globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Nehéz napok a Föld bojgón - 18+ NSFW

2011.05.03. 10:28 Rosszindulatú Vászka

Kína, Changchun, andergrand kupolda

Az alábbi tényállás fennforgásának megvalósulási oka, egy rendőrségi intézkedés foganatosítása elől elszelelő kínai kupolda egyik vendége és néhány ivarszakipari jómunkásnőjé. Bátor és elszánt akció, vélhetően az igen kevéssé toleráns és nem igazán megértő kínai komcsi szervek fenyegető fellépése elég hajtóerőt adtak a parkhúr cselendzshez. Drukkolunk nekik!

30 komment

Címkék: életmód kínai balett 18 világökörség

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr472873629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2011.05.03. 11:00:55

esztet a sportot ösmerem

fijatalabb koromban lelekes űzője voltam.
edzeni nem kellett mer a napi gyakorlás késségszintre fejlesztette a fijtalban megbúvó akrobatkus lehetőségeket.

a villámháritós verzijóra esküttem.
de jó a erkélyrűl a szemkösztifára átugrásos menekülős is.

asztá volt ojan is amikor hibásztam és apuka konkrétan leütött mer azér egy ötvenes palit , akimeg rájadásúl még a préda szülője is , csak nem egy jó nagy szájbavágáassal köszöntjük.
ő esztet nem ímigye gondolván szó és megelőző felvezetés nélkül azonnal ütött.
talált süjjett.

asztá vót aza verzijó is amikor nem halottam meg a rajtpisztojt és anyukát a szobajtó mögött fogattam egy szál fszban.

csókolom .
nem válaszolt csak gyorsan behúszta a zajtót mijelőtt apuka is észrevesz.
az következőekben felsorolt szakmájuapukák esetén kellett jobban figyelni a rajtra.
kovács, boxedző, kajakedző, tornatanár,hentes

jonnglenn 2011.05.03. 11:02:09

eccer a zegyetemvárózsbúl egyszál függönyben mentem haza gyalog
még jó hogy hajnal vót és nem tanálkosztam rendőrrel mert lettek vóna kínos kérdéseji.

Rokka 2011.05.03. 11:12:27

felvagyok héberedve

spájdernecc 2011.05.03. 11:22:42

pont így mentünk Pmobil konvertre a koleszból
munnyuk ruhában
alföldi papucsban
jó volt
csatornán le
villámhárítón vissza
megjött a keleti szél?
örülök
Leonov Poppins

Rosszindulatú Vászka 2011.05.03. 12:02:23

Én meg sohasenem másztam le ereszcsatornán vagy villámhárítón. Faluhejen nem szokás egymás feje fölött lakni.

_nyuszi_ 2011.05.03. 12:04:09

nekem meg még nem kelletett menekülnöm...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 12:18:29

én a koleszban másztam fela negyedikre az elsőről a lányokhoz

mer nekik volt parizerük és éhes voltam

észre is vette a tanárbácsi, de csak pisszegni mert nehogy leessek

nem estem le de előbb felért a negyedikre mint én és lefelé már nem engette hogy visszamásszak mer aszitte hogy leestem volna

fél évig voltam koleszos utána már nem ezen okból kifojolag

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 12:21:48

@spájdernecc:
én eddig csak ojan koncerten voltam, ami a fölcinten volt

vagy pincébe esetleg valami jukba

és nem is mennék emeletre zúzni

szökkenek egyet és leszakadhat

és a pémobil se koncertezett szerintem még emeletes házba innen tudom hogy csak füllentesz

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.03. 12:23:52

ilyen napos időben vajon mennyire volt forró az a fém cső, amin felmászott? és nem égette össze neki?

Rosszindulatú Vászka 2011.05.03. 12:33:54

@Laci Today Magazin: vélhetően nagy volt a motiváció. Kínába az ijen nem kommenyista emberhez méltó kilengésért simán befigyelhet tíz év kényszermunka.

jonnglenn 2011.05.03. 12:37:36

egy rosszabúl sikeredett közbeszerzési mutyizásért meg le vágják a delikvens fejét.

1et értek velük

Májszter- a viharsarokban vagyok és ide még nem gyütt semmilyen szél.
ez mongyuk nem pontos mer szél van és keleti, de nem hinném hogy az amejikre gondolsz

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 12:40:41

@jonnglenn:
aszt te csak hiszed

az az a szél

vagy egy fing, de ezt reggel már kitárgyaltuk jól és szerintem senki se szeretné ha szellentésekkel tennénk szellemesebbé e posztot

Rosszindulatú Vászka 2011.05.03. 12:45:29

@jonnglenn: hát a keleti szél mostanság nem barátunk, ráadásul megint húzogassuk a Medve bajszát, mintha direkt szopatni akarnánk magunkat. Úgyértem országos szinten..

Amúgy is gyászban vagyok, mert bezárt a ZIL gyár.

A korrupcióellenes kínai fellépés meg valóben több, mint rokionszenves, csak pinafüst, mert miután több évezredes hagyományuk van benne, csak a kirívó esetek kerülnek az újságokba.

U.i.: ha van neked Discovery World, akkor sasojjad, mert patent filmek vannak benne, pl. volt pár hete egy, amiben Leonov kisakkozta, hogy zuhant le az a bizonyos MIG15-ös, meg hasonlók.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.03. 12:51:05

Az utcankban van egy hivatalos, torvenyes kupolda:) Ott nem kell igy maszkalni:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.03. 12:55:40

ami kínában megy, az már alapon is kényszermunka. A szakmámban van kínai cég, ismerem egy alkalmazottját: heti HÉT napot dolgozik, 09.00-18.00, és évente EGY HÉT szabit kap.

persze aláíratják vele hogy kivette az összes szabiját.
Az illető kínai
Magyar ember már rég dobbantott volna szerintem,de ő hozta a kultúráját otthonról: és még boldog is mert Kínában nincs hét nap szabi egy évben.

MOndjuk kínában nem heti hét napot dolgoznak, ezt csak itt csináltatja vele a suttyó alkalmazója.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 13:03:01

@Laci Today Magazin:
hanem nyolcat mi?

mekkora mesüge vagy!

már majnem elhittem!

Rosszindulatú Vászka 2011.05.03. 13:06:31

Kína amúgy is vatázsország. Aztat tuttátok, hogy ott csak a városi népeknek jár TB meg nyögdíj?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 13:17:39

kina szigetország

el van szigetelve

ot nem jó lenni jobbágynak

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 14:03:02

@Laci Today Magazin:
igen, majnem elhittem!

te, figyellek ám.
a múltkor a paptesóval, mosmeg a kinai kapcsolattal...

nem vagy te élien?

jonnglenn 2011.05.03. 14:32:45

@Rosszindulatú Vászka: láttam felvéterrül

asztat meg Tiboru mestertűl kellett mektunnom, hoty majnem megöltek merényletbűl kifolyólag ...

Rosszindulatú Vászka 2011.05.03. 14:51:39

@jonnglenn: én abba a merényletes konteóba nem nagyon hiszek, Leonov verziója életszerűbb. Persze a ruszkiknál minden megtörténhetik. Meg az ellenkezője is.

büdösmackó 2011.05.03. 15:00:04

@jonnglenn:

jó hogy életben vagy, rég vótá

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.05.03. 19:15:43

Mi az az NFSW?
Az NFVSZ-t tudom, de ez mi?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.05.03. 19:17:26

Á, én ifjúkoromba' nem voltam olyan pasi, hogy koleszos lányok beengedtek volna... szexfilmre rejszoláshoz meg nem kellett csatornán mászni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.03. 19:29:27

@mityu:
mit gondolsz én mér a villámhárítón másztam fel?

az összes csaj imádkozott, hogy jöjjön már egy vihar vagy egy szárazvillám akármi

aztán fönn már be kellett engedniük, mer tökre kipurcantam és látták hogy veszéjtelen vagyok
parizert is attak
kesztem már hőssé válni mikor megjelent a tanárbácsi és csak én vettem észre hogy lopva a jányok kicsi fitos melbimbaját lesi miközben velem pörölt

NSBM
nemsemmi bazmeg
a többit nem értem énse
süti beállítások módosítása