globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Maskarák

2009.11.04. 08:52 Rosszindulatú Vászka

Maszkabálra relevánsan rákészülni bizony nagy cselendzs

Klotild és Orália sokat vitatkozott az évi szokásos maszkabál előtt, hogy mijen jelmezet viríccsanak. Abban ugye megegyeztek, hogy egymáshoz öltöznek, mert az annyira trendi és a szabájkönyv is előírja a csoportos nevezésekhez. Végülis sikerük volt, ellemben nem voltak hajlandóak elárulni senkinek, minek is öltöztek ezzel a nem mindennapi, ámbátor kreatív maskarával.

Bezzeg Keveházyék hamar kitörpölték, hogy ők bizony meztelennek öltöznek. Amúgy bibliai, édeni módira, merhogy igen vallásos, rendes keresztény család. Nem volt egy eccerű prodzsekt, de megoldották. Ám nem számoltak serdületlen sarjaik tapasztalatlanságával ivari ügyekben - otthon ugye nemám pucérkodnak a sarjak előtt, sőtmitöbb, még az ágyörömök is csak a megfelelő hejeken likakkal ellátott pendejben művelik, feltéve, ha éppen nincs semmijen klerikális ünnep, avagy szentnek emléknapja, ami ugye nem túl sok nap az évben - ezért a kis rosszcsont Titánia egész este Apu plüsshimbilimbijével jáccott, minek okán nem csak rajtuk röhögött az úri közönség egész éjjel és még tovább napokig, de még a hittantáborból is kitiltották a kisleányukat, továbbá valszeg ennek a traumának köszönhető, hogy a kis Kevin ezután nem igazán vonzódott az elenkező nemű iskolatársaihoz...

A Buborék család eklektikus jelmeze ellemben magas fölénynel nyerte a versenyet. Nekik sikerült minden korosztáj számára érthető részmotívumokkal operálni, nem csoda és egyben megérdemelt eredmény, a vegyes korosztájú zsűri szimpátijájának elnyerése. A Fődíj méltó kezekbe került hát. Jövőre ismét ellátogatunk a Degeci Napok Maskara Fesztiváljára.

13 komment

Címkék: művészet világökörség multikulti

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr781497699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2009.11.04. 10:33:30

a haramdikat értem csak
a többi az ufó

jonnglenn 2009.11.04. 10:35:21

én zorró vótam lektöppször
a drágám meg uttörő lányka miniszoknyában, combharisnyával
vóóó-óóóó

jonnglenn 2009.11.04. 10:35:50

küttem már neked válaszmélt Koma

Rosszindulatú Vászka 2009.11.04. 10:39:30

@jonnglenn: vettem Hjúszton, továbbítottam is a Májszternek :)))

És örülünk neked na :)

Én eccer voltam úttörő páréve egy május elsejei bulin, több gyerekkori barátom vagy két évig hozzám senem szólt, úgy besértőttek. Pedig még igazi ruszki peros nyakkendőm, meg sípom meg övem is volt.

_nyuszi_ 2009.11.04. 11:07:35

szia zűrhajós!!!

az elsőn az a veséjük, vagymi.azt én nem értem

spájdernecc 2009.11.04. 12:30:34

tevepata, elcsúszva
a jeticsalád kúl
de a teletubi az a rejtély maga :)

Pikk Dáma ♠ 2009.11.04. 12:53:30

ez jóó:)))
az első az rejtély nekem is... talán valami szőrös állatból kinövő datolya? csak egy tipp

váltakozó feszültség 2009.11.04. 14:59:39

@jonnglenn:

baszki jó látni, hogy egybevagy! mivótveled?
süti beállítások módosítása