globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Napi hüje

2009.07.25. 04:33 Rosszindulatú Vászka

Mostmá akkor talán megtanulta  a baromarcú, mér híjják azokat a stuffokat maroklőfegyvernek, eztet meg mérnem. Nomeg a tusája neki mirevaló.

 

5 komment

Címkék: videjócsipp

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr521266513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokka 2009.07.25. 07:32:13

szia Vászka, ez baró ez a mai idejóta

Rokka 2009.07.25. 07:33:43

nyaralni mentem, közérdekü kőzlemény hangozott el. puszika nektek

Rosszindulatú Vászka 2009.07.25. 07:47:19

@Rokka: kellemes uncsizást meg ijenek :))

csőr dzsinn ész 2009.07.25. 10:21:32

soha nem is szeretem a fegyvereket. valószínűleg egyik előző életemben sokat lődözhettem. gyerekkoromban mindneféle fegyverrel lőttem, mert kiszaszeroltak eccer, hogy jól lövök, de sohanem szerettem.

Szép nagyot üt ez a pusek. Ezer szerencse, hogy a csóka befordult jobbra, amúgy nincs orra...
süti beállítások módosítása