globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Blokk Olga rovat

2011.09.30. 14:30 Rosszindulatú Vászka

Teccikérteni?

8 komment

Címkék: balett globalicum bódogság bohóctréfa

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr463267479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.09.30. 14:33:01

hogy aztán majd elmondhasd, hogy blokkolva?

_nyuszi_ 2011.09.30. 14:38:57

ezt beszéld meg a Gazdáddal.

amúgy tényleg jó.
én is hallottam egyik nap egy számot, aminek 90 %-ban az volt a szövege, hogy türürürürürü.
volt benne hosszabb meg rövidebb türürü blokk.

Rosszindulatú Vászka 2011.09.30. 19:27:03

Ez egy érdekes dolog.
Mármint kell-e vers a zenéhez.
Sztem nem
Dög kell kéremszépen, azazhogy kaki.
Hallga csak...

www.youtube.com/watch?v=rOyj4ciJk34

www.youtube.com/watch?v=hSwJ2rjUSdc

www.youtube.com/watch?v=C2ODfuMMyss

www.youtube.com/watch?v=J9Xx-8gjQXM

azazhogy nem lejhet tunni... sztem...

www.youtube.com/watch?v=sdDvgo7oRR4

_nyuszi_ 2011.09.30. 20:06:01

Diana jól nyomja!

a dadada-t meg végig hallgattam, és egy boldog emlékű balatoni dizsi jutott eszembe.
fiatalság, boloncság.
süti beállítások módosítása