globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Plüssfétis rovatunkban ma...

2011.03.25. 16:48 LadyCarambole

...középpontban a hús! Mert hát ki ne szeretne egy jó kis csülökre vagy T-bone sztékre lehajtani megfáradt fejét!

4 komment

Címkék: állat erotika mosómedve bódogság lakáskultúra plüssfétis

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr22770486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.03.25. 16:56:16

júúúúúúúúúúúúúúújj, én olyan sonkát akajok!!!

odium 2011.03.25. 17:26:16

basszus komojan mondom, hogy az első képnél aszittem, hogy egy komplett női belső berendezést látok plüssön prezentálva
a hideg kiütött
(asztán láttam, hogy nem Vász posztya, meg tovább is görgettem)
de má' jól vagyok

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.25. 20:50:06

@odium: rossz az aki rosszra gondol:)

oszt fustos illata van-e?:))

Rosszindulatú Vászka 2011.03.25. 22:00:55

Hogy eztet mér nem én találtam?
:D
süti beállítások módosítása