globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Mindenre van megoldás rovatunkban ma...

2011.04.06. 17:28 LadyCarambole

29 komment

Címkék: barkács mosómedve demotivátor kurvaszar mikeskelemen

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr172805052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.06. 20:02:46

Ott figyelt a Blaha és a Keleti között - ezek mindenhol ott vannak! ;))

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.07. 04:15:59

Sziasztok Globalicum!Elnézést,hogy már megint itt zavarkodoK,legközelebb visszafogom magam,hogy ne legyen belőle rendszer.Tudom,a legtöbben közületek (nagy az önbizalmam) értetlenül nézi(te)k hogy az alábbiakat leírom,de gondoltamcsakúgy megosztom mert végül is kapcsolódik a poszthó.Nem dicsekvésképpen-bár be kell valljam valamelyest azért dagad a mellyem a bückeségtől-az MKKP ügyvivője és megálmodója,ha egy ideig külön utakon is jártunk,régi cimborám,nagyjából heti kapcsolatban állunk.Kedves LadyCarambole,nem tudom,hogy a plakátokra értetted-e vagy "rájuk",de amennyiben az utóbbi,megosztanám csak "érdekesség"-képp,hogy a maesztró a kezdetektől enmaga végzi a szellemi és kivitelezési munkálatokat egyaránt.Még nem próbáltam,de a város(ok) körbeplakátozása kemíny meló,bár neki ez a bódottá.Akadnak páran akik próbálkoznak hasonlóval,de aki ismeri Dzsordzsit,tudja,hogy melyik a "fék" és melyik nem az.Személy szerint nekem kicsit erőltetett egynehány agymenése,de a legtöbbet azért karmolom.Remélem nem bánjátok túlságosan,hogy ennyi helyet kitöltöttem,cserébe (tudom benyalásképp) nem jöttem üres kézzel.Nem tudom szeretitek-e az ilyesmit,kicsit unalmas ámde hozzáértőknek látványos,kikapcsolódáshoz pedig kiváló a következő zeneszám: www.youtube.com/watch?v=IzFfNk4xGTE Ui.:Bocs a sok hejesírásért.

büdösmackó 2011.04.07. 04:31:40

MKKP dibeszt end di top!
i love MKKP!

büdösmackó 2011.04.07. 04:32:53

@Lépcsőházi Gérard Philipe:

nekem ez valhogy amúgy nem MKKP plakátnak nak tűnik. nemtommé.
az MKKP plakátok frappánsabbak és jobb ötletek vannak benne.

amúgy meg annyit gépelsz ide, amennyit akarsz

Rosszindulatú Vászka 2011.04.07. 06:33:57

@Lépcsőházi Gérard Philipe: nem zavarsz, gyere máskor is. A Kétfarkút meg szeressük.

odium 2011.04.07. 07:34:01

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
a sortúlcsordulás adót majd fizessed be légyszi
Spájdi szedi

Rosszindulatú Vászka 2011.04.07. 07:51:58

@odium: a hiba a te készülékedbe van, nekem itt nincs sorcsordülás. Csak simán csordulás van.

spájdernecc 2011.04.07. 08:03:13

nyugi van srácok :)
a tagdíjat egyébként Vászka kezeli :)
Meginz rá kellett jönnöm, hogy sose költöznék Várpalotára
mindenesetre jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Rosszindulatú Vászka 2011.04.07. 08:11:40

@spájdernecc: a hálás várpalotai lakók nevében is üdvözöllek :)

odium 2011.04.07. 08:13:40

@spájdernecc:
én se
a nagyfatert ott dógoztatták paraszt mivoltáér
meg büdös is van

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.07. 08:20:43

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
Köszönjük a megosztott kis memoárt a májsztróról, innen izenjük, hogy csípázzuk, mert van szeme a falsra!

@büdösmackó:
Nem tudjuk mi ez, ott volt az utcán, én is ott voltam, lőttem egy képet, nevettünk, vagy nem.
Ennyi az annyi, és most megyek reggelizni! ;)

odium 2011.04.07. 08:27:10

@márnyuszi.:
mesmeg pinázik?
a mútkor a teraszon faszozott
korán reggel

Rosszindulatú Vászka 2011.04.07. 08:47:28

@márnyuszi.: piszkos pelcsájukat sikavakáló lányokat bámulni miért jó? Bezzeg még régen a tisztaság volt az erény, nemám kiteregetni a szennyest. Nem tudok versenyt mocskolódni ezzel a rohanó Világgal :(

_nyuszi_ 2011.04.07. 08:51:27

@odium:
a változatosság gyönyörködtet!

@Rosszindulatú Vászka:
azt hittem, hogy magácska a hullámzó keblek nagy barátja :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 10:20:07

émmeg úgy vagyok vele, beszart a cirkónk, hívtam gázszerelőt, nemjött. Hívtam mégecce, megígérte, nemjött, hívtam másikat, jött, mondta hogy jó a cirkó, hívtam megint, hogy dehogyis, megin' monta hogy jó, azután má nem hívtam gázost. Széccettem és mekkerestem émmagam a hibát, és kijavítottam.

Lekfőjebb főrobbanok, na bumm!

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.07. 16:56:19

@büdösmackó: mekkérdeztem,a plakát még 5-6 éve készült válaszként bizonyos Csúri László szegedi gázkészülékjavító minden eszközt megmozgató (minden sz@rt teleragasztott,kaputelefon stb..) kampányára.Rádióműsorba is hívták,de csak a marketingről kérdezgették,ő persze másról szeretett volna beszélni,így aztán volt fesco.Íme néhány: mkkp.hu/wordpress/?tag=csuri-laszlo mkkp.hu/wordpress/?p=160 Szeged után most Budapesten is kirakta innen az új dátum.@odium: @Rosszindulatú Vászka: ez nálam még nem túlcsordulás csak tündérkönny @LadyCarambole: szívesen,átadtam.ha kérdésetek van,az ügyvivő úr szívesen áll a rendelkezésre.@Laci Today Magazin: aztán nehogy idejekorán eldurranjon ke

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.07. 18:25:12

@Bobolysza.: egyet se félek,olyan vagyok mint a főnixmadár.sose tudtam,hogy valaki azért ír így mert télleg nem megyen nekije vagy mér.én is szoktam így,főleg beszélni,csak néha azér már radázok,h ígymaradok

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.07. 19:19:14

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
még két hónap globa és igy maracc

én a németekkel így levelezek egy ideje

de őket nem zavarja

a hollandok dialektusnak hiszik

a skótok nem mernek szólni

a magyarok tirpáknak hisznek

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.07. 19:24:44

@Bobolysza.: akkor en legalisan irhatom ezt:

BOBSZY EGY TIRPAK

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.08. 09:36:13

@Lépcsőházi Gérard Philipe: @odium: annyit azé meg kee vallani, hogy mennésztem közerrő, és én az elektrinka egyik részére tippeltem, hogy az lessz a rossz. Az meg nem konkrétan gáz. Az elektronika adott részit kiiktattam, azóta jaú a cirkó. Maj' ha kedvem lesz, kicserélema hibás alkatrészt. De köszömm az aggódást.

odium 2011.04.08. 17:24:13

@Laci Today Magazin:
a zelektronika nem gáz
viszont elektronika
és a gáz mellett van
papparappapparappa
süti beállítások módosítása