globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Bobolysza boldog karácsonyt kíván minden kartácsnőnek és kartácsnak!

2011.12.24. 10:00 -bobolysza-

a felvétel minőségéért elnézést kívánok, de akkora zavar támatt az ERŐ-ben amikor pengettem a kedvenc izomtrikómban, hogy az elektromos rendszerek csak hatvan százalékon tutták elvezetni a zoxigént!

ezt a karácsonyi dalot nektek komponáltam és nagymamucikám villanyos gityóján le is hegedültem nektek. Közben erősen koncentrálnom kellett mer mostanában nagyon ideges vagyok viszont ehhez semmi köze a Nerobolnak! Értem?!

A szöveget az élet írta, mer nagyon korgott már a hasam a sok táplálékkiegészítőtől és ez behallaccot. Szerencsére kijöttek a verzék.

Meg pár puki is közbe de erről ugye most nem beszélnék.

Egy két kiállással nem vagyok elégedett csak az vígasztal, hogy az én kiállásom megfelllebezhetetlen!

Boldog karit!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr723491990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.12.24. 10:31:00

a pukik nagyon szépen belesimultak a verzékbe
büszyk vagyunk rád!
boldog karácsonyt neked is kisapám!

Dr. Körömlakk ® 2011.12.24. 10:33:59

a refrénnél kissé érzelgősre sikerült, de a szándékot díjazom, így ölelés, nyálascukormázas, legyen olyan karácsonyotok, amilyent szercsyznétek, és csókolat!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.12.24. 11:28:47

hát akkor mégeccer merri miszmösz!

Hang Ember 2011.12.24. 20:07:25

@bobolysza.: ojnat kaptam én is :)

majdnem tökéletes a Jackson hangja, de kissé kásás és harapós a középtartományban. tessék a jövőben odafigyelni a hangszínek és a dinamikaprocesszorok beállításaira.

amúgy e dagadó erekkel ellátott júzernek elég fürgén mozognak az ízületei. ezt mindeképpen pozitívnak tartom.

_nyuszi_ 2011.12.24. 20:25:06

@bobolysza.:
hehehe. magába is fiam! :)))

ezért volt az sms miszmösz! köszcsy! :)

Dr. Körömlakk ® 2011.12.25. 10:04:55

énis köszcsy a sort messzidzs szisztemet, azért válaszoltam ojan kurtafurcsán, mer ittvót a szülők keresztanya konbó, meg mink, és házigizda lévén én futtam összemeg vissza a 48 fogás, és a humanoidok között.

jonnglenn 2011.12.27. 09:22:43

ez hang nékül jobb vót

erőgésség
süti beállítások módosítása