 09:04:05

szép jó reggelt szép hölgy!

márnyuszi 2009.07.29. 09:12:10

@edz nörsz sincs:
morgen! te, kis széptevő! :)))

csőr dzsinn ész 2009.07.29. 09:38:11

@p.nyuszi: azon gondókttam, hogy az alkohol konzervál. merthogy a fenti gitáros úr még mindíg baromi fiatalos. többet kéne innom...

márnyuszi 2009.07.29. 10:03:35

@edz nörsz sincs:
igen, de valszínüleg töményet! :)
a sörtől tésztaképű lesz az ember, a bortól, meg vörösképű.
Lukács annyi idős, mint én, de nagyon jól tartja magát.csipázzák is a kislánykák...

csőr dzsinn ész 2009.07.29. 10:58:58

@p.nyuszi: én tegnap elmentem kicsit edzeni, utána kisházmester veresborból, de szódával. Pöpec vót. Mostakkor én lángoslképű leszek és veres... basszuuuus...

márnyuszi 2009.07.29. 13:00:55

tök szar dolog, ha kimoderálják az embert...

márnyuszi 2009.07.29. 13:08:44

hát tudod, de jó, hogy nem vagyok ott. :(

csőr dzsinn ész 2009.07.29. 14:25:06

@p.nyuszi: ja... értem mire gondolsz. hehe, hogy nyígott a mester, hogy kimodizták. Hát még hogy nyígna, ha egyszer bannolnák. Ehhh.... Megtehetted volna! Látod, a te hibád :)

márnyuszi 2009.07.29. 15:27:12

@edz nörsz sincs:
tudom, mindenért én vagyok a hibás! :)))

csőr dzsinn ész 2009.07.29. 16:21:29

Miről posztoljunk, nyulambulam?

márnyuszi 2009.07.30. 08:21:21

semmiről, meleg van.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.27. 17:13:29

Kedvenc magyar bandám, kívánok nekik minimum még 20 jó évet!
Aztán beleereszteni a tárat, srácok! ;)))
süti beállítások módosítása