globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

SS-22

2009.08.26. 12:40 Rosszindulatú Vászka

11 komment

Címkék: csudagép

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr401339601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2009.08.26. 14:29:50

kóser kis análintruder

de nem egy gyakori darab asszem

Rosszindulatú Vászka 2009.08.26. 20:20:16

De szép cucc nem? Sztem gyönyörű :)

márnyuszi 2009.08.26. 21:24:40

ha jó gyorsan scrollozok, olyan, mintha mozi lenne.
( scrollozok aláhúzva, felajánlott szavak: szidolozok, futballozok, karambolozok, tollasozok.)
tehát, ha jó gyorsan szidolozok, olyan, mintha mozi lenne.

probléma: az uram elalváshoz a discovery channelt, illetve a national geographicot használja és ilyenkor nagy, rozsdás gépeket szeret nézni.
itten is napok óta nagy rozsdás gépek vannak. no nem válóok, csak már többet tudok ezekről, mint amennyit szerettem volna tudni.
persze felvetődhet a kérdés, hogy akkó, miért nem csinálok vmit az ügy érdekében. jogos. úgyhogy nem is pofázok tovább.
Rosszindulatú Vászka, én így szeretlek. hihi.

ja meg, képzeld Váseny! ma majdnem vettem neked egy akciós hello kitty párnát az auchanban, de aztán letettem róla, mert arra gondoltam, hogy ezt már nem adnám el szó nélkül itthon :))

jesszus, mennyit beszéltem!

márnyuszi 2009.08.26. 21:40:15

és ez most apszolúte nem releváns, csak átmentem a "szomszédba" megnézni, ki-hogy van. régen nem voltam már, mert folyton csak a meló, meg a család. szóval, szemet szúrt miszerint KL lebasztaféleség Vászkát, miszerint baszott a 20.-ára.
és most megsértődtem, nem mintha ez bárkit is érdekelne. én csak utólag értesültem, hogy bizonyos kartácsok pesten, tiszteletüket tették egymás előtt. nos, úgy látszik, azzal hogy már nem vagyok lápicsa, kiestem a pixisből. kár. én azért szeretlek titeket.

Rosszindulatú Vászka 2009.08.27. 06:58:22

@p.nyuszi: nyilvános betonos meghívó volt, nem szeméjes, én akartam menni, csak nem sikerült, álítólag jó kis buli volt, lekközelebb szólok :(

márnyuszi 2009.08.27. 08:33:47

@Rosszindulatú Vászka:
gondoltam, hogy ott terjedt, de hát tirhadjon meg , aki nem nézi. :)
nem téged baszogatlak, csak minden kartácsnő is tudja a számomat, emailomet. ez van. spongyát rá.

csőr dzsinn ész 2009.08.29. 08:49:03

@p.nyuszi:

nézegessen Ön is nagy rozsdás gépeket!

Én imádom a nagy rozsdás gépeket, de szintén imádom a precíziós dolgokat, pl, többszáztonnás pillér betételét kétmilliméter pontossággal, vagy óceánjáró építés.

Nem beszélve a nyulak hormonháztartásáról, vagy a kísérletről, melyeben megbizonyosodhatunk hogy ember nem tud a fogával pezsgősdugot elkapni röptibe.

FONTOS!


Nyulam, én se nagyon olvasok betont, kéthetente megnézem a posztokat, meg pár kommentet elkapok. Követhetetlen, meg nem is nagyon izgalmas.

KL többször is bejeletnette a mítinget, azt tudom.

Pixis? Milyen pixis pocok? Eddig sem volt pixis. Tévedés volt az egész. Annak kell örülni, akit megismert az ember és jó fej. A többieknek meg jó egészséget, hosszú életet, remélem nem találkozunk.

márnyuszi 2009.08.29. 09:38:38

@csőr dzsinn ész:
tündérmackóm!
hiába jelentette be ott, ha nem vagyok jelen.ezen az alapon az addict-on vagy az urbanistán is bejelentheti.
az a hasfájásom, hogy én fel tudok hívni embereket, ill. emailt küldök, ha van valami, és rég nem láttam az illetőt. ez nem csak KL-re vonatkozik. semmibe nem került volna egy szaros sms-t küldeni. uff.

est komor őre. 2009.08.29. 09:45:08

@p.nyuszi:

Kájelék most köszöntek be a másik poszton, dumcsizd meg velük.

akik még betonlakók, szerintem azt hiszik, hogy mindenki, aki régi, olvassa őket, meg iesmi.

KL klasz csaj, és aranyka, szerintem ő csak véletlenül nem gondolt arra, hogy itt is nyom egy komentet a bulájról

márnyuszi 2009.08.29. 09:57:52

@est komor őre.:
KL klassz csaj valóban.
leszarom az egészet. mint említettem, spongyát rá.
nem érdemel több szót.
süti beállítások módosítása