globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Faszombat

2010.05.29. 06:00 _nyuszi_

23 komment

Címkék: hungaricum világökörség aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr322038765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.05.29. 09:34:50

Én mocsokabbal készültem, de megelőztél :)))
Bocsesz, a Jenő koncerten kissé megcsúsztam.
Tehetek bele pár veretes képet a netes mocsokbúl?

_nyuszi_ 2010.05.29. 10:35:32

@Rosszindulatú Vászka:
persze,nyugodtan, de ezt nem tudtam kihagyni. tegnap lőttem pestimrén egy zebránál.
az imrei műfasz :)))))))))))))))

jó volt tegnapi?

Dr. Körömlakk ® 2010.05.29. 10:57:08

morgen
hiányosztam?
tennap mevvót az osztájkircsy, jajjj

bazmeg nyulkafijam, hogyafazba akacc össze az uccán ijesmikkel mint ez az ájrondikk? beszarás :)))

_nyuszi_ 2010.05.29. 20:25:11

@Dr. Körömlakk ®:
csákány!
jól sikerült az édes hazánk fővárosába tett kirándulás?

Dr. Körömlakk ® 2010.05.29. 20:28:07

@márnyuszi.: szevasz Banyek!

jól!
de úgy kifárattam 23 gyerekkel való foglalkozás gyanánt, hogy csak egy kád vízre vágytam este, és nyugalomra reá :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.05.29. 20:36:05

hová lettek a péntek szombat esti együtt sörözések?:(
Honvágyam van:(

Dr. Körömlakk ® 2010.05.29. 20:37:48

@Lewyke: helló csaje
mijapája?
énis csipállakám! ezt a mútkorijér, mer öregindiánus nemfeled :)

Dr. Körömlakk ® 2010.05.29. 20:40:11

ja, mi vanami portugézert szürcsizünk
de terasz

_nyuszi_ 2010.05.29. 20:42:26

megértem én...

sütöttem ma töki pompost. ismeri valaki? (már ha rajtunk kívül van itt valaki)
az egész tepsi elfogyott :)))

EnZo75 2010.05.29. 20:51:48

@Dr. Körömlakk ®: Itt vagyok! :)

Jó estét a Hölgyeknek és az Uraknak!

Rosszindulatú Vászka 2010.05.29. 21:47:48

@márnyuszi.: zsírkiráj állat volt. A Balaton is. A ragasztahatlan szív-en besírtam. Ami külün fles volt, pár számba énekelt egy kiscsaj, tök fles volt, pont annyira hamisan nyomta, mint a Marietta, csak kedvesen mosojgósan, nem azzal a blazírt panelbölcsészdepivel :)))

Az EK kőkiráj volt, ahogy szokták, ellembe a Magyar Péter az tejjesen kész van. Totál gáz. Egy új kissrác dobolt, nagyon becsületesen, rendesen. A Péter meg csak kiegészítő dobos volt megint, most nem ájult be, mint a múltkor, ellembe zombimódra lefogyott, és dőlöngélt, mint egy idióta, oszt időnként elkeszte verni a dobot, mint a barom, a ritmus sem zavarta. Az a csávó tejjesen kész van :(

Én berekettem, annyira üvöltöttem a Jenő szövegeket, jelzem Vasárnap is lesz egy extra koncert.

_nyuszi_ 2010.05.29. 22:02:38

@Rosszindulatú Vászka:
na örülök, hogy jól teccet magát érezni(nem teccikezünk)
a főnökasszonyom rendezett tavaly ősszel egy raklett-vacsit, ahova hivatalos volt a Péter is, de nem jött el. pedig szívesen megismertem volna!

nem jössz ki a teraszra?

_nyuszi_ 2010.05.29. 22:03:26

csinálsz holnapra posztot?

Rosszindulatú Vászka 2010.05.29. 22:14:30

@márnyuszi.: hát még nemtom, elég fejzúgós izgalmas napom volt, bár kis mocskot kukáztam, asszem reggelre beizzítom :)

U.i.: voltunk ma errefele falunappos koncerten, ingyér, hát beszarás. Fúl pléjbekk Zoltán Erika. Meg utána Első Emelet. Hát az menynire egy szar silányság az EK után, beszarás. Egybites vacak, még újkorába is ciki volt.

Péter ügybe nagyon szomorú vagyok, baszott jó dobos volt. Most meg tejjesen szét van csúszva. Nem kicsit, nagyon :(((

Rosszindulatú Vászka 2010.05.29. 22:22:30

@márnyuszi.: az okés, vágom, de van ojan popzene, ami nem teccik, de látom, hogy amúgy frankó. Mint a Queen. Meg ez a Lédi Gyagya, aki egyre jobban teccik. Szal bár nem az én világom és önszántamból nem hallgatom, de érzékelem, hogy valami összerakott minőségi popzene. Mint a Madonna számok. Eszembe nem jutna hallgatni, de ha a rádióba megy, nem tekerem át, mer belefér. Ellembe ezek meg süvöltően silány szarok. Amatőr vacak, semmi ritmus, gagyi dob, megjegyezjhetetlen silány szöveg. Hallgattam, és már a szám közbe kiesett a dallam emg a szöveg eleje. Süvöltően gagyi.

_nyuszi_ 2010.05.29. 22:30:49

bár a szívem ragyog, hétköznapi vagyok! :)))

bizonyára, mert Madonna, meg Lédi Gyagya profik. a magyar , úgynevezett popzenéről meg süt, hogy falura jó lesz.

Rosszindulatú Vászka 2010.05.29. 22:35:27

@márnyuszi.: nekem minden egyformán popzene :)))

Az a falura jó lesz fíling meg most épp üt baszki :P
süti beállítások módosítása