globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Dologra, Lányok! avagy egy mellétrafált piackutatás margójára

2011.12.01. 14:59 spájdernecc

lady_szerszamoslada.jpg

 

 

13 komment

Címkék: baromarcú csinálj magadnak művelcséget

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr863429094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.12.01. 17:34:25

na még csak ez kéne

kökesz meglátja, rendel egyet, vége a monopóliumnak oszt a végén még mosogathatok is a nagy munkamegosztásban!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.12.01. 17:45:00

Höhö, nekem sötétszürke-narancssárga van, mondta is az ember, amikor összeköltöztünk, hogy milyen állat jól néz ki, gyorsan eligazítottam, hogy akkor mivel is játszhat a szerszámaim helyett!
Mondjuk neki meg van olyan fúrója, amire rá se nézhetek, meg egy ilyen elképesztően fasza stihl motorosfűrész - na azért tényleg fáj a szívem!

_nyuszi_ 2011.12.01. 21:07:26

jujj de szupcsy!

akarok ilyet! úgyis én vagyok itthon a barkáccsaj.

Hang Ember 2011.12.01. 21:24:23

@-nyuszi-: olajat is cserélsz a kocsiban? :)

_nyuszi_ 2011.12.01. 21:37:51

@Hang Ember:
azt nem, mert a szomszédunk autószerelő.
de férjecske még azt se tudja, hova kell betölteni az ablakmosót, és milyen arányban kell desztillált vízzel keverni a fagyállót és azt is hova kell tölteni.
amúgy szuzukink van, abba csak benzin kell, (persze én tankolok) meg ablakmosó :)
kereket is cseréltem már, és isteni a meggyespiskótám, szóval egyszerűen tökéletes vagyok, csak el vagyok nyomva. :)))

szóval férj sokat utazott régebben, meg kellett oldanom dolgokat. aztán én nem az a műkörmös maca vagyok, aki nyávog, hogyha valamit nem tud
megcsinálni, inkább azt szeretem, ha valamit meg tudok csinálni, és nem kell várnom a segítségre.

Dr. Körömlakk ® 2011.12.02. 08:50:31

ha ojat csinálok, amit alapvetően férfinek kéne, akkor csakis férfijas szerszámokkal. hógyne.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.02. 11:14:56

ha a minosege is megfelel akkor johet:) A multkor shopcsizasnal, toppantottam(copirajt Nyuszi!) az Uramnak, hogy kell furofej, mer nekem az kell:)

Vörös Szonja, a tetovált lány 2011.12.04. 08:57:43

@LadyCarambole: nekem a válásnál-kettépakolásnál lenyúlta a fele cuccomat a szemétláda :DD
És mivel többek között bántalmazás miatt ért véget a románc, így nem kekeckedtem. A memória ilyenkor (miszerint mit ki adott a közösbe) amúgy is folyamtosan változó értékeket mutat.
Felfegyverzett háborút nem érte volna meg indítani holmi szerszámok és egyéb holmik megszerzése érdekében, inkább hagytam a francba, ezek csak tárgyak.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.12.04. 10:02:16

@*Vörös Szonja*:
Igaz, tényleg nem érdemes ilyen apróságokon fennakadni, hiszen az sokkal szomorúbb, hogy a kiszemelt példány nem állta az ütéseidet!
Fáj ezt mondanom, de már a férfiak is kihalóban vannak...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.12.04. 10:07:09

szerintem ha nem provokáljátok a férfit- például azzal hogy engedély nélkül elhaggyátok a konyhát - akkor semmi baj nem lehet

minden gond azér van, mer nálunk a nőknek megengedik hogy jogsijuk legyen:
index.hu/kulfold/2011/12/03/kurvak_lesznek_a_szaudi_nok_ha_vezetnek/

Rosszindulatú Vászka 2011.12.04. 11:07:25

@Hubazdmeg!: mivan? Girlandos virsli lesz a vacsi?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.04. 13:39:36

@Rosszindulatú Vászka: keritest gyartottam szivi:) En szerszamot a kozelebe nem engedek a etelnek! Nekem ez gusztustalan, akarmilyen steril is:)
Furi vagyok, macskat se turok meg a hazban...
süti beállítások módosítása