globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Patrik nigériai biznice, II. epizód - avagí a hüjék a másik oldalon laknak...

2009.10.05. 19:36 Rosszindulatú Vászka

Már tegeződünk, és mélet is váltott a kis hamish :)

Kedves Barátom,
 
Először is szeretnék köszönetet mondani figyelembe a javaslatomat. Az egyik szempont fogok beszélni, mint a partnerség. Meggyőződésem, az energia-és partnerség szellemében, az üzleti életben. Partnerség is van szó a kölcsönös megértés, a kölcsönös törekvések, a hozzájárulás és a kölcsönös előnyök valamennyi érintett fél számára a partnerségben. Ehhez kapcsolódóan szeretnék velünk dolgozni egy csapat elérése érdekében ez a lehető legnagyobb szakértelem, az átláthatóság, az elkötelezettség és a titkosságot.
 
Az első dolog, amit akarat csinál van-hoz kap ön ismeri a teljes részleteket (általános áttekintés) az ügylet, hogy ad egy alapot, amelyből arra, hogy konkrét döntést.
 
  Felvettem a kapcsolatot neked szóló elhunyt ügyfél Aziz Musa Numan (Egy iraki Nyersolaj kereskedő), és a befektetési inkább ő a mi bank irányítását. Még egyszer szeretném tisztelettel kérjük, hogy megőrzi-e az e-mail és tiszteletben tartják a bizalmas adat integritását jössz eredményeként az e-mailről. Én Önöket keresni önállóan, és senki nem tájékoztatták erről a kommunikációs szeretném intim Önt, hogy bizonyos tényeket hiszem lenne az Ön számára.
 
2001 júniusában, Aziz Musa Numan eljött hozzánk a bankot, hogy üzleti tárgyalásokat folytasson a mi privát banki részleg. Ő közölte velünk, hogy volt egy pénzügyi portfolióját 18.3 million USA-dollár, amit akart, hogy nekünk adja át (beruházások) a nevében. Én voltam a kijelölt tiszt ügyével miatt magas nettó értékű profil, én tett számos javaslatot összhangba munkámat, mint a de-facto hadműveleti főnök a privát banki szektorban, különös tekintettel a pénzeszközök mennyisége akarta helyezni Bankunk. Találkoztunk már számos alkalommal, még mielőtt bármilyen befektetési forgalomba. Én arra ösztönözte, hogy fontolja meg különböző növekedési alapok elsődleges értékelések. A hátrányos helyzetű útvonalon az én tanácsom az, hogy az ügyfelek kezdeni értékelésére vonatkozó adatok 600 hagyományos készletek és a kötvények vezetők és 300 vezetői az alternatív befektetések. Alapuló rám, mi a pénz körül forogtak a különböző lehetőségeket és vonzóvá tenni árrés első hónap működés
  a felhalmozott nyereség és kamatok állt ezen a helyen az Egyesült Államokban 22,5 millió dollárt, ez az érték nem a teljes potenciálját az alap, de azt kívánta, az alacsony kockázatú befektetések megtérülése garantált..
 
A lejáratkor több figyelmeztetést küldött neki, még a háború alatt (amerikai és az iraki háború), négy évvel ezelőtt (2003). Ismét a háború után egy újabb bejelentés érkezett, és még mindig nem jött válasz tőle. Azonnal letette a feladat helyének neki, hogy a belső vizsgálatok osztályán Hang Seng Bank Ltd. Információs kezdett pergett e Aziz Musa Numan és családját megölték a háború alatt egy bomba robbanás, hogy beverte a haza, ahol az ő személyes Mukaradeeb olajkút volt. A bank azonnal vizsgálatot indított esetleges túlélő közeli hozzátartozók, hogy figyelmeztessék a helyzetről, és azt is, hogy terjesszen elő a követelés birtokára. Ha nem ismeri a privát banki ügyek, azok, akik pártfogol szolgáltatásaink általában inkább a névtelenséget, hanem valamilyen szinten különítmény a hagyományos eljárások.
 
Az ő biológiai adatlap, ő nem sorolt legközelebbi rokon. Területén a privát banki, számlanyitás nálunk azt jelenti, senki nem fog tudni a létezéséről. Számlákat ritkán alapján tartott név; betétesek használata számokat és kódokat, hogy a névtelen számlák. Ez a bank még akkor is megadja a választás, hogy a betétesek, akiknek mailt küldeni, vagy tartott a bank is, biztosítva, hogy nincsenek nyomai a számla, és mint mondtam, ritkán fordul elő, hogy jelöljenek legközelebbi rokon. Private banking ügyfelek eltekintve nem jelölő közeli hozzátartozók is, általában a legtöbb esetben a szabadságot akarja a mi gondozás, ebben az esetben a mi most elhunyt ügyfél halt meg-Végrendeleti. Összhangban van a mi belső folyamatok számla tulajdonosok, akik elmúltak, mi indított saját vizsgálataink jóhiszeműen, hogy eldöntsék, ki kellett volna joggal állítja a birtokot. Ezt a vizsgálatot az elmúlt hónapok óta unfruitful. We have szkennelt minden kontinensen és használt mi magánnyomozó társult vállalatok
  jut el a gyökere a problémának. Az elég világos, most, hogy a kedves ügyfél halt meg nincs ismert vagy meghatározható családtag.
 
Így megmarad nekem, mint az egyetlen ember, a teljes képet, amit a mindenkori helyzet kapcsolatban a tárca és a néhai kedvezményezett a betét. Gyakorlatnak megfelelően, a lakossági szektor által az év végéig adás iránti kérelmet keresetlevelet a Hang Seng Bank Ltd., mivel nem kap életképes igények fogják minden valószínűség szerint visszatér a letét kezelése Hang Seng Bank Ltd. Ez eredményeként a pénzt belépő a Hang Seng számviteli rendszer és a portfolió kerül ki a kezem, és ki a privát banki részleg. Mi zavar engem leginkább az, hogy törvényei szerint hazám a lejártakor hat (6) év az alapok visszaszáll a tulajdonjog a hongkongi kormány, ha senki nem vonatkozik az állítás az alapokat. Ez nem fog bekövetkezni, ha én is megyek.
 
Amit én szeretnék kapcsolatban akkor smack ki az etikátlan gyakorlatot, de azt akarom megérteni valamit. Ez csak egy kívülálló, hogy a banki Világ aki úgy véli, a belpolitikai a banki Világ aberrational. A világ a private banking különösen tele van hatalmas jutalmazza azokat, akik beül néhány szék és felügyeli egyes portfóliók. El kellett volna most kezdte el összerakni az általános irányítása, amit én javasolni. Van US $ 22,500,000.00 letét csak fekvő gazdátlan. Ez a bank költött hatalmas összegeket próbálja követni az elhunyt? család; általuk megvizsgált több hónapig, és nem találtak azonosításra alkalmas családtag. A vizsgálat véget ér.
 
Javaslatom, kész vagyok, hogy ellássák a szükséges adatokat az Ön számára a legközelebbi túlélő kapcsolatban. Én is azt javasolja, hogy sikeres végrehajtását követően az üzleti ajánlatot, és a pénz a számláján, az alapok folyósítása az arány 30/70, 30%-át a pénzeszközök megy neked, hogy felajánlotta magát, mint a közeli hozzátartozók és a biztosító külföldi véve különösen egy offshore számla biztonságos a pénz át, és 70%-uk lesz nekem. Please let me know-ban a következő levelet, ha a fenti megosztási arány rendben van, mert az Ön által tudjuk finomítani ezen alapuló kapcsolatunk beládáz bármilyen gond vele. Miután a kapitány tervét, ez az ügylet Én néztem egy banki tranzakció megértéséhez, amelyek az én bank első pontja át halogatták szemöldökét, hogy fel lehet emelni, illetve a felesleges kihallgatásra.
 
Tisztában vagyok a következményei ennek a javaslatnak. Még egyszer kérem, hogy ha nem találnak érdekel ez a projekt, akkor dobja el az e-mailről, és felejtse el, akit valaha is a kapcsolatot meg, kérem, hogy ne legyen bosszúálló, és romboló. Ne törd össze a karrierem, mert nem az én hagyja jóvá javaslatát. Én nem egy bűncselekmény, és mit csinálok, nem tartom jó lelkiismeret ellen, ezt is nehéz neked megérteni, de a dinamika az én ipar diktálja, hogy én, hogy ezt a lépést. Ezeket a lehetőségeket csak úgy jönnek is egyszer az életben. Nem engedhetem, hogy ezt a lehetőséget át nekem. Az egyszer azon kapom magam, a teljes irányítást a sorsom. Meg ezt a lehetőséget nyert? pass nekem, és kérem, ne engedjék Hiányzik a lehetőséget, ha nem működik velem hadd tudjam meg, és hadd lépni az életemmel. Én családos ember, és ez lehetőséget nyújt arra, hogy megadják nekik azokat az új lehetőségeket. Nekem van értékelték a kockázatokat, és az egyetlen veszélye van itt van tőled hajlandó velem dolgozni és riasztó my
  bank. Ha adsz nekem pozitív jelek, adok neked az adott elkövetési mód, hogy megindítja ezt a folyamatot felé következtetést.
 
Küldök neked e-mail nélkül nem méri, félelem, hogy milyen következményekkel jár, de tudom bennem, hogy semmi sem mertem semmit sem szerzett, és a siker és a gazdagság soha nem jön könnyen, vagy egy tál aranyat. Ez az egyetlen igazság tanultam az én privát banki ügyfelek számára. Nem árulja el önbizalmamat. Várom válaszát.
 
Üdvözlettel
 
Mr. Patrick K. W. Chan

Válaszomba kissé lépést váltottam stílbe, kiváncsi vagyok meddig bírja a fordítóbot :)

 

Szép Tezsvérem!

Akkó megmondom tutit, hogy zsírozzuk le a biznict. Namost az van, hogy a részemet, aszta cirka nyóc millát használt húsz dodósokba kérem, bezsákolva, és ne eccerre póstázzad nehogy a Nejem megneszejje. Úgy jó lesz nekünk. De előtte még, ahogy erre mifelénk szokás meg köll idni az áldomásot az üzletre, meg belepökni a tenyérbe és ittakezemnemgyesznóláb, ahogy az dukál. Értem?

Na üzizzél, mikor gyüssz, presze a hirig komojságán sokat lendítene egy jelképes mintacsomag, cask úgy előre, mongyuk úgy két avagy három guriga dodó, de gyühet ejró vagy japó jen is. Dajcse márkkal ne is próbálkozzál.

Remélem neked is bele tövig csurig, beszutrögárd és várom a zsét.

Hollári, hollári hó!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr71429818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márnyuszi 2009.10.05. 20:16:50

egy percem van, holnap elolvasom, szia Vásenyka!

csín dressz nőz 2009.10.05. 22:00:17

hásztakurva mekkorát röhögtem!

Vászka, keblemre!

Rosszindulatú Vászka 2009.10.06. 08:45:08

Be köll vallanom, az a nyóc guriga dodó most pont jól jönne, hát meglássuk :)

márnyuszi 2009.10.06. 09:21:37

nyissunk mán egy számlát, hátha utalnak valamicskét...:)

spájdernecc 2009.10.06. 11:18:17

Öcsém, egy nemzetközi bankkalóz :)

Pikk Dáma ♠ 2009.10.06. 11:27:59

hehe, de hüje vagy:))))

est komor őre. 2009.10.06. 22:45:11

szerintem emiatt a levél miatt akadozik a google napok óta.
süti beállítások módosítása