globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

meghalt a lepke, a részeges lány...

2011.07.23. 19:46 -bobolysza-

az a kurvakibaszott drog meg a pija

nemszabad, a mariskát se

egál egál egál

sájzegál

Update (R. V.)

Az utolsó paparazzó kép az illetőről

93 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr303092094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.23. 20:42:42

ide vezet a liberalizmus: így jár, aki narkózik és részegeskedik!

egészség, testedzés, rendszeres séta, bióételek fogyasztása és erős katolikus hit - garancia a hosszú és tartalmas életre!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.23. 20:46:49

erről a ló, meg annak az ő két oldala jut eszembe

plusz a háta amin művészet is lehet a balanszírozás

ezt ijenkor műlovarzásnak híjják

_nyuszi_ 2011.07.23. 21:02:27

szerencsétlen, picsa. sajnálom, bár lehetett, tudni, hogy szükségtelen félretennie a nyugdíjra.

Hang Ember 2011.07.23. 21:12:41

A kiadója, a menedzsere, a pénzcsináló gépezet egyéb tagjai vajon most hogy érzik magukat? Mert akárhogy is nézzük közreműködtek abban, hogy ez a lány fiatalon haljon meg. Nem csak Amy tehet róla...

Rosszindulatú Vászka 2011.07.23. 22:56:08

@Hang Ember: szarul, most lehet kitalálni és felépítni másik brendet. Amúgy meg hippirinyálsz.

odium 2011.07.24. 12:05:17

@Hang Ember:
szerintem meg csak maga tehet róla
hacsak nem úgy tuszkolták le az orrán a port

Rokka 2011.07.24. 14:07:15

én sajnálom őt, eddig nemis érdekelt de tennap megnéztem hogyénekel és azér eléggé

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.24. 16:00:03

@Rokka:

nagyon lazán és könnyedén énekelt, és szép hangja volt.

most már valahol bomlik egy hűvös kádáverben, ázik földi porhüvelye szépen a formalinban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.24. 18:32:19

@Hang Ember: @Rosszindulatú Vászka:
ááááá

egy igazi jó menedzser pontosan tuggya, hogy élve, vagy halva ér-e többet a patronáltya
morizon,hendriksz,émi
a végén már nem ketyegtek rendesen

@odium:
lehet hogy ráhibáztál...

@Rokka: @-=büdösmackó=-:
ikúból énekelt
imádom a zenei inteligenciát
ojan elegáns és annyira nemtom honnan jön és hogyan működik
megfoghatatlan mint a napszél

Rosszindulatú Vászka 2011.07.24. 21:24:58

@borivoje surdilovics: mongyad csak halgacc te zenét egyáltalán?

Csak mert Morrison, mikor meghalt, már rég nem volt aktív, abbahagyta a zenélést, mer úgy gondolta mindent megcsinált már, amit érdemes volt.

A Wight szigeti fesztivál, pár héttel Hendrix halála előtt az egyik legjobb koncertye volt, azutánra zsírozták le a HELP együttest, ha nem hal meg Hendrix, akkor lett volna egy új szupergrupp (Hendrix, Emerson, Lake and Palmer.

Egyéb kérdés?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.24. 23:37:54

@odium: ööö az ilyenről tudnék mesélni, hogy mennyire nem önkéntes:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.24. 23:39:18

@borivoje surdilovics: beugrottak az életünkbe, mint egy bárba és továbbálltak:(

spájdernecc 2011.07.25. 05:03:45

Az új évezred kevés elviselhető énekesnőinek egyike volt
Már elkezdődött a legendagyártás
RIP.
borongós jóreggelt!
SZIA LÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 06:06:03

SZIA SPÁJDERNECC!
szia mindenki!

kibaszott bulvár most fellélegzett ezzel a émi vájnháusz üggyel... nem kell kajtatni zs katos cölöpök után, meg filózni, hogy kivel hozzák össze.
amúgy a csaj teheccségéről szóló legendák odaképzelt marhaságok. pusztán arról van szó, hogy a fojamatos delirium miatti teljes önkontrollhiány, és a deviáns külső miatt ojan művészinek tűnt. ha összekapta volna magát, és nem így festett volna, a kutya se foglalkozott volna vele.
csuda, hogy eddig húzta.
azé csak nyugoggyék békébe.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 06:09:37

@Dr. Körömlakk ®: francfenét. A viking igasságoszto überelte. A friss vér mindent visz.

Hang Ember 2011.07.25. 06:23:50

@Rosszindulatú Vászka: hm. a viking terminátor kifejezés találóbb.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 06:50:37

@Dr. Körömlakk ®: bulvárétékbe fúlosabb és sokrétűbb

@Hang Ember: nem, a terminátornak ugyanis konkrét és határozott célja volt exakt okokból és önvédelmi célzattal, ez meg csak homájállat zavaros ideológiával, csúszó kuplungval

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 08:03:30

@Rosszindulatú Vászka:
mindenki aktiv aki még él

ezeket sorba elrakták láb alól

szerinted morison mikor hozott többet?
amikor úgyérezte már mindent megcsinált és lefekütt aludni vagy amikor feldobta a pacskert és az eladási listák élére került

hendrix a sokadik szupergruppal is csak egy sztár lehettt a sok közül
megfhalás után gitáristen lett= pénznyomda

mekkora kezdő vagy, bedőlsz a leglaposabb bulvárnak is

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 08:28:51

@borivoje surdilovics: nemár feltalájjad a spanyolviaszjot, régi meglátás, hogy a művészi naccság előfeltétele az illető művész elhalálozása.

A halott meg mindég jó üzlet. Meg hirtelen rengeteg baráttya van.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 08:36:19

nekem egy halott barátom sincs

remélem ha meghalok se lesz
mer kurva morcos leszek nem lesz kedvem barátkozni

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 08:59:20

@borivoje surdilovics: francokat, ha végre mexabadulsz a hús börtönéből, annak minden terhével, bűnével és kínnyával együtt egész új világ tárul eléd. Jó móka lesz.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 09:08:35

@Rosszindulatú Vászka:
ha télleg igaz hogy az ember kiszáll a testéből és érzelmek fájdalmak nélkül látja a dolgokat fentről ahogy siratják meg satöbbi akkor kurvára fogok röhögni

szeretem kivülről nézni a dolgokat
szemlálődő típus vagyok

remélem a gyehennáig lesz egy kis köztes időszak hogy kiélvezhessem

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 10:27:25

@borivoje surdilovics: aszontad nincs is baráccság. ennélfogva barát se. hazucc bitang.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 10:40:15

@Dr. Körömlakk ®:
ráhibáztál
sose mondok igazat

fáraszt

mindig azt hazudom, amit gondolok

ez az én igasságom

holnap majd mást hazudok, de az is igaz lesz

baráccság, szerelem nincs

csak érdekek, meg önként vállalt vakság és hazudás saját magunknak, másoknak, kergetve egy illúziót, amit a többi hazug plántál belénk azzal hogy elhitetik velünk, őnekik van baráttyuk, ők szerelmesek, jól érzik magukat az életben satöbbi satöbbi

az élet szenvedés
pont amiatt hogy annyit hazudunk

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 10:48:16

@borivoje surdilovics:

hát ezt gyönyörűen megfogalmaztad. hazamegyek, és kimásolom, és elteszem, mer igassága van neki. hazugságos igassága. ejjbazdmeg. nemjóezzel szemesülni, jobb míg hazudás van ezerrel.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 10:56:51

@Dr. Körömlakk ®:
jóvan jössz egy sörrel oszt pariban vagyunk

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.25. 11:33:00

@borivoje surdilovics:
Hát, asszem fején találtad a szöget, vagy fordítva.
Végül is mindegy, az eredmény szempontjából.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 11:34:18

@LadyCarambole: szia Karambolina! éjjünk hazukságba, még mindig jobb mint az igasság, nem?

Hang Ember 2011.07.25. 11:39:45

@Dr. Körömlakk ®: talán, mert a hazugságot könnyebben viseljük, mint az igazságot. bár, ha az ember önmagának hazudik, és ezt felismeri azt viszont nehéz elviselni.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 11:41:39

@Hang Ember: énszerintem ez egy önnön farkába harabdosó kígyó. nem jó ezt sokáig feszegetni, mer ebbe bele lehet bolondulni elég tisztességessen.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 11:49:10

@Dr. Körömlakk ®: MOST abszolult nincs igazad!(szerintem) ez a nő tudott valamit, olyan dalszövegeket írt,hogy arra oda lehetett figyelni, és a hangja gyönyörű, egyedi, a nyers, saját, zenei kíséret nélküli hangja. Ne keverd össze a ratyigagával... az, hogy a bulvár mit hozott le róla, csak egy rész volt az életéből. A narkózásra csak annyit, hogy azt tenném rács mögé vagy adnék neki aranylövést aki megkínálta vele első alkalommal, majd később együtt bulizott vele és ...Nem hiszem, hogy 10 évesen, mikor zenekart alapított arra gondolt, hogy túllövésben akarok meghalni.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 11:53:41

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: kurvasok jó hangú, és teheccséges ember él ám a földgojón, de még ebbe az országba is, kibaszott sok, akiket tolni kéne, segíteni, publicitást adni neki, felületet, alkalmat, hogy megismerhessük. de. azok nem csinálnak magukból kétlábonjáró bazárt, és az életmóggyuk se sarkajja arra a 10telt bulvárt, hogy felkapja, tehát nem esek hasra az elhunyt teheccsége előtt, mert nem egyedi volt a csaj, pusztán deviáns, és önpusztító. egyik se az a tulajdonság, amiért hasra kéne essek, de lehet, hogy ez az én defektem.
de azért ripp neki. mer az jár. és kár, mint bárkiért, aki halált hal, főleg ijet.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 12:09:04

@spájdernecc: mint más. de ez nem változtat semmin. szerintem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 12:15:17

az van, hogy kurvára mindegy mitől tud jól énekelni

mer széccsapja magát droggal, vagy mert ojan kurva sokat gyakorol fegyelmezetten

úgy lüktetett a picsa hangja, hogy az csuda és úgy hajlott egyik hangból át a másikba hogy csuda és ojan ereje volt rekeszből hogy csuda

csuda hogy igy széccsapva erre képes volt

ez ojan dolog amit nem tud mindenki

nem kell szeretni a külseje meg az életmóggya miatt
az nekem se szimpi

de BASZOTT JÓ ÉNEKES VOLT

erre viszont te mondhatod hogy :
nóó nóóó no

bisztos azér nem csiped, mer zsidó csaj volt nigger hanggal:-)

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 12:17:13

@borivoje surdilovics: montam én, hogy nem vót jó énekes? aszontam, hogy sok kurva jó énekes van még, akik örökre a homájba maradnak, mer nem vannak megbotránkoztatóak, így nem is érdekli annyira a médiját, hogy eljusson hozzád vagy hozzám. vagy a spájdihoz. vagy a...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 12:24:44

@Dr. Körömlakk ®:
na ja, de így megy ez

nincs igasságos eloszlása a dolgoknak
a sikernek sem, a vagyonnak sem, a hírnévnek sem

ha lenne, azt kommunizmusnak hívnánk
vagy nemtudom minek
én annak

nekem nem kell kommunizmus
vagy nemtudom mi

nekem nem kell semmi:
www.youtube.com/watch?v=R2ApOviGdrI

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 12:34:52

@Dr. Körömlakk ®: én speciel nem azért kaptam fel a fejem rá amikor először hallottam, mert hogy hogy néz ki, meg miket mondanak róla. Csak a hangja volt amit hallottam. Szerintem ezzel nem csak én voltam így:)

és csakhogy objekív legyek, és esküszöm nem baszogatásképp mondom:

Ha Ákost hallgatja valaki, akkor nem arra figyel, hogy hogyan néz ki és milyen életet él. A hanga a szövegei a mértékadóak, azok az értékei, a lábnyomai az életünkben...

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 12:38:41

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: nem is veszem annak.
monnyuk ne felejcsük el, hogy 1987-ben a külseje is formabontó volt, a bőrjakóval meg a tüsi hajjal, meg minden. a neotonfamílija után az akkor eksztrémnek számított. akkor alapozta meg magát. persze társult mellé más is, mer ha teszemazt a dzsoss és jutta tette volna ezt, az nem lett vóna ijen népszerű.
kishazánkban nem is tudok ijen másik esetrül, ez meg a kivétel erősíti a szabájt tipikus esete. sztem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 12:43:12

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
vékony a jég recsrecs
beleesel és reszkethecc

haggyad mán ákost

nem kurvára mindegy?

én pl pont azér nem szeretem ákost ahogy kinéz(ett)

modoros, stílusvadász volt
mire megtalálta magát (lenyugodott) már elvágta magát nálam

ezzel együtt elismerem hogy van svungja és mélysége annak amit csinál
de ez, mármint a minőségi tartalom pont marhára elüt attól a képtől, amit mutat(ott)

és ez a lényege a mondandómnak, nem az ákosfikázás

énfelőlem egyen mindenki spenótot ha szereti

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 12:48:53

@Dr. Körömlakk ®:
apropos külső:
émi is formabontó volt
annyi különbséggel, hogy míg émi szindi laufer vonalon mozgott, ákos formabontása télleg egyedi volt
nekem is csak azér jutott mindig eszembe róla a depesmód, mert annyira sujkolták a rosszindulatú pletykák

nincs új a nap alatt

és tudok még ijen formabontó "szárt", pl a gagszta zoli
ojan eredeti volt, mint bármejik buta bronkszi uccagyerek a táskarádiójával

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 12:57:14

én elmontam amit akartam, nem tuttok kimozdítani a véleményemből, csókolom

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 13:04:56

@odium: ühüm, az, ha érdekel akkor elmondom a teraszon

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 13:10:34

@Dr. Körömlakk ®:
akkor ez a nyúl nem ugrik ki a bokorból:-)

nehüjéskeggy, nem is akar senki megtériteni

a másik kedvenc mondásom a nincs új a nap alatt után az, hogy van hej a nap alatt

pl az eltérő véleménynek

és elviselni a másik véleményét az egyik legszebb dolog a világon

a másik nem félni megérteni azt, mer attól a sajátunk még nem biztos hogy megváltozik

ha meg igen, akkor nem mindegy?
az emberek félnek megváltoztatni a véleményüket

ez az egyik legnagyobb hasugsága az Embernek

végsőkig ragaszkodunk hozzá, sokszor már elvtelenül, de ojankor inkább hazudunk még magunknak is

mekkora formában vagyok ma!
(APPLAUSE)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 13:14:18

@borivoje surdilovics: mondjuk ez pont nem az az eset, de hangoztasd csak nyugodtan, bele a világba cél nélkül:)))))

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 13:15:40

@borivoje surdilovics: a nyul deglett :) nemaza nyul, hanem a másik :) nem ugrál, faszt. mindig beverte a fejit, hogy a fülit ne is emliccsem !

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 13:17:24

gyerekek meghalt a kakijani is!

besírok, minden jó zsidó elmegy!

már alig vagyunk páran...

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 13:28:34

@Dr. Körömlakk ®: ez úgy baromság, ahogy van. Nem mindenki a bulvármédiából tájékozódik zene- avagy sztárügybe. Csak néhány extrém példa, akik sosem szerepeltek bulvárhírekben, mert túl unalmas emberek hozzá: Frank Zappa., John Mayall, Carlos Santana. Az, hogy valaki Agyaroszágban csak, mint bulvárhír ismert, még lehet elismert és sikeres zenész. Mint pl. Roy Buchanan, akiről elég kevesen hallottak errefele, pedig sokak szerint a világ egyik legnagyobb gitárosa volt.

Ákos meg annyira volt formabontó és egyedi a 80-as évekbe, mint az Ifjúsági Magazin többi TTT-s kiskakasai. Haggyukmá ezt is, ízlésdolgokat ne vetíccsünk vissza.

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: ez is nettó badarság. Konkrétaqn Ákostól már attól idegállapotba kerülök, ahogy forszírozva tördeli a szöveget, mint a korai pesti alterdepis gangzenészek, (mint Molnár Gergely, vagy pont éppen, mint a Jenő meg a többiek, csak ők ki voltak tiltva a hivatalos médiákból a kellemetlen műveik miatt), a szövegeinek meg konkrétans semmi értelme, gyenge depesmód epigon. Haggyukmá a szintipop túlmagyarázását.

jonnglenn 2011.07.25. 13:34:02

Ákosh ühyben 1et értek a Komával !.

Eszta Émi jányt mektuttam hallgatni.

A külsejérül aynnit, hogy én kedvelem a fura fejü embereket.

A balkezes gitárosat nemsokra tartom ma sem de a HELP projekt érdekelt vóna.

A 27évesen halálozottak közül nekem a Kurt fiju vót tragédijás.A maji napig hallgatom amit csinált.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 13:39:26

@Rosszindulatú Vászka: ön így látja, én csak a síkot kerestem, amin lehet mozogni

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 13:45:35

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
akarod mondani a csíkot...

az egész vita elmérgesedésének te vagy az oka!
minek kell az ákost idecibálni állandóan
szenki se szereti

mármint ezt a vitát

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.25. 13:47:34

Egyszer azt mondta egy bölcsember, hogy a három legnagyobb átok a világon a szépség, a gazdagság, és a hírnév.
Asszem igaza volt ebben is.

Szí jú nekszt lájf, kicsi lány!

jonnglenn 2011.07.25. 13:49:39

Én kifejezetten utálom Ákosht, de ez még nem garancija arra, hoty ne mennék el mék akár ety koncerttyére is, ha a Drágám szeretné.
Mer ő tuggya hoty én mit szeretek és mi tesz jót nekem.
Ha Ákosh akkor Ákosh.

Elmenetem vele a szkúterre is, mer csak.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 13:50:14

csak zárójelbe jezzem meg, hogy a zákost nem én hosztam szóba, nem is kívánok vitázni ezen.

Vászka, ha meg aszondod, hogy ízlés meg mifene, akkor neked is illene tartanod magad ehhez. ami neked jó, az még lehet másnak szar, és vica verza.

az meg, hogy kit mennyien tartanak faszának, nem mérvadó. mer ha én nem vagyok benne a mennyienbe, akkor mivan? vágjak eret magamon? naugye.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 13:52:35

@borivoje surdilovics: aztat megfigyelted, hogy az idegenszívűek eröltetik fojton ezeket a magyar popzenéket?

@LadyCarambole: hazuxág, mint minden szentencia :)
Az az aranyér, a córesz meg karácsonyi CD-k.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 13:53:24

ésmegkülömben monhattok akármit, nekem akkoris az elsőszámú előadóművésznek számít honban, ezellen nincsmit tenni, és nem is köll. de azér próbálkozhattok, ha nektek ez valamilyen merevedést, vagy nyálkásodást okoz :)

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 13:54:57

@borivoje surdilovics: aztat megfigyelted, hogy az idegenszívűek eröltetik fojton ezeket a magyar popzenéket?

@LadyCarambole: hazuxág, mint minden szentencia :)
Az az aranyér, a córesz meg karácsonyi CD-k.

jonnglenn 2011.07.25. 14:00:30

Pegginek pedig Idol és esztet valóban tiszteletben illik tartani.

Én tisztelem a filatelistákat és a numizmatákat is.
Meg a zárteknológijás virágkertészeket is.

A balettrűl meg ne is beszéjjünk. Mer van aki aszt is érti.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:00:48

@Rosszindulatú Vászka:
bolond maga hogy mindent kéccer mond?
bolond maga hogy mindent kéccer mond?

@jonnglenn:
én sznúkerezni a haverekkel jártam annak idején
a nők ehez nem értenek
vagyis álatalában csak a dákó részéhez

@Dr. Körömlakk ®:
nekem ákostól konyulásom van már
amig vékony kis ficsur volt jobban csipáztam
mióta van pénze szeroidokra meg gitáriskolába járni inkognitóban azóta lohaszt egy kissé
de ha feleségül akarna venni, azonnal hozzámennék!

_nyuszi_ 2011.07.25. 14:04:47

szép bordó takarót kapott. megy a haja színéhez.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 14:05:05

@borivoje surdilovics: fére vagyok értelmezve, nem asztat feltételeztem, hogy ákostól áll fel, hanem a baztatásától irányomba, nekem célozva.
mindegy. lehecc még a felesége amúgy, ne add fel, de szerintem gyereket má nem akar.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 14:05:55

@borivoje surdilovics: :)
Drága Szivem, szerintem KL vágja és érti miért hoztam fel épp Ákost:)
de nem baj, majd egyszer te is megérted, kb még 3szor olvasd el a kommentem és nem csak azt az egy szót lásd, hogy Ákos:)

és elmérgesedett a vita??? hol mikor? mennyé aludni wazz:)

@Dr. Körömlakk ®: helyes:)
@Rosszindulatú Vászka: MagaÖn nem normális ez már biztos:))))

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:05:56

@jonnglenn:
a köfaragók és szimbolista költök kimarattak!
te antiliberális fattyú

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 14:08:26

KL mindent vág. jópofát is ha köll.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 14:08:32

@Dr. Körömlakk ®: én aztat hittem, hogy Bobek egy értelmiségi, de a mai napi teljesítménye után, rá kellett döbbennem, hogy ilyen nagyot még életemben nem zuhant a tantusz:(

Rosszindulatú Vászka 2011.07.25. 14:11:32

@Dr. Körömlakk ®: próbáltam rávilágítania arra, hogy ákosod nem mérce, ezügybe kár felhozni, amúgy neked nem szíttam, szal nyasgem :)

@jonnglenn: nem gáz, csak kicsit ciki. Án is hallgattam Beatlest előre megfontolt önérdekbűl, meg voltam már moziba is bredpittfilmen. Máőr nem fáj, csak, ha eszembe juttassák.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:12:22

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
mia francból gondoltad ezt?!

a végletes ítéletektől pedig óvnálak

az a tantusz meg még jól jöhet ha haza akarsz telózni Ítinek...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.25. 14:18:24

@borivoje surdilovics: egyszer találkoznunk kell a rílben, anélkül nem akarok meghalni!

@Rosszindulatú Vászka: bakker miért ne lenne mérce???

Anyám! valami izé kering a levegőben ami a férfiak agyát támadja????

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 14:21:13

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: kislányom, régesrég mektámatta, baaazmeg, ne monnyad, hogy eddig nem tűnt fel. bólogassál, meg vonnyad föl a szemöldököd, ez azt a láccatot kelti, hogy rémesen fölnézel reájuk mérhetetlen tudásuk okán, aztán kész. ettől jó nekik, és békánhannak, mehecc verni tovább az ivadékokat.

spájdernecc 2011.07.25. 14:25:56

ízlésvita...
pont olyan felesleges, mint a Nőtanács, meg a szúzhártya

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:26:42

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
még csak az kéne!

besodornádnád a kertemből még a leándereket is pedig tudhatnád hogy mérgező

spájdernecc 2011.07.25. 14:29:08

személy szerint szinte semmi
a jelenség untat

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:38:35

@spájdernecc:
ugye mijen buták?

pedig én mindig mondom hogy spenót!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:40:21

@Dr. Körömlakk ®:
nekem is ott kezd gyanus lenni mindig mikor bólogat
akkor valami szar van a palacsintában az bisztos
ennyire átlátok a szitán

Dr. Körömlakk ® 2011.07.25. 14:42:30

@borivoje surdilovics: na akkor fejlett vagy. na nem testileg, nem akartalak megsérteni. :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:44:40

@Dr. Körömlakk ®:
ezzel nem is tucc

csak ha leértelmiségizel

na arra nagyon be szoktam pipulni

spájdernecc 2011.07.25. 14:52:16

hü-hö :)
sértegessen téged a vídiás karctű :)
agrárproletár :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.25. 14:55:14

hízelgéssel nálam semmire se mész!

spájdernecc 2011.07.25. 14:58:39

az a másik amit nehezen viselek
meg a bukósisak

spájdernecc 2011.07.25. 15:06:50

húzok, mint a pajtás penge
további kellemest!
süti beállítások módosítása