globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Népnevelő rovatunkban ma

2011.06.09. 07:00 Hang Ember

A drog nem jó. Vágod?

10 komment

Címkék: beteg drog germán művelőggyébazmeg tanujj tinó

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr652969273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.09. 07:41:10

Voltmár :)

A német humor pedig az egyik legtitokzatosabb talány Világuniverzumba. Legalábbis nekem még nem sikerült megfejtenem.

Aki próbálta már endékás rokonnak vért izzadva elmagyarázni, hogy mér vicces, "hogy ma gyász van, ma barnasört iszunk", az tuggya miről beszélek.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.09. 08:05:28

Vászka, Te olyan okos vaaagy!

jonnglenn 2011.06.09. 08:06:01

Klaus a targoncásfiju.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.09. 08:15:17

@Rosszindulatú Vászka:
ezt nekem is el kell magyarázni

bakker lehet hogy endékás vagyok?

@jonnglenn:
ő a kedvenc hösszeméjem!

Rosszindulatú Vászka 2011.06.09. 08:36:24

@Dr. Körömlakk ®: ja, mer nekem a seggembe is fejem van.

@jonnglenn: richtig klaus. Még a szépemlékű kretén.hu-n találtam rá.

De meghalt. Az ökörszem.hu is csak vegetál. Romlik a Világ.

Pedig ez fles, jó szórakozást:

okorszem.hu/terv/terv

meg ez is:

okorszem.hu/karomkodas/

Dr. Körömlakk ® 2011.06.09. 08:38:24

@Rosszindulatú Vászka: lényegesen előnyösebb mint az a hejzet, mikor valakinek a hímtagjába van.

_nyuszi_ 2011.06.09. 08:53:16

én csak részegen vezetek.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.09. 11:07:01

azé nem olyan rossz, mint amilyen ronda a csávó.
nekem az a rész kifejezetten teccik, amikor bekapcsolja az ablaktörlőt. Talán egy pici együttérzés is van bennem.
Aki motorozotott már allergiaszezonban lecsukott plexivel, az tudja miről beszélek.
Amikor egyfolytában tüsszögsz, aztán nem látsz ki rajta.
Naugye.
Aztán kinyitod hogy kiláss, és a menetszél végigtolja a plexi teljes hosszán a lefolyt jelenetet.
Ne folytassam, ugye? Pedig: be sem voltam lőve.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.09. 11:52:31

nem szabad motorozni és nem is kell

drogozni sem szabad de azt kell
süti beállítások módosítása