globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A Pillangó Álma

2011.06.24. 13:28 Rosszindulatú Vászka

Avagy egy cicamica álma inkább

Avagy mélymerülés a csan áramaiban

"Egyszer régen, Csuong Csou azt álmodtra, hogy ő pillangó. Csapongó pillangó, amely szabadnak és boldognak érzi magát, és semmit sem tud Csuong Csou-ról. Hirtelen azonban felébredt, és íme ő volt Csoong Csou. Most aztán nem tudom, vajon Csou álmodta-e, hogy ő pillangó, vagy talán a pillangó álmodja éppen, hogy ő Csuong Csou? Pedig Csou és a pillangó között biztosan van némi különbség. Íme, ezt nevezem én a dolgok átalakulásának - mondta Chuang Ce."

Azazhogy, ezek a ravasz buddhisták időgéppel lopták el a Gólyakalifa sztoriját. Ez tutifiksz!

De, azon már gondolkoztál, hogy a házi kedvenced, akit puszilgatsz, miután a vécéből ivott, vagy épp dögöt evett, vagy csak vadászatra készülvén rejtőszagot gyűjtött, mire gondol? Vagy miről álmodik? Neki te csak egy konzervnyitó vagy, egy zajos-büdös szolga. Bizonyám!

 

 

10 komment

Címkék: állat életmód állatbarát vicceskép aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr313011290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.24. 22:11:48

tecc. fasza. mégse lesz macsek. bér eddig se volt eséjes, bár mindig is vágyok egyre, aki hatalmasabb akaratú mint én. fasza fájt lenne ithol.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.24. 22:12:50

@LadyCarambole: ellövöd ide, holott posztérett pikcsör!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.24. 22:23:59

@Dr. Körömlakk ®:
Áh, nem várhattam vele decemberig, a jelenben kell élni, én azt mondom!

Dr. Körömlakk ® 2011.06.24. 22:27:28

@LadyCarambole: a kép mondanivalója felülírja azh alkalmiságát, tehát az év bármely szakában értelmezhető, és élvezhető :)

odium 2011.06.25. 18:07:31

szolgája ám a.....

az ex macskája és én, gyűlöltük egymást.
tisztában volt jogaival, amiket én azért gyakorta csorbítgattam.
történt eccer, hogy meló után hazaértem, fürcsi, kanapén végig. a dög békésen dörzsölgette zsuzsikáját (kösz a kifejezést Búgóhangú) a szőnyegbe, és egy számára alkalmas pillanatban felugrott mezítelen hátamra, majd onnét startot véve átlóban átugrotta a szobát.
a manőverben mélycsíkok kerültek rám, büszkeségem sárba tiprásának manifesztálódásaként.
elharaptam a nyálam, reflexből utánanyúltam, ha akkor sikerül szőrön fognom ,a második és harmadik csigolyája közt egy mozdulattal megnövelem a távolságot
de szerencséje volt a dögnek, épp csak elértem, bundát markolni nem tudtam
a másik szerencséje az volt, hogy gyilkos ösztönöm csak tíz másodpercig tartott
de a konzervnyitók nem felejtenek
süti beállítások módosítása