Ta-Lány
Határozottan érdekes, modern kompozíció. A művész egyben rámutat arra a visszáságra, hogy azé a hatalom a házban, akinél a tévétávirányító van. Érdekes gondolat, ezt is feszegeti a Művész.
Továbbá rámutat arra is, hogy a Pina, mint olyan, nem csak évezredek óta a Világ mozgatója, hanem egyszersmind Hatalom forrása is. Vajon Ön, mit tenne az adott szituációban? Megmételyezte-e Önt a médákból áradó talmi delej, avagy csak ősi ösztönök mozgatnák?
Tessenek megfigyelni, a Modellt, amint nem csak egy pucsitó üsző, hanem ravaszul, a háttérben arca is van. Ez különös, mintha a Művész üzenni akarná, hogy van élet a Pinán túl is, illetve, hogy nem lehet a Nőt leszűkíteni az alfelére. Pedig, talán de, hiszen ezt cask a figyelmes szemlélő látja meg.
Figyeljük meg a ravaszul cizellált, naturalista hátteret. A földön ruhák, az asztalon parádés káosz, mintha, külön életet élne, a radiátoron a szutykoszos ablak alatt egy törcsi szárad - tán ez utalás a 42-re? Nem lehet tudni. Az azonban bizonyos, hogy a kép látszólagos rendetlensége és a kompozíció rendezetlensége üzenetértékkel bír az Élet Értelméről.