globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A remény rabjai

2011.09.03. 09:20 -bobolysza-

Ééééééééés…. Elindult a kezem.

Kivártam a legkedvezőbb pillanatot.

Ezerszer csináltam már. Minden egyes mozdulatot tökéletesen koordinált az agyam.

Nem,  ezen a napon nem hibázhatok. Tökéletesen kell sikerülnie, mert nincs második esély.

Kissé előrehajolva, derekamat oldalra elcsavarva, merev felsőtesttel, csak könyékből mozdultam. Koncentrálás közben – önkéntelenül, szinte észre sem vettem – a nyelvemet egy kicsit kidugtam a szám sarkában, szemem pedig le sem vettem a célterületről.

A felfokozott idegállapot ellenére – mintegy mellékesen – azt is végig gondoltam, hogy a célterület szinte semmit sem változott az évek során. Na jó, egy kicsit nagyobb lett, de ez egyáltalán nem könnyítette meg a dolgomat. Azt tapasztaltam, hogy a méretváltozás csak a becserkészés vágyát és az inger még többszöri aktiválódását segítette elő.

De semmivel sem könnyebb kiváltani a kívánt hatást, sőt!

És -ajvé, igen! - még mindig ugyanazt érzem ha ránézek. De ezen nem volt időm tovább gondolkodni, akcióban voltam.

A kezem már suhant. Egy szupergyors kamera lassított képe visszaadná az izomtónusok lüktető hullámzását, a mozgás keltette légörvények szőrrezegtető mikrohatásait, de mindez akkor nem volt fontos.

Az utolsó pillanatig korrigáltam az ujjaimat, a csuklóm hajlásszögét, és egy mikroszekundummal előbb már éreztem, hogy jó lesz.

Éééééés jesssz!

 

SLAPPSS!

 

Tökéletes!

Így akartam!

 

-Áúúú! Bazmeg, tudtam hogy nem bírod ki! - ugrott fel a mosdókagylóból, ahol az arcát mosta. Ilyenkor mindig ugyanazzal az arckifejezéssel néz vissza a tükörből. A megbántott kisgyerek nézett vissza rám, akinek bibije van.

Ezerszer gondoltam el, hogy még viccesebb lenne, ha lenne egy polc, vagy valami, amit felugrás közben le tud verni. De ez nem börleszk, héló! Ez az élet!

Csak vigyorogtam ördögien. Nekem már jó is volt. Ennyit akartam, nem többet.

-Boldog tizediket!

-Neked is!- már együtt vigyorogtunk, csak ő közben a célterületet simogatta. A szép tenyérlenyomat mindenhol kilógott a keze alól.

-Akkor a következő tíz évben cserélünk, okés? Majd én csapkodom a te seggedet!

-Jó, de akkor meg én túrlak az ágy szélére téged, és lefoglalom a kilencven százalékát.

-Jó, de akkor meg te kelsz fel reggel, és te főzöd a kávét nekem!

-Jó, de akkor meg egész este a Mezzót nézzük, nem a fosbulvárt!

Elhallgattunk.

Tisztára mint Jolie és Pitt. Csak az én testem jobb. Láttam a tükörben.

-Figyu.

-Mi van.

-Szerintem a következő tíz évben…

-Igen?

-Legyen minden úgy...

-Igen?

-Mint eddig.

-Jó.

 

 (Jó üzletet kötöttem. Megint én jártam jól)

Függöny.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr953199065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.03. 11:32:38

Hat ez!!!!!
Bobek Neked ebbol kellene profitalnod:)

BOLDOG TIZEDIKET!:)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.03. 17:41:45

nem értem

pedig ez télleg jó...

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
köszi

asszem éhen halnék...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.09.03. 19:03:41

@borivoje surdilovics: hule vagy? az evszazad biznice!

Maganyos, onalulertekel nok(meleg pasik) jelentkeznenek szazaval egy ferfias seggrepacsiert!:)

AKI ELLOPJA AZ OTLETEM BEPERELEM! eN SZOLTAM!

Egyebkent elsokent az irasodra gondoltamtermeszetesen:)

_nyuszi_ 2011.09.03. 20:28:14

na most letettem a seggem, elolvastam.
aranyos!
és még sok tizet!
örömbodóttág! :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.04. 07:11:13

ha megnyugtat, én vertem már polcba a fejem, egy rossz kialakítás miatt. Ráadásul: egy ötcsillagos szállodában. Azonnal elővettem a svájcibicskám csavarhúzófunkcióját, és leszereltem a falról a polcot, és távozáskor sem szereltem vissza. Kárt nem okoztam, és szarakodjanak vele ők, ha már ilyen hülye helyre rakták.

Dr. Körömlakk ® 2011.09.04. 21:11:06

jajjde cukkermukker, most olvastam csak el, mert a hiszti lefoglalt... szal legyetek boldogok még 100 évig, és amikor szottyattak és szikkattak lesztek, akkor is csapkoggyad az asszony valagát!

spájdernecc 2011.09.05. 06:25:56

hö-hö :)
ugyan nem a fűrészbak-saga, de írásnak patent.
és persze grat, meg ilyenek
süti beállítások módosítása