globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Nagy az ő művészettye

2010.08.10. 12:46 telekino

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr162212139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 13:15:06

úúúbazzz ezt má láttam valahol úbazz...
egvan.
tennap csilisbabt fősztünk, és pisini kellett...

*****

broáf

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 13:17:39

jó, spagetti. nekem az bakkonzerf marad kituggyamé

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 13:20:00

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: akko maga is tuggya értékelni ezt a magasabbrendű kultúrát :-))))

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 13:23:33

@telekino: appszolúte, haladok a korral. holnap azt tervezzük a művészkörtársajimmal, hogy művészileg ásót dugunk a seggünkbe, egymás fülébe ólmot öntünk, málnaszörpbő pocsojákat csinálunk, performanszilag leöjjük a szomszédnénit, és utána művészileg kiugrunk a pinceablakon.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 13:39:23

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: hát akkor minden hódolatom a magájé,hogy íj kifinomult ízlésvilággal verte őőő áldotta meg a sors :-D
én ezekhez a magasabbrendű kultokhoz még csak hozzáböfögni sem tudok
ellenbe ha az jáccik,eccer beöntés után igen izgalmas ábrát fostam egy kórterem falára...
művész e vagyok???

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:05:07

itt az elébb vót egy

ó

ejnye bejnye
csak nem nem teccik hogy kibukott belőlem a művész??? :-D

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 14:05:41

@telekino: Mester!!!!!!! miazhogy művész-e? A Művész!!!!
jajj, ezt látta má?
hát nézze meg!!! KÖTELEZŐ

www.youtube.com/watch?v=H8WudYVAB_4

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:10:26

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: eh en meg tolled varom,hogy nyomjad azt a piros gombot!!!!

most komolyan en is voltam foiskolas megse jutott eszembe ilyet csinalni, no es Nektek?
KL ne valaszolj:) Te mar megtetted:)

@telekino: Szep talalat:)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:11:26

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: öszintén szoktamsza...kakilni
mondom én hogy MŰVÉSZ vok

meg kell állapítanom,hogy napról napra nő azon emberek száma,akiket meg tudnék fojtani egy kanál vízben...

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:12:03

@Lewyke: mi a faxé kell vonaljegy a szigetre???

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 14:15:27

@Lewyke: nyomom bazki nyomom rohhaggyékmeg nyomom!!!!

mos kit akar megfojtani? eszt a menyhártot nebáncsa, báncsa mán eszt az élet, mint a mellékelt ábra jól mutassa... :)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:17:28

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: a legkeményebb,hogy ezek a "művészek" nem halnak éhen..mindig csurran cseppen egy kis támogatás...köv poszt művészfilm lesz esküszöm

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 14:19:38

@telekino: meg tarhálnak mint a rohadás... ezek nem szégyellik, belefér a művészetükbe. meg ha 3 éjjel a saját húgyukba fetrengenek valami szeméttelepen, az is belefér... az is a művész élet része baszod.
Vászka? hunvan?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 14:27:22

@telekino: mer ott megy a kis piros villamos:))
irtam az elobbi posztba:)
@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
egyszer urammal beszeltuk, hogy ha alkotnank kakival festmenyt, akkor milyen sikeresek lennenk, ra egy hettel valaki megcsinalta! Olyan sikeres volt a tvben is bemuttattak, mint osteheccseg. ha kapjak be

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 14:31:33

@Lewyke: ugyan! le vannak maradva. az ember újszülött korában a legművészibb, amikor egy maréknyi anyatejtől telefossa a kiságyat... :)

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 14:46:56

@Lewyke: jajjhaggyadmá
ecceribe vettem valami kibebaszott pelenkadiszkontbó pelust. hát a délutáni alvásná (vagy a délelőttiné, má nemtom) rendre komplett fertőtlenítés vót eggy hétig, mindég összefosta, de úgy, hogy a rácsokat is összekente. pedig 3 percenként néztem be rá.. egyiknél tisztaság, piheg mint egy angyal, 3 perc múlva szintén piheg mint egy angyal, csak merő egyatta fos vót minden. ez valami gyerekügyesség...
aztán nagy eszemmel rájöttem, hogy az a hulladék pelenka vót szar. ki is basztam az összeset, és visszatértem a pampersra. én azt toltam a Kölök alá mindig. ezekkel a pelenkadiszkontosakkal én befüröttem. ja, az ülőkocsiba is csurgott alóla a pisa, meg a háta nyakig pisás volt, ettől a remek pelenkától... szal na.

kedves nézőink, a kismama-baba félórát látták.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 15:01:33

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: en a Liberora eskuszom:)
a pampersbe beleraktak valami nedvszivo gelt. a pelus anyaga szakad es mero kis zselegolyocska a kolok utanna, persze letorolni nem lehet csak mosni. szal:(
egyebirant tessek pelus nelkul csinalni, ha nehogy ma ne tudjon kimenni a wcre az ember kolke!
egyebkent szerintem ki tudnak menni, csak ravaszak:)))

Palmer Eldritch 2010.08.10. 15:19:50

Napot!
Nem értitek mi?
Pedig LédiGyagya ott volt a nézők között :)
Ha Ő tudja akkor biztosan úgy is van!
Annak ellenére, hogy láttam egy-két szkeptikus arcot a végén nem fanyalogtak ők sem. Tapsoltak hevesen.
Bevallom nem bírtam végig :(

spájdernecc 2010.08.10. 15:25:29

na, pl ezért jobb cukrásznak, mint szarművésznek lenni.
ha elbassza, megeszi

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 15:27:41

@Lewyke: hát ebbő má úgyahogy kinőttünk, merhogy 11 mút ugye, tehát má nem releváns a téma. émmeg amúgy pempörsz fan vótam, nemérdekel.
@telekino: csak ércsen egyet, a többit bízza rám! :)
@Palmer Eldritch: a lényegi részek, miszerint pisil a drága és nyög, nos az alig láccódott. szaskaggyék meg a gaga is, ejj be örült a katarzisná!
@_Anand_: szerbusz! torkodba akatt a dinnye, mi? :)

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 15:28:45

@spájdernecc: emmeg feltörőte a pólójával. kőccséges művészet. póló, konzerv, gatya... egy előadásé fizetnek e neki annyit, amennyibűl vesz egy újabb kelléktárat?

spájdernecc 2010.08.10. 15:33:31

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
nemtom
ilyet még nem rendeltem
gyanítom nem is fogok

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 15:37:38

asztmeg nem is tuttam, hogy a magashegyi andörgrand énekese a Bocskor Bíborka. szerettem a megaszarba.

spájdernecc 2010.08.10. 15:47:25

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
szegínke mögmaratt normálisnak
nem is híjják főzőműsorba
nöm lött cölöp :)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 15:55:01

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: eztet én akartam :-)
benne van mindenki aki akcijósztár vót(mongyuk lundgren mán sok)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.10. 15:57:06

nem ér...volt egy rajongói oldal de már törölték

Palmer Eldritch 2010.08.10. 16:06:39

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: Na ezt nem tudtam miért kellene végignéznem, de most már rájöttem, jót röhögtem. Köszi Lakci :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.10. 16:26:59

Hát fényt kaptak ezek, vagy mit?!
Az hagyján, hogy sose a büdös életbe nem volt a performer egyetlen nyári táborban sem, mert én még így embert konzervet kinyitni (ha hívhatjuk ezt egyáltalán annak) az életbe nem láttam, de ráadásul még csak be se volt rúgva, hogy mások előtt húgyozzon! Ezt a mindenki előtt való elmeroggyanást meg majd akkor hívom magas művészetnek, ha akarom! De nem. :))

Dr. Körömlakk ® 2010.08.10. 18:27:00

@spájdernecc: bezon. de tán nem is ojan nagy baj ez... :)
sztem a szilveszter is jópofa na :)
@telekino: korábban kejjé föl, amúgy is Neked mára mán kijárt a dicsőség a művészeti ágba :)
@Palmer Eldritch: vájjék a egésségére :)
@LadyCarambole: jóvanakkor, Maga is maradi mint mink :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.10. 19:49:43

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
Hát mondjuk amikor a Pietá-t láttam, elszorult a torkom, ettől meg ökölbe szorult a kezem. Számomra ezt jelenti a finom különbségtétel! :)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.10. 22:07:07

A konzerves szenvedésnél röhögtem. Ez se látott még konzervkukoricát. A többi meg.... na az ilyenek miatt nem lehet engem semmi pénzért elrángatni a Gödörbe. Lekűzdhetetlen ingerenciám támad felugrani és jól felképelni az illetőt vagy egyéb civilizálatlan módon viselkedni.
Első sorokban, akik premier plánba kapták az arcukba, alig látszanak. Pedig az az igazán izgalmas.

_nyuszi_ 2010.08.10. 22:25:21

-a néni, aki a nem létező cicijét simogatja, beteg?
-szar van a konzervben? kvázi van konzervszar?
- figyeltétek a lófejűt 2:38-nál? hihihi

szép találat!

leginkább tejből 2010.08.10. 22:26:08

@neccharisnyás útonálló:

szegény kiscsaj hogy izgul, hogy most rá figyelnek ennyien, és most ő végrehajtja a NAGY TETTET!

azért az a mm--eh-ah--ll szakasz az igen súlyos.

leginkább tejből 2010.08.10. 22:26:36

@márnyuszi.:

igen, szar van benne, a csaj is mondja.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.10. 22:30:35

@leginkább tejből:
Ez angoléknál van, mi? Nekik mániájuk, hogy mindent konzervbe zárnak.

_nyuszi_ 2010.08.10. 22:33:51

@leginkább tejből:
és hol lehet kapni?
és eddig erről miért nem szólt nekem senki? bár, mostmár mindegy. Feri elment.

leginkább tejből 2010.08.10. 22:38:48

@márnyuszi.:

csak átalakult drágám, csak átalakult.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.10. 22:43:14

@leginkább tejből:
Hát mondjuk az is megérne egy misét, hogy miért "spaghetti"-címke van a dobozon.
Tanulság: angol nyelvterületen ne vegyetek konzervspagettit!
Még a végén lekűzdhetetlen vágyat éreznétek, hogy nahy nyilvánosság előtt az egészet magatokra kenjétek, ésatöbbi, ésatöbbi.

Csaj amúgy mit tol? Rájöttetek már?

Dr. Körömlakk ® 2010.08.11. 08:31:43

@neccharisnyás útonálló: mérmér, a Gödörbe is konzervesszarba pisálnak kivágott naciból? vagy ijenek?
fujj...
idióták.
én csak (vidéki lévén) eccer vótam ott, de akkor a sógoromék zenétek. nyulka tuggya.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.11. 13:03:28

@Dr. Körömlakk ®:
Sok olyan arc lézeng arra, aki erre izgul. Túl sok.
Engem azzal etettek be, hogy lesz egy akusztikus buli. Merthogy én meg ilyen gitárbuzi lennék. Namost egy egyszálbélű giliszta kölök SZÉTFÜVEZVE próbál beszélni, meg néha pöccint egyet a húron az ölében fekvő gitáron. Mellette még pár hasonszőrű haverja, akik valami zenei kíséretet próbáltak produkálni..... gondolhatod mennyi sikerrel.
De a csúcspont a monológok:
"Emlékszem mikor Párizsban tengődtünk egy lakásban 1 évig. Nem voltak bútorok, csak egy matrac, mi meg KVn és füvön éltünk."

B+!!!!!! Hogy szípen, finoman, hölgyként fejezzem ki magam. Ők nemtom melyik szelete a társadalomnak, de ajánlom, hogy semmi közöm ne legyen hozzájuk, mert minimum letagadom. És akkor még jól járnak.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.11. 14:35:36

@neccharisnyás útonálló:

és tádáááámmmm.... a művészet....
tényleg az van, hogy minden ami szar, nem kell hozzá tehetség, csak gátlástalanság (monnyuk a fűtől épp), és némi exhibicionizmus, azt ma már művészetnek monnyuk.
ezért kapott el a hideglelés, mikor a subbán dedi egyfeszt a tehetségtelen nyomorult agyhalott bandák ütemtelen és ritmikátlan ordenáré artikulátlan csörömpölését/üvöltését/hörgését "denaonkurrvajó" kategóriába lökte

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.11. 14:36:47

azbeszbazmeg

ki a fődre kapálni a jókurvaanyádat

és nincs több narkó!!!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.11. 14:45:52

@Dr. Körömlakk ®:
Agyam alapból tiltólistára teszi az ilyeneket. Anno beleépíthettek valami Jóízlés Szenzort, ami bejelez, ha szarba botlok, és ingerli a lábamat, hogy rúgja arrébb.

Bár lehet, én vagyok ilyen agyhalott, hogy igénylem az ÉRTHETŐ mondanivalót és az alkotó TEHETSÉGÉT. Basszus, a művész azért az ami, mert a "gyárban" az összeszerelésnél beléraktak valami alkotói pluszt, amitől a tömeg fölé nyúlik, és szórakoztatja azt.
Betépni, fals hangon kornyikálni, folyadékot üríteni és magamhoz nyúlni én is tudok. Marha nagy kunszt. Közönség meg nem kell hozzá, mert nem vagyok debil.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.11. 14:47:36

@neccharisnyás útonálló: pontosan... de hát a világ beteg mint tudjuk.
@bobolysz@: jóreggelt!
süti beállítások módosítása