globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Hö, milyen mázlija van neki!

2012.04.18. 12:23 -bobolysza-

Idézet No.1:

"Béres Alexandrával ütközött a korábban többször jogsi nélkül vezető Majka - adta hírül a Bors. Béres épp edzést ment tartani, amikor a nemrég apává vált műsorvezető hátulról belement. „Egy forgalmas kereszteződésben kanyarodtam volna jobbra, miközben a tükörben már láttam, hogy a mögöttem jövő kicsit vehemensen vezet. Épp balra néztem, hogy kihajthatok-e, amikor hátulról jött a csattanás. Kiugrottam a kocsiból és látom ám, hogy Majka jött belém.” - nyilatkozta a Borsnak Béres.

Az egykori fitneszvilágbajnok csak attól volt feszült, hogy mit szól majd a férje a koccanáshoz. Majka szerint viszont nem történt baja egyik autónak sem, így abban maradt a károsult féllel, hogy ha mégis, akkor kifizeti a kárt."

Idézet No.2.:

"UFO-t lát a yeti, hö milyen mázlija van neki.
Én még sosem láttam, átver minket a kormány!"

 

Hallgassuk is meg:

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr394458710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.20. 09:12:56

Dörzsölt gyerek ez a Majka fiú, stílusosan elkepta a kis izmosseggűt.
----------
Mi az, hogy kormány?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.04.20. 09:58:52

mit nem értesz?

mi a valószínűsége hogy két "híres" ember karambolozzon?

kábé annyi mint hogy ufót lásson a jeti

ez egy tök jó poén és én találtam ki, de már el is ment tőle a kedvem mer magyarázni köllött
süti beállítások módosítása