globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Lépegető exkavátor

2010.06.21. 12:00 Rosszindulatú Vászka

Egy jómunkásember,
meg egy nem ügyes úrvezető

7 komment

Címkék: művészet rozsda nagyvas

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr102097283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.06.21. 12:09:29

a rakodógépes komoly, felkészült szakember
lovat nem bíznék rá
a másodikon a segítők kezét kellett volna idejekorán eltörni
akkora helyre egy tu144-el be lehet röppenni fékernyő nélkül :)

Dr. Körömlakk ® 2010.06.21. 14:30:56

na itt
én a másodikat nem akarom elhinni
ennyi érzéke nincs a dologhoz, ki adott neki jogsit? disznójé...

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.06.21. 15:09:16

az első félét pedig sokszor szokták alkalmazni...
második egy pancseeeeeeeeeer

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.21. 16:51:14

Tessenek engem kiokosítani!
Ha nem kaptam ánno ilyen üdvözítő velkámposztyot, az azt jelenti, hogy mert benne vagyok a brancsban, vagy hogy sosenem voltam benne, vagy kicsoda is vagyok, nagyjából így ebben a sorrendben. Köszönöm!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 16:58:28

@LadyCarambole: ennyire rnem szokás egymás seggét nyalni, azok csak Levente hirtelen felindulásból elkövetett posztyai voltak :)

De, ha van rá igényed, intézkedek!

És posztolhacc is, ha van kedved :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.22. 09:40:13

@Rosszindulatú Vászka:
Erre térjünk vissza majd kicsit később, mert tetszik az ötlet nagyon (mármint posztolás), de most nálunk családilag összeomlás van, így egyelőre tárgytalan a dolog. :(((((

Rosszindulatú Vászka 2010.06.22. 19:07:56

@LadyCarambole: ox, családi életnek jobbuklást, jelzem sokunknak igazából ez nem is csak homokoó, de leginkább oázis.
süti beállítások módosítása