globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

álláskeresőknek...

2011.03.06. 06:00 _nyuszi_

tudom, hogy mindenki ismeri, de...

12 komment

Címkék: balett vicceskép

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr772713724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.03.06. 10:20:38

Megnéztem az OKJ-t, nincs benne SITH képzés vagy modul.
SHIT!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.06. 15:56:41

Mivel ez eleg regi mar, inkabb arra lennek kivancsi, hogy volt-e olyan aki jelentkezett?
?:)))

spájdernecc 2011.03.07. 05:03:31

én jediképzőbe akartam járni
de csak saját fénykarddal lehet, az meg momentán kifgyott.
fagyottkutyaszaros jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
Szervusz Világ!

Rosszindulatú Vászka 2011.03.07. 07:30:23

@spájdernecc: az apádé meg ciki mi? Az enyimet meg kölcsönkérték gyesznóvágásra.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.07. 14:53:25

@spájdernecc: én vállalok jediképzést, magánórákat adok! Legjobb tanítványom, Petifiam, már másfél-két méterről is kinyit ajtókat (egyelőre fotocellásokon gyakorlunk). Illetve rengeteg dolgot tud az akaratával irányítani, pl engem, múltszombaton mínuszötben a piros rövidnadrágját akarta felvenni otthon - és megengedtem neki.

spájdernecc 2011.03.07. 15:19:09

@Laci Today Magazin:
ok
de fizetni csak tugrikkal, meg szlovák koronával tudok

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.07. 15:24:32

@spájdernecc: referenciaként: én képeztem ki yodát. Sok spenótot és erőspaprikát etettem vele, attól olyan erős és zöld és elállófülű.
Ha gondolod, az "űrhajó kiemelése dzsuvából" leckét leadom ingyen, de Te hozod az űrhajót meg a dzsuvát.
süti beállítások módosítása