globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Útszórás kézi-gépi erővel

2011.01.20. 06:49 Rosszindulatú Vászka

21 komment

Címkék: traktor ruszkik

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr932599404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.01.20. 07:02:44

teljesen korrekt :)
ha beindítja a műszarszórót, akkor meg az autósok ajvékolnak, hogy összebassza a fényezést
nehéz a zembereket boldoggá tenni :)

BaaZooKaa 2011.01.20. 07:11:31

Szerintem az egy nagy, pléh homokóra felső része és a bácsi aki benne ül így múlassa az időt...Mondhatni maga alatt vágja a sódert...A traktorista meg, mivel már a tegnap kiiták a Józsibával a fékolajat, ezt danolássza: "szeretném a homokórát megállítani...", a műszerfalra rögzitett rúgónyakú pokémon meg ritmusra bólogat.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.20. 10:22:05

hihi tuti magyar, mert csak mi vagyunk ilyen talalekonyak, hogy nincs elottunk akadaj:)
mas nepek felreteszik ezt a gepet oszt jonapot...

_nyuszi_ 2011.01.20. 11:27:10

ez már a 85%-os foglalkoztatottság felé vezető út első lépése

_nyuszi_ 2011.01.20. 11:30:15

na ez kurvára magyarul volt, bocs.
...úton megtett első lépés.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.20. 12:03:54

héjj

ömerika keleti part oké (ugye?)
de nyugati partró ki kukkolik? monnya meg.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.20. 13:10:26

én azt nem értem, hogy jött az a mobilozó nő balról. Annak a fejére miért nem szórt egyet? Az lett volna az egyetlen kellemes momentum az egészben. Ez a sószóró (bors? szar? Műszar?) nem tud élni. Nekem egyszer locsolnom kellett közterületen, ott állt egy motor, felhasadt nyereggel. Unalmas volt a locsolás, úgy dobtam fel, hogy a motor felhasadt műbőrborítása alá dugtam kicsit a slaggot. Hát megáztattam erősen. A szivacs megszívja magát és amikor ráül a tulaj, aki mit sem sejt, a seggébe nyomódik a víz a szivacsból.

spájdernecc 2011.01.20. 14:34:57

@Laci Today Magazin:
a szerkezet egy korrekt műtrágya szóró berendezés
ha beindítaná, a nem páncélotott autóüvegekért sorbaállnának a casco ügyfészolgálatnál

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.20. 14:45:37

@spájdernecc: na úgy egyébként jöttem hazafelé egy téli napon valamelyik autóúton, 90-nel volt szabad menni. Senki nem ment annyival mert szarnak, de én igen, a belső sávban.
És akkor szemből jött a sutyerák szóró, és IRTÓRA kopogott a szélvédőmön a cucca. Ideges is lettem hogy a francért nem az UTART szórja.
Erre ponst másnap a kezembe akad valami biztonságos télivezetés lap, és a sószórók az külön bekezdés: ne előzz hókotrót, mert nem tudod mi vár előtte ugye, meg hogy: ha szemből hókotró jön, lassíts...

Tehát: RÁADÁSUL ÉN VOLTAM A HÜLYE!

spájdernecc 2011.01.20. 14:53:50

@Laci Today Magazin:
ezzel nem tudok vitatkozni :)
-
Nálunk a lakótelepi járdákat szokták úgy pucolni, hogy egy tolólapos T4K-14B típusú hobbitrakkesz utánfutójáról szórja a szemüvegesBéla lapáttal a homokot

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.20. 15:25:17

@spájdernecc: esetleg láttál már Simsonból épített kisteherautót is?

spájdernecc 2011.01.20. 15:37:07

@Laci Today Magazin:
háztáji traktor és csettegő vonalon tán Solt környékén tudnának újat mutatni :)
a legszebb ilyen gányolmány, amit volt szerenvcsém behatóbban tanulmányozni az GAZ alvázzal és hajtáslánccal rendelkezett / összkerék, felező, diffizár/ M 21-es Volga kerekeken gurult és trabantmotor hajtotta. Egy Zalaszentgróti méhész eszkábálta össze, ezzel költöztette a kaptárakat.
Szép, kiforrott konstrució

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.20. 16:05:22

@spájdernecc: Rendben, nyertél.
Én csak egy saját tulajdonú (demár túladtam rajta) 51-es Simsont tudok felmutatni, amit MINDENHOL "kerékezüst" festékkel borítottam. Csillogott, mint az állat. Sötétben lámpa se kellett.
Rendőr megállított:
-Papírokat legyen szíves - közben mustrálgatja a motort - "Ezüst Nyíl a neve, mi?"
És bakker ELTALÁLTA!
Aztán átkentem csontfehérre, a hosszában pedig szorosan egymásmellett két fekete csík (bevallom: szigszalag). Nagyon retrós volt. Akkor meg egy chopperes banda állt meg mellettem pirosnál, és elismerően körbeálltak:
-ASZTAA, Orange County-s Simson!
De, azótasetom, mi az az Orange County. Asszem ez gáz. Majd megnézem valahol.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.20. 16:41:34

@spájdernecc: na ENNYIT azé sejtek. Meg hogy chopperes stílusos szelídbandás izék. Nekem is volt chopperem, de leszoktam róla, mert nem lehet úgy ellavírozni vele autók között. Én hétköznapi városiközlekedésre használom, az meg inkább kirándulni meg csillogni való. Meg a chopperrel az a baj, hogy kell hozzá egy stílus: negyvenötös bakancsban büdösláb, nagyszakállban tegnapi lecsómaradék. Konszolidáltabb vagyok én ennél (max hátul a bölcsességfogamban találok néha a pizzából kukoricadarabkákat, ennyi, nemtöbb, meg szőrös a fülem)

spájdernecc 2011.01.20. 16:46:30

@Laci Today Magazin:
a belegondolsz, hogy delhusza dzsoni is herlitulajdonos, kissé finomít a jellemzésen :)
a jelzett műsor pont az Orange Country Dhoppers tevékenységére épül
süti beállítások módosítása