globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Naptár rovat

2011.11.28. 11:51 Rosszindulatú Vászka

November 28. az év 332. (szökőévben 333.) napja a Gergely-naptár szerint. Az évből még 33 nap van hátra.

Névnapok: Stefánia, Dezdemóna, Jakab, Jákó, Jákob, Jakus, Stefi, Szókratész, Terensz, Terestyén, Trisztán

Ájn múzikálisesz opfer

Továbbá:

DESDEMONA.
Ki az? Othello?

OTHELLO.
        Én vagyok.

DESDEMONA.
Fekünni jösz férjem?

OTHELLO.
        Imádkozál-e
Az estve, Desdemona?

DESDEMONA.
        Igen, uram.

OTHELLO.
Ha tudsz magadban még valami bűnt,
Miért az éggel meg nem békülél:
Most kérd kegyelmét.

DESDEMONA.
        Férjem! mit akarsz?

OTHELLO.
Egymás után! Én félre vonulok.
Nem akarnálak készületlenül
Megölni. Óvjon ég, hogy lelkedet
Megöljem.

DESDEMONA.
Megölni – mondod –

OTHELLO.
        Azt.

DESDEMONA.
        Az ég legyen
Nekem kegyelmes.

OTHELLO.
        Ámen rá, szivemből.

DESDEMONA.
Ha így beszélsz, nem fogsz megölni.

OTHELLO.
        Hm!

6 komment

Címkék: naptár jelesnapok

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr273417709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.11.28. 13:18:14

szerintem a párbeszéd-béli nőnek nem voltak jók a megérzései.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.11.28. 13:28:10

mér?
megölte?

tik mindent beszoptok!

láttam amint előadás után hátul kiment

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.28. 15:34:20

@-nyuszi-:
felettébb csinos az új avatárja!!!

ja, és szerintem biztos, hogy az imádkozást baszta el, azt akkor még olyan komolyan vették, nem?

Dr. Körömlakk ® 2011.11.29. 05:53:48

SZIA SPÁJDERNECC!
szia mindenki!
hóhahó, megin a nő fog színi.
süti beállítások módosítása