globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Nagy biznic nekem lettem kiválasztva

2009.10.01. 21:21 Rosszindulatú Vászka

Ennek a mélnek, amit nemrég kaptam, komoj kihívást jelentett az értelmezése. Sztem nem is sikerült.

A figyelmüket

Érthető, hogy talán egy kicsit nyugtalan, mert nem ismersz, de van egy jövedelmező vállalkozás javaslatát a közös érdekű megosztani veletek.
Megvan a hivatkozást az én keresni valakit, aki megfelel az én javasolt üzleti kapcsolatot.

Én vagyok Mr. Patrick Chan KW ügyvezető igazgatója és gazdasági
vezérigazgató-Hang Seng Bank Ltd. takarásban van egy üzleti javaslat az Ön számára. Én akarom, hogy segítségemre lesz a végrehajtó egy üzleti projekt Hong Kong az Ön országában. Magában foglalja az átadás egy nagy halom pénzt. Mindent erre az ügylet jogszerűen rántás nélkül megtehető. Kérjük, törekednek arra, hogy betartsák legteljesebb diszkréció érintő valamennyi ügyben a kérdést.

Miután az alapokat már sikeresen át, a fiókba fogjuk részesedése az arány jóvá kell hagynia mind a ketten.

Én inkább nem éri meg az én privát e-mail címét alább  infopatrickchankw), és végül azt követően, hogy én átadják Önnek több információt erről a műveletet.

Kérjük, ha nem érdekli törölje az e-mailt, és nem vadásznak rám, mert én vagyok a karrierem elhelyezés és az élet, a családom a tét ebben a vállalkozásban. Bár semmi sem merte semmi szerzett.

A legkorábbi választ erre a levélre, majd értékelni.

Kind Regards,

Mr. Patrick Chan

Válaszom nem késlekedett,

gondoltam megtréfálom a fordítógépezetet. Amint kapok válaszot, értesítem hűséges olvasóim a fejleméynekről.

Kedvesch Patrik!

Kérlek tégedet rögvest izibe most, hogy ahogy a Költő monnya, haggyálmá békibe. Ellentétes történéseket megvaluslva látván meg kel kérjelek, nőjön köröm a pötsödön. Amennyibe zaklatásos tevékenységed abbafejezve, úgy tekincsd eszt figyelmen kívül.

Üdvözlettel, kelt, mitn fent.
Nedudj!

14 komment

Címkék: bazmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr981421651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokka 2009.10.02. 09:27:43

nyühühűűűű :-))))))))))))) naggyon jó a válasz!

Anand 2009.10.02. 12:42:07

Vásenka, hát én Tégedet elveszlek feleségül, vagy montammá?! :DDDDDDDDDD

Pikk Dáma ♠ 2009.10.02. 13:22:41

remélem, meghívtok a lagziba:)))

Rosszindulatú Vászka 2009.10.02. 15:50:23

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: az a hejzet, hogy az a következő életünkbe lesz, ha akkor még érdekel a dolog, természetesen szivesen látunk :)

Anand 2009.10.02. 16:05:44

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: naná! Akkor is ha addigra te leszel az egyik macskánk a tizennégyből :)))

márnyuszi 2009.10.02. 20:47:41

én lenni jóestét kívánva!

Rosszindulatú Vászka 2009.10.02. 21:02:00

kezit van csókolva legitt szokás szerént

márnyuszi 2009.10.02. 21:16:01

hello-bello, ezer éve... jóltetszik lenni-e?

márnyuszi 2009.10.02. 21:24:25

na jó. akkor majd hétfőn kaptok tőlem új poszt.
finom lesz!

márnyuszi 2009.10.02. 21:47:46

basszus, minden nap eszemben vagy, annyira drukkolok!!!

na,mára megyek, nincs türelmem semmihez, de gondoltam beköszönök. csákány.
süti beállítások módosítása