globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Képrejtvény rovat

2013.02.03. 10:30 Rosszindulatú Vászka

Kisdedóvó

rejtvenynakiez.jpg

3 komment

Címkék: rejtvény

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr885059998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2013.02.03. 12:19:12

1953. március 5-én hívott engem először majoreszkónak Roberto, amit én azonnal érteni is véltem, a majoreszkó nyilvánvalóan olyasvalaki, aki sokat kószál a majorban, ami megfelelt a tényeknek, a felesben bérelt föld az Andris dombján meg a Kel606ler-dűlőben a falutól északra, Gyöngyös felé esett, amerre az egyik major. Sokat játszottam ott egymagamban, hosszú, vékonyka spárgával kipányvázva, ami nem annyira könyörtelen és brutális, ahogy elsőre hallatszik, inkább csupán célirányos, én biztos, ami biztos alapon mégis igyekeztem anyámékban lelkifurdalást gerjeszteni, fájdalmas képpel simogattam esténte a bokámat, dagadt, mutogattam, ám mindhiába, akkorra ők már olyan fáradtak voltak, hogy ott már nem maradt szemernyi hely sem semmiféle furdalásnak és gerjedésnek.

_nyuszi_ 2013.02.03. 12:33:24

és mi a fejtvény?
hogy hová tűnt Darth Vader a csizmájábúl?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2013.02.03. 19:26:35

szerintem a nagyfeszre vannak kötve a kistáskák:-)

jó megoldás! :-)
süti beállítások módosítása