globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Globál életmód tanácsos rovat

2012.02.05. 09:55 Rosszindulatú Vászka

Mindég légy pozitív!

És hiába a mostoha kinti körülmények, mennyél csak ki egy kicsit és szívjál az agyadbe egy kis okszogénet!

Itten-e hozzá egy kis remek zenei jellegű illusztráció egy mókás filmbűl:

29 komment

Címkék: életmód globalicum

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr604067354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 10:15:37

szóval azt nem értem, hogy amikor minden romokban, teli fájdalommal az egész múlt, akkor van kedve valakinek képet csináltaatni magáról? Met a fényképész motivációja ismert, valamiből neki is élni kell. De miért ül le a nő a szépen megfestett kép elé? Mit akar megörökiteni? Ez olyan, patyomki féle helyzet. Nem, nem, nincsenek romok, nincsenek fájdalmak, csak szépen festett álom. A zenét nem tudom meghalgatni, kölyök még alszik.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.05. 10:38:42

"megszülettél védd meg magad,
temesd el a halottakat"

A fényképész motivációiról meg semmit se tucc, csak belespekuláltad. Patyomkin meg kicsit erősen más eset volt.

Asszem te ezt nem érted.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 10:43:35

ja. semmit nem értek.csak szövegelek, mert unatkozom. de egyszer majd nagyon okos ember leszek,. valamikor. addig is befogom a csőröm, majd igyekszem akkor megszólalni, ha már nagyon okos leszek

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 10:57:19

az pozitivnak számit, ha azt mondom, hogy kabbe?? vagy kitiltás jár ezért?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.05. 11:02:02

Ebbe a képbe költészet van, meg bizalom a szebb jövőben.

"az igazat nézd, ne csak a valót"

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 11:14:54

@Rosszindulatú Vászka:
...az igazat mond, ne csak a valódit,
a fényt, amelytől világlik agyunk..

Az emberek másképp látják a dolgokat, bizos hallottál már róla. Ma én nem pozitivot, látok, hanem , festett eget. mért kellene nekem magamévá tenni azt hogy az az igaz, amit te mondasz erről. én most másképp látom. Hazudni, hogy milyen boldogok vagyunk ebben a szép világban, van bokor fű fa, csodálatos ház az út végén, és én pont arra tartok..csudaszép. Közben mögötte romokba áll minden.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2012.02.05. 12:02:58

Huwazz a Vaszanak kell igazat adjak:))) marmint szerintem a helyes ut a Vaszkae, de ettol meg @batgirl: tessk vitatkozni, nemam olyat, hogy te okosabb vagy igazad van!:)

Ha valaki nemigyen látja az Életet, mint a fenti kép, annak nem jósolok hosszú jovot, csak vegetálós-depresszios-életutánzatot...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2012.02.05. 12:11:12

@batgirl: pont ez az ami elore visz a borzalmak multjabol, amire épeitkezel a sajat elméd terméke és vágyaid ezt senki nem rombolhatja le!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 12:13:31

@Sallalíz: engem nem zavar ogy kinek adsz igazat, enem azért van Én úgy gondolom, ha romos minden, akkor elősször a romokat eltakaritom, és felépitem úgy ahogy nekem szép és jó. Nem pedig eltakarom, és vetitek. Ettől nem leszek depis és vega.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.05. 12:20:21

@Sallalíz: a múltból építkezünk, ha nincs múlt, nincs jövő. Hiába akarod a múltat elfelejteni vagy eltakarni, attól még belül igenis rág. Az csak egy hüje frázis, hogy lekel zárni. aha. meglehet próbálni. Én számon tartom a múltamat, mert nélküle nem lennék az aki vagyok.
Csak nekem nem jön le az az életérzés ettől a képtől mint nektek.
Ettől még lehet nektek igazatok. Emlékeztek az irodalom órák vers elemzéseire? amikor a tanárnő elmondza, hoyg a költő mit akart mondani a verssel? Én nekem sokszor egészem más jött le, de megalkuvó voltam és rendesen be is tanultam, amit kellett.

pmdel3 2012.02.05. 13:19:29

A békák is megmonnyák, hogy a légy pozitív.

Nem tudok mit mondani, mert itten magasröptű, múltjelenjövő beszélgetés megy, és nics hangulatom hozzá. Majd este, ha átrendeztem a szobát, talán beszállok, a játékba.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2012.02.05. 15:16:27

@batgirl: az en gimis irodalomtanarom Carpe diem-es volt:)imadtam:) Igazabol sose turtem es fogadtam el, hogy masok gondolkodjanak helyettem:) van nekem ertekrendem ami szerint(+ha jo a meglatas maset is hozzateszem) elgondolkodok dolgokon:)
es en a multbol kiveszem amibol tanultam, ami jo a tobbit elhajitottam:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.05. 16:13:24

ilyen volt - ilyen LESZ
nekem ez most teccik (amúgy is bírom az ilyesmit)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.05. 16:56:08

@batgirl: ajjaj... te ezt nagyon nem vágod.

Csak szólnák, hogy ez egy múlt század eleji portrékép. Nem művészfotó, nem haditudósítás, nem beállított zsánerkép, nem életigenlő hazugságmítoszgyári alkotás, csak csupán egy portrékép, ami iparosmunka volt, ma is az.

Vélhetően a jómunkásember műterme tönkrement, ezért dolgozika szabadban. Nem cselből festett háttérrel, hanem emrt ez volt a szoksá és a divat akkor. Mindég.

Nem lehet tudni, hogy kinek, minek készült ez a foó, de ha ajnándékba készült, mindegy kinek, mindegyhová, ha otthonra a falra, akkor semmi kivetnivalót nem láto abban, hogy rendes, szokosáűso minőség képet akart a megrendelő és nem romhalamzost. Ki aakrna a szeretett rokon, nő, lány, Anya, akárki képén háborús memoárot látni? Meg minek is?

Az meg, hogy háborúba hallgatnak a múzsák nettó hazugság.

Meg a rom okáni találgatis is csak spekuláció, depis kivetítés.

A ro simán lehet közönséges rom, az uccaqi fotó meg simán lehet, hogy csak a fényviszonyok okáni provizórikus kitelepülés.

Nem kell mindég a legrosszabbra gondolni.

Imre apó 2012.02.05. 18:33:20

Jó cuccok, Vászka igaza! Teccik:) Én is ezt mondom.

A fotós az Qrvqjó:)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.05. 19:11:48

Engem nem ért meg senki csak én
Engem nem szeret senki csak én.

pmdel3 2012.02.05. 19:12:43

Én azt gondolom, hogy marhajó helyen van most az asztalom, a kályha mellett. Ez a jelen, és még egy darabig a jövő is.

Szerintem Batgirl, rád férne egy kis pihi, vagy lelki, ahogy jól esik, mert neki esel embereknek, és rossz kedvű vagy ahogy látom.

Én, csak azt építem bele az életembe, amit hosszú-hosszú gondolkodás után kitaláltam, jónak láttam, amire rájöttem, ami nekem csupa jó. A múltból tanulok, általában fegyelmezettséget. A jövőn szeretek elmerengeni, az ágyon ledőlve. A jelen valahogy mindig ahogy esik úgy puffan lesz, a tervezés ellenére is. Így néha nehéz helyzetekbe kerülök.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.05. 19:22:25

@Daniel Belloq:
szerintem nem esett neki senkinek - és ez most helyette is rosszul esik nekem
Csak szimplán nem érti, de meg akarja érteni. Csak az ő "huzalozása" nagyon más.
De ettől szép a világ, csupa ugyanolyan ember lenne .... brrrrr!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2012.02.05. 19:24:45

@Zsit (nyau és rémizé): be szepen mondtad:)

@Daniel Belloq: szokni kell es elviselni egymas stilusat:) de pisz, flaver, hepinez van!:)

pmdel3 2012.02.05. 19:45:47

@Zsit (nyau és rémizé): Most szégyellem magam. Nem erre gondoltam, hanem monnyuk, az enbatgirlen venszivarral (nem ismerem a hátterét a vitának) veszekedett.

@batgirl: Ugye nem bántottalak meg?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.05. 20:14:07

@Daniel Belloq:
megnéztem
vénszivarral nehéz nem szóváltani, kifejezetten provokáló (szerintem szándékosan)
Na.
Inkább lovagoljál most egyet, lécci, vágyom egy férfi-sziluettre a naplementében!
:)

Mityu_azigazi 2012.02.05. 20:27:28

@Daniel Belloq: én sem érzem, hogy nekiesett volna bárkinek is, az a jó, ha többféleképp látjuk a dolgokat, mert akkor lehet vitázni (vita=élet, csak jelzem), és vita közben lehet sörözni.... :)

@batgirl: ne add fel, virágozzék minden virág!
A Vászka meglátása egyszerűen csak új dimenziókat ad a dologhoz, nem azt jelenti, hogy neked ne lehetne saját nézőpontod. Na. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.05. 20:35:01

Mostanába nem tudok kommunikálni a Nőkkel. Soxor férresikerül.

Monnyuk KL szerint fordítva vagyok összerakva.

alig se 2012.02.05. 22:21:20

namost, nemolvastam el csak az első pár kommentot, de:
vásenyka, nem is tudtam hogy Te ezta zenekart szereted, vagy legalábbis idézgetel tüllük... :)
Önt mint hölgyet ab ovo tisztelem, de ezek után! ;)

abba meg nem mennék bele, hogy ezt a képet mért láthatja a mai kor gyermeke viccesnek és miért is érdemelné meg, hogy megtanulja érteni...
és ez csupán egy prokarióta véleménye.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.06. 06:56:55

@alig se: amúgy a Jenő szövegeibe az a legmókásabb, hogy ojanok, mint a Szentírás, azazhogy kis tekeréssel szint minden élethejzetre alkalmazhatók ügyesen kivágva.
süti beállítások módosítása