globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

John Lennon: A mogorvosnál (At the Denis)

2009.10.08. 08:35 Rosszindulatú Vászka

Hölgyem: Egy üres fogam van, mely nagyon szenved engem.
Uram: Hanyatoljon le amaz lábasszékbe, hölgyem, s tátsa ki ajkát!
Az ön szájüregében egyetlen fok sincs immár!
Hölgyem: Ólaj! Hiszen még nemrég is nyolc fogalmam volt (maradt).
Uram: Így hát nyolcvanhármat veszített meg.
Hölgyem: Letehetetlen!
Uram: Köztudományos lény, hogy az embernek négy tetszõ, tíz
csõrlõ foka van és két szeme, ami összesen hetvenkedõ.
Hölgyem: De hát hiszen én mindent elköveztem fogaim kímérésére.
Uram: Tehetséges! de mihasztalan.
Hölgyem: Ó! miért is nem inzultáltam önnel korábban?
Uram: Már vésõ Ä most vagy soma.
Hölgyem: Kihúzza tehát?
Uram: Nem, asszonyom, hanem gyökeresztül kiírom.
Hölgyem: Hiszen az roppantóan fúj!
Uram: Padlássam! Ä Reccs! Tessék, összenyom, itt van.
Hölgyem: De uram, én azt a fogat meg akartam (meg szertelen volna) tartani.
Uram: Pedig már egészen ordas volt és korhatár.
Hölgyem: Jézusmánia, csakhamar nem lesz, amivel egyek.
Uram: Ingyen kaphat grümplett fogsort a betegpiszkosítótól.
Utána harminc érvet leragadhat.
Hölgyem: (Félre) Harminc érvet; (Fenn) Uram, rá vagyok beszélvédõ.
Nyúzza ki az összeset.
Uram: Oké. Aida.

/Révbíró Tamás fordítása/

8 komment

Címkék: kult kultúra malaszt világökörség

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr121435792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márnyuszi 2009.10.08. 09:16:19

bazeg, Vásenyka! ez a hát...:)))

jonnglenn 2009.10.08. 09:40:15

erre én se nagyon tudok mit mondani, esetleg asztat hogy az én fogorvosom jól íszik és szarul kártyázik
és nem ijen szőrős a háta

márnyuszi 2009.10.08. 09:43:04

@jonnglenn:
honnan tudod? ő is ilyen cuccban nyomatja? :)

jonnglenn 2009.10.08. 09:53:27

nem,nem, neki faszányos fehér régiesztékás köpennye van, de szoktunk egy bandában szajunázni

csőr dzsinn ész 2009.10.08. 11:14:30

férfiak ha összejönnek, egymás közt mik megtörténnek!

Pikk Dáma ♠ 2009.10.08. 12:36:13

fúúúúj
és még fogorvos is... rémálom.)
süti beállítások módosítása