globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

vigyázat! csörformansz következik csilozófiai méjségekkel, nem mellesleg kiűzetnek a csaktériumok is

2012.08.10. 11:46 -bobolysza-

63 komment

Címkék: beteg abszurd alkesz dilis aberáltos édesanyanyelvem bódoccá amúgy nem rossz csörformansz csaktérium bartoscséistván

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr214705139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.10. 13:02:14

a szárított tikfoschig jutottam el, muhhhahahha :)

Dr. Körömlakk ® 2012.08.10. 15:36:06

mi ez a szar bazmeg, mi ez? de jó. de miez? de jó.
de mi ez?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.10. 17:21:21

ez kérlekszépen a januárai köztársasági elnök választás második helyezttje

eszmerendszere a bartosizmus.
szeret inni is és a házijellegű megoldásokat részesíti előnyben:
www.youtube.com/watch?v=GmUNlsmqMV8&feature=related

Dr. Körömlakk ® 2012.08.10. 17:44:50

@-bobolysza-:

űjnyebazmeg, erre azér beböffentem.
megnézem a többit is, mer engem izgatik az ijesmi, van bennem vanami beteg.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.10. 17:56:37

@Dr. Körömlakk ®:
épülésedre szolgáljon!
a csávó beteg, de életképes.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.10. 18:12:11

@-bobolysza-: asszem ebből a fajtából él a legtöbb organizmus a fődgojón.

Konszuéla 2012.08.10. 20:55:38

Ez az ember súlyosan beteg, nem vicces.
@-bobolysza-: Hajléktalanbox nincs? Mi sem mulatságosabb, mint kényelmes direktori fotelből azon röhögni, hogy a valóságtól elrugaszkodott, sérült emberek néhány dekkért átugranak a tüzes karikán. Ez nem globalikum. Ez a te öncélú szemétséged.

Konszuéla 2012.08.10. 21:02:06

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Személyesen nem. Pedig mennyit röhöghetnék a szánalmasságán...!

Konszuéla 2012.08.10. 21:09:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Egy zilált agyhalotton? Persze, lehet. Ízlés dolga.

Konszuéla 2012.08.10. 21:16:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nekem nem okoz gondot kilógni a sorból. Nem vicces, de megértem és tolerálom a harsány hahotákat. Milyen béna! A frizurája is nevetséges. Ezek a börtöntetkók meg aztán a non plus ultra. Ilyen a világ. Nem hungarikum, hanem már-már globális méreteket ölt a kacagtató elembertelenedés. Azért én sajnálom ezt a fickót.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.10. 21:30:18

@Konszuéla: áááhh, szóval téged a kinézete döbbentett meg. tehát ugyanez a szöveg egy magas, jóképű, sármos, öltönyös pasitól minden bizonnyal a magasművészet netovábbja lenne. öhömmmm. és az úriközönség tapsolna, gondolom te is. mostan kicsit idehányikálok, jó?

Konszuéla 2012.08.10. 21:36:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Szólj, ha nem érted a szarkazmust, majd igyekszem plasztikusabban fogalmazni.
Most vigyázz
Igen, ha egy páncélmellkasú badibilder monológja lenne, akkor kalapot emelnék. És akkor nem érezném magam ilyen cudarul.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.10. 21:40:31

@Konszuéla: azmijaz, hogy szarkazmus??? az olyasmi lehet, ami a madarakkal foglalkozik.

Konszuéla 2012.08.10. 21:44:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ironizálni is tudok, csak most nem volt kedvem.
Te most vagy a mundér becsületét véded, vagy tényleg tetszett a poszt. Akárhogy is: béke.
Nekem nem nyami. Ettől még lehet humorparadicsom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.10. 21:51:28

@Konszuéla: nekem kéremszépen nincs mundérom, nekem anélkül teccött a vidijóta bácsi performansza. gyanítom, hogy jól elvan magával és élvezi az életét, ergo nincs miért sajnálni sem.

Konszuéla 2012.08.10. 21:55:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Sajnálni? Dehogy. Felgyújtotta a szakállát. Bénaság lenne ezért sajnálni, hisz tök hülye.
Addig jó, míg van min hahotázni.

pmdel3 2012.08.10. 22:15:08

Bartost behülyítik, szélsőjobboldali (phejj) seggfejek. Rokker arcok. Na, ők veszik rá piával, videóval, hogy fölgyújtsa a szakállát, miközben elhitetik vele, hogy ő normális és ők a nagy tanítványai.

Bartos egy (hülye, nem is fér hozzá kétség) kommunista, olyan háttérrel, amit még jó, hogy így fel tudott dolgozni. Bár szerintem marhára nem zavarja, hogy nem épp az elméje. Ez senkit sem zavar. csak a Konszuélákat.

De mindegy is. Amikor én megjelentem itt, én nem voltam tahó, hanem próbáltam beilleszkedni. Ez szerintem sikerült (?) is. De idejönni, hogy milyen rohadék az aki ezen röhög hát...

Konszuéla 2012.08.10. 22:23:53

@Falkay elvt. (aka. Daniel Belloq): Szánalmas, ahogy próbálsz bennfenteskedni. A blog egy véleményműfaj. Neked nincs még, mert középiskolás vagy.
Bartos nem hülye, csak élni akar. Hagyja, hogy lefilmezzék kenőmájasért vagy cigiért. Már csak haszonért nyilatkozik, próbáld csak ki.
Ez akkor sem vicces.

pmdel3 2012.08.10. 22:36:40

@Konszuéla: Ja, ja, bennfenteskedek. De még mindig nem vagyok tahó.

"nem hülye, csak élni akar." - Csak téveszméi, meg világháborús rettegése van.

Konszuéla 2012.08.10. 22:46:49

@Falkay elvt. (aka. Daniel Belloq): Nem, nem vagy tahó. Az embernek az az érzése, hogy egy koravén energiavámpír vagy, de persze tévedhetek is.
Ennek az embernek segítség kell; röhöghetsz mozgalmi dalokon, amiket nem tudsz fejből; atomvillanáson balról, amit úgy úszhatsz meg, ha földre veted magad a jobboldali vizesárokban és még számtalan módon. Lehet, hogy mégis vicces, csak szerintem nem.

pmdel3 2012.08.10. 22:52:44

@Konszuéla: Nem mondtam, hogy röhögséges, csak azt, hogy aki röhög rajta, az nem hülye, mint állítod.

Egyébként meg leenergiavámpírozni faszkalapság, nem tahóság.

Kiszálok a vitából, ahogy a zsiráf is.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.08.10. 22:55:33

szétültetek mindenkit, és utána jön a fincsi fenekelés!

Konszuéla 2012.08.10. 22:58:12

@LadyCarambole: Falkayt ültesd szét, bár tudom, hogy hazahúz a szíved. Ez egy ostoba kretén, ha fogalmazhatok ilyen sarkosan.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.08.10. 23:07:33

nyamm, új husi erős kezdéssel
Akarom tudni, hogy ki ő?

pmdel3 2012.08.10. 23:14:21

@Konszuéla: Tee tahó! Itt oltasz, de látom másik blogokon is bekeztél rendesen.

pmdel3 2012.08.10. 23:15:03

Akarom mondani bekezdtél.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.08.10. 23:16:21

@Konszuéla:
pedig nem volt magas a célszám, aztán mégse sikerült az a dobás - most elszomorultam

Konszuéla 2012.08.10. 23:21:27

@Zsit (nyau és rémizé): Pedig sztepperobikozni is tudok.
@Falkay elvt. (aka. Daniel Belloq): Ja, úgy mindjárt más. Elnézést.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.08.10. 23:25:32

@Konszuéla:
na tessék, pedig hogy vártam, hogy végre elővehessem a paskolómat!

Konszuéla 2012.08.10. 23:29:40

@LadyCarambole: Komolyan mondom, hogy csak kapkodom a fejem. A paskolótól meginogtam, de ilyen olcsó eszközökkel engem nem lehet lekenyerezni.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.11. 07:11:39

Konszuéla igen könnyen megfejthető identitás.
Amúgymeg mindenki azon röhög amit akar, és én is röhögök ezen, ha ez valakinek nem tetszik, hát vanezígy. Még az is lehet, hogy bunkó vagyok. De ez sem baj, mert tudom magamról, hogy összességében egy rendes tyúk vagyok, és miattam béke lehetne a földön.
szal én ezen röhögtem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.11. 08:35:49

@Konszuéla:
lehet hogy igazad van, de lehet hogy nincs.
de inkább nincs.
én ezen az emberen nem röhögök, hanem keresem a titkát.többször megnéztem ezeket a filmeket, korántsem szórakozásból. bonyolult személyiségzavara van, ez tiszta sor. de a legfőbb kérdés, hogy egy ilyen embert (és sokan vannak rajta kívül is még) mért nem tart meg a szociális háló?
segélyezéssel, terápiával, szociális munkásokkal? nem azért mert ő nem akarja, vagy ne akarta volna még valamikor. hanem azért mert nem emberként, hanem állatként bánnak vele. ez benne meg dacot szül. dafke. inkább megeszi a kutyaszart. állattá válik ember létére.
bár lehet, hogy kap ezekért a videókért valamit inni meg enni, már előtte is ezt csinálta ellenszolgáltatás nélkül. tehát nem csikkért csinálja, hanem mert bizonyos szempontból egészségesebb a lelke, mint például a tied(vagy az enyém).
bátor, mert meri vállalni önmagát, járjon ez bármivel. mondjuk a társadalomból való kiszerződéssel. veszélyes vállalkozás.
tisztelet jár érte, nem pedig sajnálat.
a sajnálattal ítélkezel felette, pont te teszed azt, amit a szememre vetsz.

a felszínt karcolgatod, de hát tegyed.
mindenesetre segítek egy kicsit, csak vágd ide puzsérosan, hogy bobolysza, hajdúpéter a neved!

már többször elmondtam, hogy semmit nem tudsz rólam. az a sok, amit tudsz, az nagyon kevés, és a fele nem is igaz.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.11. 10:31:35

@-bobolysza-: hát ez elég riszpekt vót, el kell ismerni.
@LadyCarambole: jesz!

Konszuéla 2012.08.11. 11:03:48

@-bobolysza-: Ezt beírhattad volna a posztba. Egy helókittis ánuszvibrátor és egyéb furcsaságok között elképzelhető, hogy az avatatlan szem számára elsikkadt a magasztos mondanivalód.
Persze az is lehet, hogy csak benéztem. Ezesetben bocsánatot kérek. Ha nem, akkor jöhetne egy röhögséges poszt valami nyomorékról, esetleg egy hátára fordított teknőcről.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.11. 11:50:14

@Konszuéla:
nincs magaszt.

ha lesz időd, légyszíves a többi posztot is vizsgáld meg ilyen szemszögből.
(volt itt egy szörcsi nevezetű posztoló, az ő posztjait vedd előre és bíráld meg hasonlóképpen. csak nehogy megsértődjön, hogy pont vele példálódzok)

aztán jöhet a magaszt.

ne baszkódj velem.
vagy baszkódj mindenkivel, az korrekt lenne.

egyébként meg a kommentek legalább annyira részei a blognak mint a posztok, talán még fontosabbak is.
a téma ki van vesézve, és ezt neked köszönhetjük!

ja, és ha további ötleted lenne hogyan s miként posztoljak, légszíves írd meg egy jó hosszú emilbe.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 12:15:28

hoppááá, az erkőőőőcsi tanulságot meg majd' elfelejtöttem lévonni: ne kavarjuk mán össze a sajnálatot a lenézéssel.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 12:22:10

@Dr. Körömlakk ®: hát na :D legyen mán jogom akkora bunkónak lenni, amekkorának nem szégyellem, hátnemhátde. pláne itten a kis pixelvilágunkba.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.11. 12:25:22

@Konszuéla:
egyébként meg tulajdonképpen nem nézted be olyan nagyon.
tényleg arra számítottam, hogy majd itt jól kiröhögik, oszt majd én meg behozom a védelmet neki.

arra nem gondoltam, hogy engem kezd ki a plebs.
majd legközelebb erre is lesz tervem.
az élet egy nagy dzsulngelharc népettyűm!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 12:25:33

majd kiposztolom mán eszt a gyereket a faszbukkra oszt közvéleménykutatást tartok.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.11. 12:30:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ponnosan.
én mán kitettem, de egyvalaki vette a fáradságot, hogy meg is nézze. a faszbúk a pillanatnyilag bevethető otrombaságok hazája.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.11. 12:45:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: cica, nem vagyunk ismik, és az én faszbúkom nem ismerős számára nem elérhető... :) hiába a link :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 12:53:05

@Dr. Körömlakk ®: jóvanna, hát a magányszféra fontosch dolog, egyetértek. óóóó, hát pedig én a valós nevemen vagyok fent a facsén, nem árulok zsákbacicát sohadesoha:

www.facebook.com/zsiraf.azsiraf

:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 13:02:03

@Dr. Körömlakk ®: na tessék. háppedig dolgoztam rajta vagy két hetet, meg egy csomót köllött gondókoznom is hozzá, ami egy alig hatvandekás aggyal nem olyan könnyű ám. pffff.

Konszuéla 2012.08.11. 13:57:40

@-bobolysza-: Ezt így akárki mondhassa. És tényleg azt posztolsz, amit akarsz és igazad van abban is, hogy meg kell mutatni ezt az embert is, mert furcsa. Én azért emeltem fel a hangom, mert mindenkinél empatikusabb jogvédő vagyok. Görbehátú, belvárosi okostóbiás, aki nem látja át, hogy végsősoron te is csak egy szerepet játszol. Kendőzetlenül mutattál rá, hogy az én farizeus hozzáállásom nem segít ezen az emberen. Tán nem is engedné. Bocsánat, ha megakasztottam az alkotás folyamatát. Háttal ülök a moziban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.11. 14:41:04

@Konszuéla: miért akarsz megvédeni bárkit saját magától? szerinted lehetséges? jogod van hozzá?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.11. 16:03:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
nem véd, támad.
ma már így csinálják a legempatikusabbak:-)

@Konszuéla:
eröltetheted, de hát nem az van, amit gondolsz.

nincs alkotás, megmentés.
kendő is csak rajtad. eléggé áttetsző.

ez csak egy poszt. tizenkettő egy tucat. egy nevetséges, vagy sajnálatra esetleg tiszteletre méltó, idióta alkoholista remetéről.
én például el tudnám képzelni csiniszterelnöknek.
és téged is.
s a haza fényre derülne!

pmdel3 2012.08.11. 17:01:07

@-bobolysza-: Dehogy derülne!

Egyébként Bartosnak szurkoltam, de inkább csak a Dopeman ellen.

@Konszuéla: Bartosról még csak annyit mondanék még, hogy változó az elmezavara. Van amikor simán részeg, de van amikor light, ebben a videóban azonban kicsit be van kattanva. Szerintem az utóbbi eset egyre gyakoribb nála.
Ha érdekel ez az ember, készült róla egy index riport, bár ők is csak kinevették bunkómódon. Ebben a riportban beszél arról, hogy milyen szar gyerekkora volt, és a mondataiból le lehet szűrni, hogy ezt be is látja, és tudja, hogy emiatt ilyen.
LINK: index.indavideo.hu/video/bartos_film

Sziasztok!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.08.11. 20:22:01

ez egy kibaszottul kemény csávó.
tudja, hogy a vitriolos cinizmus mire jó. mindentől megvéd.
még a csaktériumoktól is.

Dr. Körömlakk ® 2012.08.11. 20:58:02

@-bobolysza-: nem tudom. attól függ, ő hogyan éli meg. csak azon múlik. a többi nem számít. pl az, hogy mi mit gondolunk. vagy hogy az indexes mit gondol. nem érdekes, hogy valaki undorodik-e tőle, sajnálja-e, vagy kiröhögi. az az egyetlen szempont, hogy neki jó-e.
szerintem.

pmdel3 2012.08.12. 20:27:30

Konszuéla egy napos troll volt?

És mi lett a másik csajjal, a Bolysza kedvencével?

AlulírottFentemlített 2012.08.13. 11:20:06

Szegény Szabó Rozália ezt nem élhette meg, ...
süti beállítások módosítása