globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Richtig Klaus rovat - azazhogy Komamágnes

2011.04.21. 09:24 Rosszindulatú Vászka

A Munkavédelem témájában, miszerint legfőbb érték az Ember, azazhogy dolgozz keveset, nem lesz baleset!

11 komment

Címkék: retro bazmeg művészet életmód ruszkik pusztulat aberáltos bohóctréfa komenizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr342844312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.04.21. 10:07:44

nincs picsázás
mennyivel hatásosabb, mint holmi piktogramok?
látszik, hogy ott még érték az ember

a témában:
www.youtube.com/watch?v=JwqtYAp9NZk

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.21. 10:37:05

aztamindenit!
Szép találat - a vonatos kifejezetten bejön

_nyuszi_ 2011.04.21. 11:05:30

gyönyörűek!
a vonatos nagyon klassz. az a fej...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.21. 11:22:27

Nagyon szépen egyensúlyoz azzal a dög nehéz kalapáccsal, én megadom rá a 10 pontot!

Rokka 2011.04.21. 11:26:44

hát ez nagyon álat, grat a találathoz Vácka!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.21. 11:54:03

Hát, Gyerekek, ez igazán tetszetős plakátkiállítás!
A vonatos nekem is bejön, jól összetapsikolják.
A kézberántós fogaskerekes: én egy hónapig oltam "vendég" a Honvéd kórház baleseti sebészetin. Erdélyi feketemunkás magyar bútorgyárban hengerek közé tologatott bútorlapokat, enyvezni kellett sűrűn: az ragazstotta össze a bútorlapokat ÉS attól volt csúszós a henger. Pasi lusta volt kenegetni, NEM csúszott és berántotta a kezét. Amíg énbent voltam egy hónapig, az ipse job bkézfeje le volt varrva a hasfalába. (letépte pár ujját a gép, meg a kézfejéről lehúzta a húst). A hasfal azért kellett, mert ott "terem" leggyorsabban az izom, az benövi a kezét, utána kivágják és lesz megint hús a kézfején. De addigra engem már kiengedtek. De összességében: poénnak nagyon gyér volt, szerintem nem érte meg hanyagul dógozni.

Na egyébként orosz szakon végeztem, lefordítom Nektek pár plakát szövegét. Megszámozom hogy melyikről van szó:

#3 "ereszd el a hajamat" parti a hatvanas évekből

#4 (ezt nem lefordítanám, hanem csak megjegyzem, hogy ez a pasi nem a Jack Nicholson?

#9 a Kalapács nevű küzdősportverseny utolsó kiesője, részlet

#12 "hülyevagy, bazmeg? - jóvammá, nemdirekkvót!

#13 "Vaszilij Putyjatyin hatodik lett az 1967-esmagasugróbajnokságon"

#16 "Szergej Dolgov leugrott sörért"

#17 "MEGHAJTÓSZÍJ! Megszünteti a lábgombát!"

spájdernecc 2011.04.21. 14:49:35

szép, szuggesztív szovjet plakátok
ötös!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.04.21. 20:25:14

@odium: Öcsém, nekem is pont az a video ugrott be! :)
Alapmű.

Rosszindulatú Vászka 2011.04.22. 08:35:08

Szerintetek miért Richtig Klaus a poszt címe lúzerek?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.22. 08:56:46

@Rosszindulatú Vászka:
utólag írtad át, mikor rájöttél, mennyire találó lenne, ha ez lenne a poszt címe
süti beállítások módosítása