globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Nem tudtam, hogy tegnap is nyuszi lesz! :)

2011.03.11. 07:00 _nyuszi_

21 komment

Címkék: balett világökörség

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr712725483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.03.11. 07:49:59

szép dolog, mondhatom
mindig az édi-bédi kis szőrpamacsot vegzálják
csoda, hogy idegbeteg az összes?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 09:56:22

@spájdernecc: mér'? hát ő mondta, hogy nincs baja vele. És azt ismerjük? hogy:

Vasúti kocsiban ül egy részeg, addigaddig néz ki az ablakon, hogy elszédül, rájön a boá, és lehányja a vele szemben ülő utast, mire az felkiált:
-FÚJ! Hát milyen gusztustalan maga?!!!!
Mire a részeg:
-Hölgyem ÉN vagyok gusztustalan? Előbb nézzen MAGÁRA!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 10:12:11

@Dreistein!: nalátod. Én nem mondtam hogy újvicc, azzal kezdtem, hogy "és azt ismerjük?" tehát Te ismerted. És alá is írod hogy jó..

AKKÓMEG??!!! :)

Nekem is van kedvenc viccem, csak már elfelejtettem. Nem tudok jól viccet mesélni.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 10:18:38

nekem van pár kedvencem.
de amit tegnap írtam sztori az elsősegély-tanfolyamon, azon mindig röhögök. látni kellett volna a kurva szitut, meg a két hülyegyereket, olyan 17 évesek lehettek, pattanásos faarccal, mutálós hanggal nyomták a baromságot feszt.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.11. 10:40:17

JAAAAAJ NYUSZY:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

spájdernecc 2011.03.11. 10:53:06

nem vicc ugyan, az egyik kedvenc történetem :
PappBandi barátora az egyik haverja rábízta a többszörös díjnyertes belga juhász szukáját, mert több havi távollétre nem vihette magával. hogy külföldre ment vagy bevonult büntetésvégrehajtani sose derült ki, a sztori szempontjából lényegtelen is.
Mindenesetre Bandi hazaállít az új szerzeménnyel, éppen családi ebédre készül a família. Rendes falusi vasárnap, gyerekek, unokák vannak vagy tizen-tizenketten.
Te Bandi, add már oda a maradékot a kutyának! - így Anci néni, rámutatva a terítés előtt leszűrt húsleves " aljára ", karajcsontra, ilyesmire.
- De Anyu! Ez egy többszörös győztes belga juhászkutya, öt van belőle az országban, ilyen van a norvég királynőnek is!
- Bocsánat, kisfiam
A nagyságos asszony velünk eszik, vagy külön terítsek ?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.03.11. 10:55:52

@Dr. Körömlakk ®:
én temetésekre nem szeretek járni

mindig történik valami vicces

a legjobb az volt, amikor meghalt az egyik barátunk, akinek az volt a szövege, hogy pofád lapos, ott rohacc meg a sarokban

hát megy a menet a temcsibe, viszik szegényt és hát basszus viszik viszik a széle felé
amikor elérték a szélét mentek még tovább lefelé, egészen a sarkába

mondom a petyának, te ez ott rohad meg a sarokban:-)majdnem megfulladdtunk, hiába csináltunk úgy mintha köhögnénk, csak röhögtünk baszki és elég nagy botrány volt, mert nagy volt a tömeg és én azóta nem járok temetésekre

este meg sírtunk és berúgtunk maximálisan
de az anyukája nem köszön azóta se a petyának se

ez mongyuk nem szép tőle

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 11:12:03

@spájdernecc: :))))))))
@Dreistein!: hát monnyuk ezt olyan semmilyen mosollyal olvastam, mert bár értem a humort, de ha a barátotok volt, feltételezem, hogy nem is idős, tehát... furi.
poénnak jó, ha nem ismerem azt, akikkel történt.
amúgy csak mondom: temetésre senki sem szeret járni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.03.11. 12:02:37

@Dr. Körömlakk ®:
kérdezd meg a nyuszit

az a tippem, hogy nagyon vágja a fekete humort

nekem is furcsa élmény marad míg élek
de ez van
ha röhögni kell, röhögni kell

másik kedven halott szpihómókus popper peti bácsi aszonta, miazhogy a szent és sérthetetlen dolgokon nem szabad nevetni?!

csak azokon lehet!
mert azoknak nem árthat semmi.

hát így gondolom

igen, szerettük a krisztiánt, és szerintem ő röhögött volna a legjobban, ha megéli:-)

-----------------
béla bácsi öreg hajléktalan.
Egyetlen hűséges társa morzsi, a korcs kutyus volt
eccer béla bácsi majnem éhenhalt, mit tehetett, megette morzsit
aztán jóllakottan nézegette a maradvány csontokat:
-ej ejj morzsi, de örülnél te most ennek!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 12:07:20

@Dreistein!: részben osztozok a véleményeden, csak hát tőlem ez idegen. a fekete humort én is csipálom, de csak ha nem ismerem a szenvedő alanyt. igaz, Ő már nem szenved.
Morzsis aranyos :) - de nem Morzsinak :S

Rosszindulatú Vászka 2011.03.11. 12:29:12

Nagyapámnak szokása volt, hogy magába beszélt-dünnyögött - még a tévével is fojton pörölt focimeccsnézés közbe- mikor balalgtuni ki a határba egy rokon temetésére (uncsetósómék másik nagyapja), végig egy Weöres Sándor versikét dúdolgatott:

"Jobbra át
balra át
én masírozok legelől
temetjük a nagymamát."

Meg amikor jött haza messez védékről, az anyja temetéséről. Vállalati kocsival, sofőrrel ment, sosem volt jogsija. Rendes falusi vasárnapi temetés volot. Csak enynitr fűzött hozzá az eseményhez: "szegény sofőr most hogy szidhatja szegény anyám, akit épp most temettünk...".

Bizony így megy ez, ijen a Zélet.

Mink is röhögtün, mikor egy nagyon közeli barátunk temetése azzal kezdődött, hogy a sekrestyés kitépte a temetői harangból szertartás közbe a kötelet, pedig nem voltunk vicces kedvünkbe.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 12:31:19

biztos az a baj, hogy velem nem történtek ijenek temetéskor.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.03.11. 13:00:41

@Dr. Körömlakk ®:
na ha feldobom a pacskert, elvárlak a bulira, jókedvvel érkezzél és vigyorogva kérd fel táncolni az özvegyemet

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 13:01:24

@Dreistein!: valami hasonlót akartam én is írni magamra nézve, de félek, hogy bevonzom a szart. nemröhög.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.03.11. 13:12:29

@Dr. Körömlakk ®:
én már az előző életembe se hittem a lélekvándorlásban, meg a babonában

én minden reggel kiköpök a vállam felett a négy égtáj irányába, bajom nem lehet egy ijen humortól

spájdernecc 2011.03.11. 13:26:58

@Dreistein!:
akkor te is olyan fövilágosútt gyerek vagy m mint Regős Bendegúz :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.03.11. 13:27:54

@spájdernecc:
tod diszpécserkém, hogy megy ez faluhejen...

Rosszindulatú Vászka 2011.03.11. 13:40:08

@Dreistein!: én se vagyok babonás. A babonaság a felvilágosulatlan népek hagymázas világa. No meg van egy csudatévő kövem, egy öreg indián varázslótól vettem, az elűz minden rontást meg távol tarcsa a rossz szellemeket.
süti beállítások módosítása