globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Bulvármédiákok Véreres Harca

2009.10.15. 07:54 Rosszindulatú Vászka

 

Igen igen kemény kemlény világ ez, harc az élet, meg bűn, meg minden! Médiákok médiumoknak farkasa! Dámoklész kargyaként függeszkedik a jobbsorsra érdemtelen sajtmunkások feje felett a rettegés, mi lesz, ha nemhogy semmi nem történik a Világba és elfogynak a hírek - ekként félvén a panglossi bölcselet megvalósulását - de még az üres flekkeket és ezek onlájn utánzatait eleddig megtöltő műbölcsészek is munkát találnak a válság vasmarkának enyhülő szorításában? Szorongató kétejek, bizony!

Aztat gondolom nem vagyok az átlagnál butácskább, egy csomó képregényet olvastam a Fülesben legénykoromban, ezzel határozottan erős humán tárgyi művelcségre szert tenvén, sőt még tévém is van, tudom ám mi megy a Világba! De vannak híreknek láccó betűdelejes fonadékok, mejeknek értelmezése kerékbeletöri agyvelőmet, csakúgy, mint minden Bölcs Ész példaképének, Aromónak. Hát kettő friss mai lelenccel illusztrálom emitt szkriptálisan.

Blikk, írta P. A. mester műve

Nudisták elől menekültek Kis Hegedűs Rékáék

"Benidorm - Pikáns félaktokat szeretett volna készíteni Kis Hegedűs Rékáról (30) kedvese, Balogh Gábor (33) olimpiai öttusázó egy eldugott kis sziklás öbölben Benidormban, de végül menekülniük kellett a helyről, mert még őket is zavarba ejtették a felbukkant meztelen nyugdíjasok.

- Ahogy elkezdtünk fotózni, lassanként előkerültek a helyi nudisták. Hatvan év körüli korosztály lepte el lassacskán az öblöt. Kiskutyás angol nénik és bácsik jöttek, akik ide, a meleg spanyol tengerpartra költöztek nyugdíjas éveikre, és itt élik a második fiatalságukat. Hozzájuk képest én felöltözöttnek tűntem, hisz rajtam volt egy aprócska bugyi. Rá­adásul a korom miatt is kilógtam közülük. Olyan zavarban éreztem magam, hogy inkább odébbálltunk. Szerencsére a belvárosban fiatalokkal is találkoztunk, és nagyon sok érdekes dolgot találtunk ott is - nevetett különös kalandján a gyönyörű modell."

Stilárisan egy patent rendőrségi esetnek láttatván magát a cikkecske, már a főcímen felborzolódott kedéjeket tovább izgatva fojik a delejfonat... decensen elhintett opcén erotika, élsportoló, valami celebsegg - itt kis bizonytalanság támadott lebenyemben, nem tudom, a Dráma Főhősnője honnan celeb, mert nincs ottan ez előnevezése (pl. Vévé, Megasztár ecetera, de ez az én bunkóságom eredménye lehet csak). És elmémben rajzolódik a kép, menyire zsenánt, mikor a feldühödött brit pucér nyuggerek üldözni kezdik a szépséges fijatal, csak persze maguknak művészkedő hun párot. Levert a víz kéremszépen, mikor beleképzelettem magam a szituba. Óbenóne pezsegnék a "meleg" (hát ezen külön beröhögtem) bícsen, és nem tudnák kattintani a fotóapparáton az engemet fecskében fikszírozó - nono, nem jár pofánlecsó, a fecske rajtam, teccikérteni? - nyanyák vududelejezése okán. Rettenet! Borzalom és egyszersmint skandallum! De örülök, hogy velem még ijesmi nem esett meg!

Blikk, írta nemtomki mester műve

Megkéselte volt kedvese halát

"Megkéselte volt kedvese halát egy férfi az Egyesült Államokban, amiért két év börtönt kapott, bár csak felfüggesztve. A 27 éves férfi a szakítás után visszatért a nő lakásába, és a hal előtt volt barátnőjét is bántalmazta, de nem okozott neki súlyos sérülést. A nőnek sikerült elmenekülnie, rendőrrel ment vissza. Addigra a 6 centis hal a padlón hevert, átdöfve egy késsel. "Ha nem akar engem, akkor a halat se akarja!" - mondta a férfi. A halat egyébként ő vette a nőnek, aki nagyon megszerette az állatot. A nő halemlékművet akar tetováltatni magára."

Nini, egy patent sajtóhíba, gondolám, de nem! Dönörű cikk! Szal a Nő el tudott menekülni, bezzeg szegény Haluci! MEGÖLTE WANDÁT! A bitang! A történésben rejlő sikító dráma természetesen méjen megérintett, de mégsenem értem a hirig okát. Ezér két év felfüggesztés, hát hüjék ezek a jenkik? Sztem igen. Jelzem én is sok halat megszerettem eddigi tartalmatlan és érdemtelem életem során: lazac, azaz akciós rózsaszín, pisztráng, miszerint székejcápa, nomeg a keszeg marinírozva. Áldom a Teremtő nevit, ki ezeket étkül szánta nékem! Azért a irományocska érzelmi tartalma nem volt rám hatástalan, ha Nejem kirúg, az összes plüssálattyába belerúgok egyet - amiket én soppoltam, azokba kettőt is - csak hogy címlapra kerülhessek. Híres leszek a picsábamá!

6 komment

Címkék: írott moraliza művelőggyé

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr171451222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csőr dzsinn ész 2009.10.15. 08:41:39

Kéremszépen tudományosan bebízonyítom, hogy 6 centis halat nem lehet megkéselni, esetleg tűvel szurkálni, oder frappánsan miszlikre széjjelbaxni.

A celebhez nem tudok releválni, nekem tasnádi képernyőn való megjelenése óta kicsapódtak a biztosítékaim, baj-e ha hányingert kapok a magyar kereskedelmi tévéktűl?

Rosszindulatú Vászka 2009.10.15. 08:52:11

Röstellem, de azt a műsorot én is megnéztem, annyira fles volt a kösztörvényes főzéset reklámozni a Keresztapa 2. szüneteiben, hogy belenéztem. Hát döbb.

spájdernecc 2009.10.15. 08:59:13

@csőr dzsinn ész:
biztos elővette a zannya kiskésit

márnyuszi 2009.10.15. 09:58:03

ugyanmár kéremszépen... genorazzó után? tasnádi felüdülés. a műsor pediglen hottúnalom. :P

est komor őre. 2009.10.15. 10:24:30

@Rosszindulatú Vászka:

Kéremszépen én a Zindexből értesültem minap, hogy ottan mutogassák. Ötvenapmeresek bennem a biztosítékok de úgy lebaszta őket az áram, hogy nem tértem magamhoz jóidejig.

Kéremszépen hogy lehet, hogy egy cigányok szégyene többszörös bűnöző, erőszakos és gyilkos maffiózó szerepeljen bármilyen nem kriminalisztikaji jellegű műsorban?

Hát miafaszom példát mutatnuk mink dzsermekeinknek??? Felelőtlen médijákok!

est komor őre. 2009.10.15. 10:25:29

@p.nyuszi:

inkább nézem a már halott gusztustalanul főző piásséfet lundát nyaszatolni a spitzbergákon!
süti beállítások módosítása