globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Talányos cuccok - zombitorta

2010.05.05. 06:43 Rosszindulatú Vászka

Én csak azt mondom,
az Étel nem játék!

Azér jó család lehet... lesznek még benne a bulvárhirigbe...

93 komment

Címkék: mosómedve multikulti aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr851974938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.05.05. 07:56:37

nocsak
a kis Wensday Adamsnak szülinapja volt?

_Anand_ 2010.05.05. 08:01:20

Azé az mindent elmond, hogy a két jermek elbűvölődve trónol a tévé előtt, és kábé pont tojnak a remekbeszabott tortácskára (is).

_nyuszi_ 2010.05.05. 08:16:54

szerintem a szülcsinapcsis gyereknek volt egy nővére, aki meghalt és a szülők nem akarták, hogy kimaradjon a buliból...

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 08:21:19

mijafaszom ez
torta?
ereggyenek má a búspicsába
reggelizek éppek, Isten rohassza rá az ilyen faszagyúakra a zeget.

spájdernecc 2010.05.05. 08:34:05

seemivel sem gázabb, mint a fasztorta
szerintem
viszont ebben van némi munka

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.05. 08:42:06

Jaj de cuki, hát ez igazán pazar ötlet Mortishától, és még hasonlít is a kis Wednesday-re! Remélem Kéz kiugrik belőle, vagy valami egyéb huncutság!

meznyul 2010.05.05. 09:20:13

Csini.
Baszomnagy tortára futtya, de rendet rakni azt már nem! Tv-re bezombult gyerekek a kupi közepén!
Ide aztán tényleg elkellene egy KupikikupálóOtthontakarítóSzutyokszippantó! (KOSZ)
(aki megmondja miből idéztem, kap egy ingyen nyalásot egy teccőlegesen kiválasztott kartácstól)

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 09:37:41

@meznyul: szivar méznyúl!
most kapcsolok, hogy má két nyúlunk is van.
énnemtom mibűl van ez, úgyhogy nyalatlan maradok :)
bár a tennapibúl kiindulva Vászkával nyalakodunk, míg a Párom nyuszival malcizik, szal hejes válasz nélkül is van egy kóbor nyalásom, ha Művészúr vissza nem vonnya :)
amúgy én is rühellem ezeket a retkeket, mér jó az nekik, hogy ülnek a ganéhalom közepin. igénytelen népség fujj

Rokka 2010.05.05. 09:49:17

hámég ijet, a agyais kinvann neki holélünk

Rokka 2010.05.05. 09:52:54

már megin ledoba bloghu és elveszett a kómentem elegemvan

Rokka 2010.05.05. 09:54:15

naijet megvan jóreggel

Rosszindulatú Vászka 2010.05.05. 10:12:38

@meznyul: nemtom, de Boris Vian gyanús, mint a baszoba, meg a szutykoszos meg a bádogbános. Sztem.

És én is nyalnák :P

bass.gitár 2010.05.05. 10:19:39

Sziasztok! Szia KL!

Ez az alak 8 évet megélt! Az már történelem!
Különben is, ha a 8-as hasra esik, akkor lesz belőle végtelen!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 10:45:18

Jó reggelt:)))

Van egy határ amit átlépve már nem vicces:(

@Dr. Körömlakk ®: Drága ma lesz a NAP? Jól emléxem? mer akkor fel a fejjel, ökölbe kéz, ne nézz hátra és ne nézd őt emberszámba! Másképp nem megy!!!
amikor lesz olyan izé tudod ott a izén azellen a mocsok ellen, akkor ott leszünk ám KL-es pólóban, tüntetni, illetve ha nem Neked kedveznek, akkor retardálunk minden hibás egyént!!!

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 10:53:58

@Lewyke: :)))
kösz mindenféle együttérzéset!
nem, nem ma lesz, azóta változtak a dógok, leginkább a fejembe, hála a Páromnak, úgyhogy tolódott a szartalicskázás, de úgylett, összekaptam magam, és visszavettem a harci mellvédem, és kincstári kardomat, szal csata 2.0 :)
:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 10:56:54

@Dr. Körömlakk ®: hallod asszem venned kellene egy boxzsákot is!!!:)

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:00:07

@Lewyke: mineka? ex erre a cérra tökléletesen megfelel. még a szuronyos puskámat is böködhetem beléje, mint szépemlékű Pitkin :)
www.youtube.com/watch?v=B0Mp4HC09S0&feature=related

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:01:55

@bass.gitár: szejetem a matekot, az legalább olyan kiszámítható! Nem úgy, mint a számlák!

Ma eldöntöttem, hogy fogom a számlákat és csak a ténylegesen elfogyasztott energiát, gázt vizet és villanyt fizetem ki, a többit kihúzom illetve csillagozva visszaküldöm a szolgáltatóknak!

de előtte még átnézem a szerződéseket velük, hogy mit írt alá a pasim:)
Kiszámoltuk tegnap Urammal, hogy ha nem itt élünk több, mint 100000ft-ot spórolunk meg havonta! De a többit még nem is vettük bele, amennyit a kinti ruhák illetve kajákat és más egyebeken tudunk spórolni!

Magyarország, én így NEM szeretlek!!!:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:03:02

@Dr. Körömlakk ®: az a baj,johgy többet kapnál érte, mint egy rendes emberért:((((

bass.gitár 2010.05.05. 11:04:43

@Rosszindulatú Vászka:

Tudom, tegnap a tortás poén elhalászták, de a hölgyek nem mindegyike értékeli ezt az alakot.

Pedig lányok benne van a léttel kapcsolatos körforgás. Jó, nem virágcsokor szépségű, de akkor is ott van.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:04:57

@Lewyke: kéccségtelen, így maradok is a vudubabánál :)

bass.gitár 2010.05.05. 11:11:29

@Lewyke:

Mi nem kaptunk gázszámlát! Az nem lehet, hogy a miénket neked postázták?
Tudom, hogy nem humor, de az el nem fogyasztott, de előre kifizettetett pénzt talán visszautalják. Utazás előtt az óraállással be kellene ballagnod a cégekhez, és közölni mi a szitu. Akkor leállnak a zaklatásoddal.

DE szereted Magyarországot, tudom, csak most a sok kiadás és az utazás izgalmai miatt ideges vagy!
De szereted ezt a pici országot!

bass.gitár 2010.05.05. 11:17:36

@Lewyke:

Pályát tévesztettünk.
Ezért van tele a Kodo, sok kölöknek viszket a zsebe!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:18:38

@bass.gitár: Ha a Neved egyezik a Pasim nevével akkor igen:) Ne izgulj kapni fogsz számlát ez nem maradhat el!:)))

nem azzal van a gond, hogy túlszámláztak, hanem a többi tétellel soroljam?
átviteli-rendszerir.díj
elosztói veszteségi díj

és a többi!
nem az a gond, hogy nem értem, hogy mik ezek /mondjuk tényleg nem/ hanem az, hogy ez engem nem érint! Nagyívben tojok rá, hogy a szolgáltatónak milyen izéi vannak!

Ez a bajom ezzel az országgal, és én tényleg nem szeretem így!!!! Fogják magukat a nagyok és megfojtanak minket, fizess bírka.

Csak kérdem én, ha nem hagyják az embert megélni, akkor ki a tököm fog nekik fizetni, miután egy részünk elmegy innen és nem ide fizet adót, nem ide szüli a következő nemzedéket, a másik fele pedig éhen hal és fagyhalál, vagy épp olyan betegek lesznek az elégtelen táplálkozástól, hogy esélyük sem lesz egy betegséggel szemben?

Kinek jó ez????

spájdernecc 2010.05.05. 11:19:41

a Kodolányit hagyjuk...

bass.gitár 2010.05.05. 11:24:55

@Lewyke:

Nem értem mik ezek a díjak. Megnézem majd a saját számlámon.
Legutoljára a széphő egyik igazgatójának futottam neki az alapdíj drasztikus emelése miatt. Azért fizetünk ennyit, hogy a hozzátartozók jól élhessenek, mert ott az egész családfa.
Nem érted?

bass.gitár 2010.05.05. 11:26:09

@spájdernecc:

Szereted??
Lebuktatsz, ha elmondom, más helyett jártam be, írtam dolgozatokat?

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:31:38

hoppá
lemarattam? Levente, Te mán csomagósz?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:32:35

@bass.gitár: nem nem értem! és nem is akarom megérteni, ez a téma nekem olyan , mint ez a torta!

bass.gitár 2010.05.05. 11:36:02

@Dr. Körömlakk ®:

Itthon van a férje. Viszi a kicsiket is!
De azt nem mondta, mikor jönnek vissza. Az titok.

@Lewyke:

Vagy mondtad?

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:39:32

@bass.gitár:
máminthogy elviszi a Gyerkőcöket, és nem hozza vissza? vagy megy Levente is?
szal az egész bagázs itthaggya az országot, ahogy az eredeti terv is szólt? ja.
és a ház hogyáll? elvane advamán? éshanem, mi lesz vele?
stb.
ezekre kérek részletes választ! :)

bass.gitár 2010.05.05. 11:39:52

@Dr. Körömlakk ®:

Mi bajod a gülü szemű szörnyecskével? Tortával kínál!
Ide érkezett egy UFÓ és kedveskedik a lakosságnak. Ha valaki/valami máshonnan érkezik, kedvesen kell fogadni. Vendég!

spájdernecc 2010.05.05. 11:42:22

@bass.gitár:
a sógorom tanított ott
média-kommunikációs gyakorlatot
vannak sztorijaim

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:42:25

@Dr. Körömlakk ®: csomagol a tököm:) csak egy egy kis hátizsákkal megyünk, amennyi befér a kézipoggyásztérbe:) Tudod, ott veszek ruhát, nem 500-1000ft-ért kínais cuccokat, hanem 150ft-ért darabját a minőséginek, amíg itt 500-600ft kilója a karfiolnak addig odakint, nincs 100ft, amíg itt egy sampon 4-500ft addig odakint 150ft. és odakint a minimálbér heti 65000ft! itt meg ugye:(

elmondom a mi példánkat:

Pasim heti 250 fontot keres egy héten /ez durván számolva (1font=300ft ) 75000ft egy héten! Ebből 75 font az albérlet ahol Anja a főbérlő kinyalja a párom fenekét is:))) a maradék 175-ből nemhogy megélünk odakint, /ha én nem dolgoznék:) de már van munkahelyem ott:))))/ de félre is tudunk tenni! villany víz gáz beleszámolva a rentbe /bérleti díjba/!
Ha kint leszünk, Gyerkőcök suliba, ahol semmit nem kell fizetni és venni! Még egy ceruzát sem! egyedül az egyenruha megvétele megy a mi számlánkra, ami megint potom összeg! gyümölcspénzt kapnak, hogy egészségesek legyenek! nem sorolom tovább, mennyire értelmesebb ott a rendszer!!!:(

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:47:18

@bass.gitár: nemtom, ezt kérdem mindeközben :)
@Lewyke: ne is idegelj. akkor remélem nem gyüttök haza - má a Ti érdeketekbe. és mikó mentek végülis?

bass.gitár 2010.05.05. 11:47:39

@Lewyke:

Kint járnak a gyerekek iskolába? Akkorára nem jöttök haza?
Tanulják a nyelvet, oké. De magyarul beszéltek otthon.
Lehet, hogy egyszer még itt is lesz Kánaán. Miért is ne.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:48:46

@Dr. Körömlakk ®: @bass.gitár: Uram még nem jön, lehet nem is fog, csak azért jött volna most haza, hogy a gyerekek útlevelét kiváltsuk, mert én egyedül nem lehet:( de ma megkérdezem a külügyet, hogy a Bristoli Nagykövetségen lehetséges-e egy okmány létrehozása, hogy ezzel menjek itthon az okmányirodába.

A ház marad itt a mienk:) nem is adhatjuk el, mert nem tudnánk, hiába fizettünk ki 280000ft illetéket vagyonszerzés címén, ha most eladnánk megint az eladott érték után 25% illetéket kellene befizetnünk, és nincs könyörület, hogy bammeg tönkrementünk, leszarnak minket nagyívben!:(
majd lesz valaki aki ideköltözik addig, már van 2 család aki jelentkezett és bízok bennük, ismerem őket:)

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 11:50:31

@Lewyke: ühüm
egy része megválaszolva :)

bass.gitár 2010.05.05. 11:53:50

@spájdernecc:

Hidd el nekem is. Olyan kollokviumi dogákat rittyentettem, hogy csak na! /nem csak matekos tárgyakból!/
Bent ültem hét végén analízis órákon. Jókat beszélgettünk a tanárral, mert a többiek nem értették. Egyszer ragadtam bent dogaírásra.
Fél évig tanulnak filozófiát. Szűzies a könyvük. Előző nap vitáztunk egy hallgatóval a 1948-49-es szabadságharc gazdasági helyzetéről. Ezt kapták dogának. 5-ös dogát írt.
Nekünk beugró dogák, kollokviumok, szigorlat kellett a jegyhez!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 11:55:19

@Dr. Körömlakk ®: nem tom, mikor, hamarosan:) itt a per amit muszáj lezavarni:(, de az kintről is meg tudom oldani, hogy hazajöjjek 2-3 napra:)

@bass.gitár: kint 4-5 éves korban kezdődik a suli,preschool, előkészítő, +heti 5 alkalommal tanítják az angolt a suliban:) itt is nyomják, már keményen:) épp tegnap mondta, az angoltanárnéni, hogy szintet kell lépjenek, mert az alapok már ok:) ilyenkor látom értelmét , hogy leülünk játszunk angolul, dvdznek angolul, nekem meg van egy olyan tulajdonságom, hogy ha angolul kell beszélni, elfelejtek magyarul:))
Van egy kis füzetünk és egy kisegérről van benne egy mese, illetve a répahúzós:) eleinte még egy mondta angol egy magyar fordítás:) mostmár ha nem jut eszembe egy szó hirtelen magyarul, akkor ők segítenek:)))
Ha nem látnám élesben, hogy ez tényleg így van el sem hinném:)

bass.gitár 2010.05.05. 11:55:39

@Dr. Körömlakk ®:
Lewykének szerettem volna időt adni. Zomborita elleni nemtetszéseden csodálkoztam.

bass.gitár 2010.05.05. 11:59:33

@Dr. Körömlakk ®:

Miért ne jöjjenek haza. Anyagilag rendbe jönnek, aztán vissza a szülőföldre!

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 12:02:01

Jó reggelt!
@Lewyke: Mész/mentek angliába? Az nagyon jó. Remélem meglessz a számitásotok kinnt!

bass.gitár 2010.05.05. 12:04:52

@Boldrik:

Szia Boldrik!
Te sem mondod neki, hogy jöjjenek vissza!
Mindenki ki akar menni, ezt hallgatom az oskolásoktól is.
Le kellene állni ezzel! Te is itthon maradsz. Remélem.
Kevés a nép.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:05:29

@bass.gitár: javagyúúúgy :)
elnézést
nekem ez a torta (???)nem tetszik. én ilyen dolgokban is rettenetesen konzervatív vagyok.
vagy
szeretek visszaemlékezni a saját szülinapjaimra, amikor a tortának nem kicsit szimbolikus, és ünnepi jellege volt, és tényleg ünneppé tette az adott napot.

bass.gitár 2010.05.05. 11:59:33

nemtom... a jóból vissza a nemjóba sosem olyan egyszerű.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:05:58

@Boldrik:
ereggyék vissza a posztyába, és tessen megválaszóni az ottan főtett kérdéset!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 12:07:41

@bass.gitár: ÖÖÖÖÖ miért is jönnénk haza???? nem értelek, azért mert itt születtem? Ja hazajövünk majd látogatóba, de az hogy megint itt lakjunk az a mostani látásommal nem kicsit hülyeség lenne! Az itteni helyzet soha nem fog változni, bárki is lesz a kormány! ugyanígy fog mindenki sínylődni szenvedni, mint most! És tudod miért? mert akik ott fent vannak tudják, hogy bármit megtehetnek, kihasználnak minket:(

@Boldrik: jó NAPOT:))))) reggel Drága hol van a z már?:))) ühüm én is:) nem azt mondom , hoyg hű ott gazdagok leszünk, de osztok szorzok és csak jobban jön ki az ottani oldal:)

Jól sejtem, hogy Te is voltál hosszabb ideig külföldön?

bass.gitár 2010.05.05. 12:12:42

@Dr. Körömlakk ®:

Lewykééknek honvágyuk lesz! Vissza fognak jönni, itt lesz vállalkozásuk. Milliókat kaszálnak.

Álmodozom.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:12:54

lehet kapaszkodni a nemzeti öntudatba, de el van ez már döntve ott fent. szóval csak a szenvedést hosszabbítja meg az, aki nem a saját boldogulását teszi első helyre. ha alkalma van 3 gyerekkel Levinek, akkor bolond ha nem él az alkalommal, és a kint megszerzett javait ha hazajön, hogy elszeggye tőle a kivákumozott adórencer, akkoris bolond.

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 12:13:04

@Lewyke: Igen, amszterdamban...és nem igazán tetszett hogy visszakell jönni.
@bass.gitár: Az ember ott boldogul, ahol tud, és mostanában ez nem itthon van...Senkit sem lehet elítélni azért mert szeretne jobban élni.Nem?
Holnapig tudnám sorolni a pozitív dolgokat amit kinnt átéltem, ezeknek a fele is elég lenne hogy kinnt éljek.

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 12:13:54

@Dr. Körömlakk ®: Megyek megyek:D

Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:18:47

@Boldrik: hát ez így igaz ahogy monnya.

bass.gitár 2010.05.05. 12:23:01

@Dr. Körömlakk ®:

Rokonságból is az orvosira hazaküldték tanulni a csimotát, de majd megy vissza az óperenciás tengeren túlra.
Volt tanítványaim nagy része is menni akar, van aki már kint is van. Egy-két bátor gyerek jött vissza, van aki ingázik.
Elkeserítő a helyzet, pedig ez egy vidám oldal.

Boldrik is hazajött!!!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 12:24:12

@bass.gitár: Úgy legyen:))) Már most is van vállalkozásom:) most indítom be:))) dehogy ebből csak a kis családomnak lesz haszna az is biztos:)

@Dr. Körömlakk ®:3 év és eladhatjuk a házat, a hitel után fennmaradó összeggel meg majd kinyomjuk az ingatlanszerző bank szemét:(

@Boldrik: Miért jöttél? nem jött össze?

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 12:25:26

@bass.gitár: Mert hazakellet. Hidd el ha mindent el tudnék intézni, már nem innen Budaörs-röl írnék neked most.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:25:58

@bass.gitár: nekem is vannak rokonon/barátok/ismerősök akik mennek, mindegyik jobban járt... én megértem.
szerintem Boldrik sem azért van itt megint, mert ott a repjegy a fiókjában, és vacillál, hogy menjen-e.
én már öreg és gyáva vagyok ehhez, viszont elvben mennék...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 12:32:41

@Boldrik: drukkolok Neked:)
Mondd dutch-ul így van fonetikusan a szeretlek, hogy :Ik hou fon je?

bass.gitár 2010.05.05. 12:33:06

@Lewyke: @Boldrik: @Dr. Körömlakk ®:

Mi lesz itt??
Magyarország magyarok nélkül?

KL nem gyáva vagy, gyereket nevelsz. És maradsz.
Te legalább tuti maradsz?

Hú, de örülne Ferkó, ha ezt olvasná.

Nekem elkeserítő. Tegnap is próbáltam lebeszélni egy srácot, de úgy sem sikerül. Ahogy a többit sem tudtam.

spájdernecc 2010.05.05. 12:35:16

ebben a korban már nem ugrálunk

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 12:36:55

@bass.gitár:
nem. én 50-100 évet jósolok, de lehet annyi sem kell, és a határok ki lesznek radírozva sajnos. régesrég le lett ez már fixálva, gyarmat vagyunk már így is, nézd meg. erőlködünk még, mutatjuk, hogy itt vagyunk, de ez a kis föld már régesrég egy olvasztótégely, ide mindenki jöhet, de innen menni nem egyszerű.
igen, gyereket nevelek, ez az ami itt tart. Ő nem akar menni, kapaszkodik a múltjába. nem lenne szívem erőszakkal elvinni innen. a Szüleimnek is csak én vagyok, ha leesnek a lábukról, és ennek az előszele meg-meg csapkod.
én magam szeretek itt élni. viszont azt is tudom, hogy egy életemet mire áldozom, nos ezt senki sem fogja nekem megköszönni...
de mindemellett maradok...

bass.gitár 2010.05.05. 12:37:21

@Dr. Körömlakk ®:

Oroszul tanultam, az volt a szabadon választott kötelező nyelv. Meg a sakkhoz is az kellett.
Most induljak Keletre? Átismétlem a nyelvet, mert már nem sokra emlékszem belőle, aztán irány. Ott vannak még piacok.

_nyuszi_ 2010.05.05. 12:38:11

@bass.gitár:
ebből az országból nem lesz semmi, egyhamar. én is mondtam a gyereknek, hogy menyjen :(

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 12:38:43

@Lewyke: Igen, megzavart a fon, de rájöttem mit irtál: fonetikusan :D

_nyuszi_ 2010.05.05. 12:39:37

@Lewyke:
kikezdtél egy hollandussal?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 12:39:58

@bass.gitár: "Mi lesz itt??
Magyarország magyarok nélkül?"

asszem ezt akarják, hogy kik azt már rátok bízom:(

Ferkó kapja be, meg a többi is!:(

Nem ott a baj, hogy sokan ki akarnak menni, ha ez csak világlátásból csinálják, de itt az a gond, hogy menekülnek az emberek:( Utána néztem már, hogy kaphatunk-e menekültjogi státuszt, de itt az Union belül nem lehet:(

bass.gitár 2010.05.05. 12:41:38

@Dr. Körömlakk ®:

Elhiszem, hogy nehezen indulnál. Anyukám miatt jöttem vissza ide mucsára,, de megmondtam neki, nemsokára visszamegyünk Debrecenbe, mert utálom ezt a falut. Lehet, hogy rossz irányt választottam.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.05. 12:41:40

@Boldrik: :)))

@márnyuszi.: egyszer régen, mikor még fősulis voltam felfedeztem a marihuana chatszobát:) ott ismerkedtem meg egy holland sráccal:)
tényleg meg is nézem megvan-e még:))

bass.gitár 2010.05.05. 12:44:34

@Lewyke:

Ezt a státuszos jogot már megnéztük a kölkökkel. Erről már tudok. Ha az öcsijeim is kimennek, akkor gáz lesz nekem is. A gyerekek tuti mennek, ez nem kérdés.

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 13:09:08

A poszthoz is hozzászólván: Étel-ital pazarlása életellenes dolog. :D

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 13:13:13

EnZo és Ká Neje mérnemvannak mostanság?
és a Bobolysza se?
nanédda....

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.05. 13:18:50

Bobolysza pedig túl sok pofont osztott ki, pihennie kell:D

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 13:23:30

@Boldrik: node azér néha mondhatná, hogy akármi.
meg a Csumpika is
bobolysza... nincs mélcím?

spájdernecc 2010.05.05. 13:28:46

a törpe biztos téglát éget a partfal-projecthez

Vajmaci 2010.05.05. 13:29:44

Háhelló!:)
Jók ezek a sütikékek!:)
Guszta...

bass.gitár 2010.05.05. 13:32:46

@Vajmaci:

A tegnapi vizilóbalettes beszólás muris volt.

Dr. Körömlakk ® 2010.05.05. 13:34:08

@Vajmaci: szerrbusz Tezsvírem, hán a sünperkűt megfűttemán? :) purgyé? ásszon?
:)

spájdernecc 2010.05.05. 14:45:09

jól nyomod, Levente :))

Rosszindulatú Vászka 2010.05.05. 15:24:15

számolgattok, mint a privi-hu-sok? Fles.

spájdernecc 2010.05.05. 15:25:35

@Rosszindulatú Vászka:
güellel számoltunk néha kerek százakig a subba hőskorában :)
süti beállítások módosítása