globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

ÁÁÁáááááááááá! a szörnyek!

2011.06.08. 05:16 spájdernecc

16 komment

Címkék: demonstráció delikát

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr52966742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.08. 08:50:06

hangok nélkül ölég szűreális

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.08. 10:27:35

Huuuuuu
Spajdi puszilom a bajsza csucsket, ugyanis:
1. kurva jo zene!
2. a ket lakotarsam nem ohajt felkelni, mikor tudjak, hogy helyzet van, ezert szemet mod feltekertem a melynyomoladat es remegett egy kicsit a haz.
szal pont ez kellett:)

ki szavaz arra, hogy megegyszer?:)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.08. 10:28:11

Áááááá, ez kurvajó!
Persze, nem árt ismerni hozzá az eredetit is... :)))

Dr. Körömlakk ® 2011.06.08. 12:53:49

@LadyCarambole: otthon nézem meg, mer itt siket vagyok.

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.06.08. 13:08:09

nem szoktam eztet a vonalat követni, de ez jáó.

izirá mánsztá, izirá mansztááá

cserébe itt van ez, a dánok által málenkissé mekcombosított Szamanta Foksz sláger.
múltkor örvendeztetek, hogy bengbengbengbeng, vámonosz vámonosz, na a stílus hasonló:

www.youtube.com/watch?v=Ts19Nn-xyGs

ez pediglen a művésznő féle verzijó:

www.youtube.com/watch?v=q7Bsd5CopLU
de csak a rend kedvéért

spájdernecc 2011.06.08. 13:18:20

www.youtube.com/watch?v=U0oSHtxdPus&feature=related
ez pediglen a 70-es évek Antifitneszklubja, ugYANAZON NÓTÁVAL
kapszluk monnyon le4

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.06.08. 13:24:53

@spájdernecc:
megbocsájtok, mer én mindig. ezért írtam, hogy a művésznőé, pár sorral feljebb pedig csak simán eebasztam.
ennek ellenére ébresztőnek remélem megteszi.

spájdernecc 2011.06.08. 13:37:41

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
időközben értelmeztem magam is,
de sosem árt a törtéelem kútjában a fenékig kotorászni

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.06.08. 15:27:48

@spájdernecc:
úgy bizony, ebben méjségesen (érted: a kút fenekéig-rendkívül szellemes) egyetértek.
de azért szólok a cinbiknek, fujcsanak meg ha nem tudnám feldolgozni abbéli hiányosságomat, hogy a mindenféle popsongot krícsáló nyanyák vagy éppen tini-naccatok számai közül esetleg nem tudom eldönteni, mejik az eredeti, meg mejik a kávör.
Samanthát meg becsszóra nem hatásvadászatként doptam be, hanem mert az én generációmnak meg az olvasónak/hallgatónak talán inkább ez a verzijó ugrik be a szám kapcsán.bár ezt én nem tudhatom..
viszont fő a precízség, úgyhogy ezt vitted.

@Rosszindulatú Vászka:
a két poszttal lejjebb linkelt SRV hibátlan.

spájdernecc 2011.06.08. 15:33:58

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
becs szó nem szeretek kekeckedni, csak nosztalgikus húrokat pendített meg aza nóta :)
74-75-ben a csajok fele a Bay City Rollers , a másik fele meg a Sweet nevű bubble gum zenekar színes fotóját tartotta a tolltartójában :)
süti beállítások módosítása