globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

RASGASSZ - II. rész

2009.08.30. 08:05 Rosszindulatú Vászka

Kovács úr elszenderedett a repülőn, de nem aludt jól. Álmában tovább kűzdött démonjaival, kik eladdig keserítették életét. A magyar fúriákkal, miszerint irígység, közöny és rosszindulat. Valami megfoghatatlan, anyagiatlan álom kínozta, miből ébredéskor csak az üldözöttség és a rossz érzés marad. Visszatérő elemként egy különösen rusnya démon üvöltött vele, kinek lehelletétől megfagyott benne a vér, szinte jegecesre hűlt. Mikor felriadt, döbbent rá, hogy a valóság befurakodott álmaiba és fázik. Ahogy nyöszörög a kis gép, egy résen süvőlt be a jeges fuvallat az ablakrésen. Mákonyos fejjel, mely egyrészt álomittas állapotjának volt köszönhető, no meg annak a palack gabonapárlatnak, amit az Orly-n vásárolt az álvámmentes shopban. Igazi akcióhőshöz méltóan nem azt vásárolta, amit szivesen fogyasztott volna, hanem még gallföldön is magyarként maradva egy gyors fejszámolást követően kiválasztotta a relatív szeszfok-költség hányados okán legkedvezőbb vételt. Végülis működött. Félálomban, szinte motorikus mozgással, tudat alatt a RASGASSZ-szal beragasztotta a rést - újabb 30 cm matériát pazarékolva el - a jegeces démon elillant, ő meg aludt tovább, de már kellemesebb klímájú, pirosas, felhős, melegebb álomba merülve, azzal a jómunkásemberes érzéssel a tudatalattijában, hogy derék férfimunkát végzett, a nehézséget áthidalta, a beteg eszköz megjavítva.

Sosem tudta meg, hogy ragasztásmániája egyrészt megmentett egy parányi Fokkert, vele együtt vagy két tucat utassal, valamint kétségbeesésbe taszajtott néhány francia mérnököt. Ellenben sok munkahely is megmaradt, minek okán nem lettek munkanélküliek a hanyag karbantartók. Napokkal késöbb vették észre az idegen ragacsszalagot az ablakkereten, kicsit hümmögtek, lehántották, és észlelték, biza, ottan az elnyírodott szegecsek okán foly(j)tonossági hiány keletkezett. Emberi számítás szerint ott el kellett volna repednie a környező fémelemeknek és teherviselő vázaknak. De nem tették. Nem értették. A gépet persze kivonták a forgalomból, kaptak is prémiumot a hiba felfedezése okán, de sok álomatlan éjszakát követően megegyeztek, hogy olyan pedig nincs és megfogadták, hogy soha többet nem hozzák szóba a történteket. Valahogy könnyebben fel tudták volna dolgozni, ha a gép lezuhan és megszakértik a hibát. Hát így megy ez...

Közben Kovács úr sikeresen, és kissé zugó agylebennyel boldogan tiporta a mesebeli Afrika földjét. Úgy vélte gyermekkori álmai felé fut tova, nem is sejtette, hogy mennyire is. A kis magyar jómunkásember, csak úgy, a Világ végén... a koszlott műhelyből az élet bölcsőjéig jutni bizony nem semmi. Zsibongó fővel, a pazar színeket habzsoló szemmel úgy érezte, újra megszületett, az élete most kezdődik csak igazán. És bizony mondom, úgy is lett...

74 komment

Címkék: blogregény

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr961347774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márnyuszi 2009.08.30. 09:32:53

hali!
ez nagyon tetszett Vásenyka!

márnyuszi 2009.08.30. 09:38:41

itt folytatom a tegnapit, kevesebb kattintgatás végett.

persze, hogy gyere sütizni, Vászka! máramennyiben van kedved ide a világ végére kijönni. mondjuk nem kell addig menni, ahol a Szöszi lakott, és csak az Üllői úton végig egyenesen, nem tudsz eltévedni! :)
a Zila cukrászdára gondoltam, az jó sznob. viszont tavaly is meg idén is az övék lett az ország tortája.

márnyuszi 2009.08.30. 09:40:43

leves kész. csiripöri kész. az uram útnak indítva. és most elviszem az anyóst vásárolni.
túl jó vagyok én erre a világra!

márnyuszi 2009.08.30. 10:08:22

ezt akartam még tegnap a biciklis témához. szóval, hogy inkább maradjanak itt. :)

www.indavideo.hu/video/Junior_Teremkerekpar_Europa_Bajnoksag_2009

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 12:19:08

nnna
mostanra olvastam el a poszt, tetszik :)
azzal a nem túl magasztos gondolattal kiegészítve, hogy én is úgy érzem, hogy az én életem is akkor kezdődne igazán, ha a repülő valahol messze landolna velem (Velünk), ahol ennek az országnak egyetlen bemaródott kínos szemete sem lelhető fel. sajnos.
mindazonáltal lasagne majdnem készre sült, és Marcika megint elaludt a rengeteg family guy-tól :)

puszcsipá :)

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 12:35:18

óóóóó hogy basszzzná meg a kibaszott kurvákfasza, hát most olvasom a pár poszttal ezelőttit, miszerint nem szóltam itt a kibaszott buliról.
nyulam, bocsádóggyá meg, meg szörcsi is, komoan mondom egy fasz vagyok
mivel csak ott tettem közzé, és Vászka ragált rá, azt gondoltam én balfasz, hogy Ti is tudtok róla.
senkinek sem szóltam külön, a betonon sem.
hiba volt, legközelebb ide is beteszem.
sorry.
természetesen NEM szándékos volt, szívesen találkozunk Veletek is, én igazán leszarom a betonon lévő királyság-alattvalóságot, és mindenféle kényszerképzetes haragot.
mer én majd akkor haragszom rátok, vagy bárki másra, ha engem elárul, vagy rászarik a lábtörlőmre, vagy hátbaköp, vagy megissza a söröm míg nem figyelek oda.
szal meakulpa, legközelebb ide is beteszem!

KL

márnyuszi 2009.08.30. 12:51:21

@Dr. Körömlakk ®:
nézitek a femiligájt? az tök klafa! imádom!!!

Dr. Körömlakk ®
na jó. megbocsátok. :)))

tudom, te dilis csaj, hogy nem szándékos volt, azonban még meggondolom, hogy ha lemegyek szegedre, nem szarok-e oda a láptörlődre! :)

most viszont, megyek punnyadni, mert az anyósozás picikét meggyötört.

Rosszindulatú Vászka 2009.08.30. 13:10:15

@Dr. Körömlakk ®: mindazonáltal bár ez természetellenes, és Öcsém meg Nejem ellen való vétek, de nem tehetem meg, hogy magamba fojcsam: SZERETLEK TE SZEGEDI BOSZORKA!

Rosszindulatú Vászka 2009.08.30. 13:14:20

@p.nyuszi: LÁPTÖRLŐ ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá :DDDDD

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 13:26:10

@p.nyuszi:

drágám. aszontam szeretlek, úgyhogy a szándékotlanságomhoz nem férhet kéccség.
így, hogy bejelentett láptörlőleszarás esete van kilátásba helyezve, nem bír sportértékkel, úgyhogy ha igazán meg akarsz bánatni, leszelojan szíves másik kibaszást előrittyenteni a szürkeállományodból, ojan egyedit, ojan nyuszisat4 ájj! a nyuszibogyó megen nem jáccik :)))

@Rosszindulatú Vászka:

férreértések elkerülése végett és okán, én nem szarok a láp(törlőre) sem, egészen egyszerűen ittis ottis, bár kéccségtelen, hogy ott most nem nem ojan vicces. de ez egyéni szoc probl. nem vagyok elég tökös és elég erős.
de nem szarok bele :)))
ojan régimódi vagyok, hogy ha nemtecc, megmondom, és kész. asszem eddig sekerült, talán ezér nem ojan magas a népszerűségi mutatóm mostanába :)
de ennek felismerése, feldolgozása, helyén kezelése intelligencija kérdése, de annak meg túlcsordulóan birtokjába vagyok mint az kösztudott, akárcsak a szerénségnek :)))

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 13:29:22

@Rosszindulatú Vászka:

kedves Vászka, abbólisa rosszindulatúbbik, hát nemmegmontam, hogy ÉNISIMÁDLAK TEEE :)
és gyertek ide szegedbe eggy hétvégére nekem, szívest látunk Bennetek, ágyis van, minden páratlan hétvégje a jó nekünk!

(esz szólik a nyúlnak is meg a szörcsnak is)

csókolat, és imádat de komoan mondom maúnika :)))

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 13:34:28

hejzetjelentés

marcika felijett, elmesélte, hogy egyik szeme nyitva volt, és nézte a mozdulatlan kezét, és aszitte velem beszélget de nem, másik szeme csukva volt, és álmodott szép nagy szivárványmezőkről, és mesélte nekem, hogy mit lát... aztán felismerte, hogy ez valami valószerűtlen hejzet, és felébresztette magát (hoppá!!!), és elmesélte, majd nemes eccerűséggel visszahejezte a füleibe a dugókat, és megin horkol.
émmeg gondoltam egyet, és a sógornőmtől kapott 5 perces bögrés süti receptet kipróbáltam, most sül
máma jön az anyám, gyerekem, úgyhogy sztem megzabájjuk együtt.. fagyival és tejszínhabbal. a sütibe basztam törött csokit, durvára vagdalt diót, és pirított-aprított mandulát is.
sztem kiráj vagyok.
:)

Rosszindulatú Vászka 2009.08.30. 17:05:32

@Dr. Körömlakk ®: ha nem volnák nős, mostan húznák oda abba a szép városba és megverekednék az Öcsémmel. Érted. Csak, hogy tudd :)))

sarasvati (törölt) 2009.08.30. 17:25:08

@Rosszindulatú Vászka:
én olyat nem szok.
de ez olyan cép volt
mint a hős lovagkorban:)

Rosszindulatú Vászka 2009.08.30. 17:29:41

@sarasvati: akkó jóvan akkó, az más persze :)))

sarasvati (törölt) 2009.08.30. 17:30:13

@Rosszindulatú Vászka:
nekem is mondhatna má ilyet valaki.
na majd eccer, remélem.

Dr. Körömlakk ® 2009.08.30. 18:25:20

@Rosszindulatú Vászka:

Vászka, komoan mondom (maúnika) zavarba hozol, hán na :)))
ahogy a foresztgámp is monta:
erről nem tudok többet mondani :)))
itten szegeden sok minden rendezvény vanik tavasztól őszig, hán egy kis lovagi torna, egy kis párbaj símán belefér :))))
beszedem maj én a sápot, a marketinget is megoldom, símán meggazdulunk belőle :)

márnyuszi 2009.08.30. 20:05:17

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

ez, bogárkám, ha jól látom egy orbitális prüntyifesztivál! :))

márnyuszi 2009.08.30. 20:09:11

és még ez tiszta genyóság, hogy egész héten szar a TV műsor, ma meg nem lehet választani.
apádra ütök, pókember, maraton életre halálra.
csesszék meg.

csőr dzsinn ész 2009.08.30. 23:37:14

@Dr. Körömlakk ®:

fontos szabály, hogy egy blogon kérem deklaráltan baromkodunk, de akkor minden baromkodás, és ottan nincs helye belsőségeknek

VAGY

bariblog, ahol barátok beszélnek komolyen és akkor nincs helye baromkodásnak.

a kettő keveredése odavezethet, hogy a résztvevők aszinkronba kerülhetnek és akkor kész a baj.

van még egy harmadik fajta hozzáállás, hogy páran azt hiszik, bariblog, páran baromkodnak, páran meg játszanak a többi érzelmeivel, kigúnyolják, megalázzák azokat, intrkálnak meg hatalmi játsszmát jáccanak

no, ez utóbbi eredményezheti azt, hogy a végén mindenki összezavarodik, és az együttlét nem kellemes, vagy felettébb idegesítő

csőr dzsinn ész 2009.08.30. 23:37:50

@p.nyuszi:

ma gyásznap van. nincs többé bp tv.

csőr dzsinn ész 2009.08.31. 00:40:20

Éjfélt ütött egy régi falióra,
a lámpa fénye sápadt és beteg.
A messze fák homályos ablakomra
rejtelmes-szürkén visszarémlenek.

Valahol messze sír egy hegedű,
tücsök dalol hozzá kíséretül.
Úgy fáj a hang...vajon ki szomorú:
én csupán, vagy aki hegedül?

Éjfélt ütött az óra...rejtve, lopva
jó volna most egy hárs alá kiállni...
fátylas szemekkel elnézni a holdat...
és várni...várni...várni...

jonnglenn 2009.08.31. 07:41:30

mijeza kommentáradat

már vártam a második részt és kicsit csalóttam
felbuzdulva az első nagyszerüségétől eza melankólikus cselekménybonyolítás kissé lehangolt.

remélem, a következő részben jön a baszoskardozos epika

Szmájli / Trollrühellő 2009.08.31. 08:22:51

@csőr dzsinn ész:

szia szörcs
sok igaság van benne, mindazonáltal inkább nem elemzek, mert ha belefogok, nekem is ijen nagy igasságok jönnek majd ki a fejembő, és beborul az agyam.
szeretem a betont.
meg a résztvevőket is.
csakhát néha nehéz beleilleszteni a keménységet az ember fostos életébe, mert éppen nem jókor jön.
osz akkor le kell lécelni.
ez van.
de én szeretem.

Szmájli / Trollrühellő 2009.08.31. 08:24:02

KL vótam
nemtok kilépni Smile izéjéből...

csőr dzsinn ész 2009.08.31. 09:27:18

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

egy kapcsolat addig jó, amíg több jót kapunk belőle mint rosszat.

utána fönntartani már mazo kategórja, de akkor az előző mondat újra érvénybe lép.

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 10:11:54

@Rosszindulatú Vászka:

szia Vászka :)
miért kár?
nem ugrik vissza a megfelelő kommentre

Rosszindulatú Vászka 2009.08.31. 10:15:50

@Dr. Körömlakk ®: hát a betonér kár, úgy tűnik elromlott.

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 10:22:15

@Rosszindulatú Vászka:

nem biztos az. lehet, hogy csak mi nem érezzük azt ott amit kell, míg mások igen.
vagy csak megint hisztis vagyok, Te meg klimaxolsz :)
maradjunk ennél a verziónál :)
azért majd odakukkantok persze :)

márnyuszi 2009.08.31. 11:22:41

@Dr. Körömlakk ®:
sokat gondolkodtam, hogy mit kéne érezzek, de nem jut eszembe semmi. :)

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 11:51:09

@p.nyuszi:

hát ezzel most magam is így vagyok

@sarasvati:

szia svati

na nézzük ezt az új poszt :)

sarasvati (törölt) 2009.08.31. 11:51:49

milyen új poszt és hol?
zombi vagyok, gyerek beteg
faszkivan

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 11:51:52

ja, nincs is új poszt, a régibe írt a zsirka :)

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 11:53:07

@sarasvati:

ááá, nincs, ahogy írtam is fentebb...

mi van a gyerekkel? mindazonáltal jobbulást Neki!

én ma szabin vagyok, ma mentem volna a Gyerekkel tornacuccot venni, de ez a paré megint keresztülhúzta a terveimet...

sarasvati (törölt) 2009.08.31. 11:54:42

@Dr. Körömlakk ®:
szerintem összeszedett valami egy-két napos vírust. láz meg fosás (fosfétis:), háromkor még nyomtam bele a gyógyszert. álmos vagyok, fáradt, ma évnyitó, holnap iskola
vagy nem tudom
a második főzet kávémat iszom
én még nem vettem semmit
mer nem tudom, mi kell

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 11:57:59

@sarasvati:

együttérzésem.
én megvettem vagy 3 hete a tanszereket, mert kaptunk listát.
most üres a "szeptemberi iskolakezdés" boríték, kezdem beletenni a következő szeptemberre az ezreseket mostantól
ha tudsz pihenj napközben, a kávé nem alszik helyetted, de azér jó az :)

sarasvati (törölt) 2009.08.31. 12:00:15

@Dr. Körömlakk ®:
utolsó napon írattam be őket, volt egy kis kavarás a körzet miatt, de megoldottam.
könyveik sincsenek, majd két hét múlva (nem baj, ismételnek, meg akkor lesz rá költségvetés)
majd holnap ideadják a listát és kész
nem parázom miatta
viszont kurvára szeretnék aludni végre egy normálisat EGYEDÜL.

sarasvati (törölt) 2009.08.31. 12:01:03

és nem emlékszem, hogy bevettem a xanaxomat vagy sem?
mivel kicsinyt feszülök:S

Rosszindulatú Vászka 2009.08.31. 12:03:01

Ma elég hüje nap van, én is érzékelem.

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 12:06:03

@sarasvati:

nem is kell, úgyis megoldódik
pihenj egyet ha tudsz

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 12:07:17

@Rosszindulatú Vászka:

hát én most egymagam vagyok, ez valami Isten. nem mintha akár a Fiam akár a Marci bármiben is zavarna, de ez így ... érdekes... csak bolyongok itthon, de jól esik... minden csajos dolgot megcsinálok, és most ebéd, és csendespihenős félóra
ilyen hétfő egy álom.

márnyuszi 2009.08.31. 12:07:44

én is takony és foskóros vagyok. folyik az orrom, mint a kerticsap. valami járvány van? (sertésinfluenza)
jobbulást a gyermeknek!

sarasvati (törölt) 2009.08.31. 12:08:13

@Dr. Körömlakk ®:
nem tudok.
most lépek bank pézér
ááááááááá hülye nap

márnyuszi 2009.08.31. 12:19:06

@Dr. Körömlakk ®:
megnézted a szomszédokat? én mindig nézem, ha egyedül vok otthon. :)

egyedül lenni ISTENI!

Pikk Dáma ♠ 2009.08.31. 13:56:07

ondoríjjó hogy mecsoda prüntyi megy itten

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 14:07:38

szevasztok, nyúl, megdöglünk mind!
:)
Dráma, csókolom a homlokod :)

szomszédok rulez! néztem!!! mégs szép!
ésmásfé órát aludtam! :)

Pikk Dáma ♠ 2009.08.31. 14:10:16

szia KLm, de pörögsz:))
szabadnap?
SzINen voltatok?

Pikk Dáma ♠ 2009.08.31. 14:14:17

mindenki egyedül van otthon és szomszédol?:)
oszt a szekeret ki hajcsa, he?

márnyuszi 2009.08.31. 14:18:04

@Dr. Körömlakk ®:
jó neked, bébi, használd ki!
én holnaptól otthon, de betegségből kifolyólag. főnökasszony aszonta, ne jöjjek.
különben is nekem van a legjobb főnim a világon!

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:
igaz? tiszta nyáltenger... :)

Pikk Dáma ♠ 2009.08.31. 15:58:10

@Tym4sumakshun/ FlegmahNiggaH:

én nem prüntyizek baz+!:))
és megyek is:)

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 16:00:56

@p.nyuszi:

nahát jobbuljál, betegségbő kifolyólagosan othol maradni csak akkor jáccik, ha vanami takonykór csupán.
nekem tavaj előtt vót ijen, egy napig szar vót, de a maradék kettőt élveztem. csak a táppénz egy határ szar.
@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:
szinen nem voltunk, 6200 volt anapijegy, úgy döntöttünk nincs kedvün k :)
viszont itt az erkélyen is kitűnően hallottunk minden hangot :)
meg szombat este kimentünk az úszóházra vitézzel és uncsitesóval, az meg ugye a szinnel szemben van.
amúgymeg lehet hogy má öreg is vagyok hozzá :))
@Tym4sumakshun/ FlegmahNiggaH:
szia Te hóhányó :)

Dr. Körömlakk ® 2009.08.31. 16:05:11

lemarattam a diskuráról, mer megnéztünk egy filmt. jóvót, de kicsit csáknoriszba oltott dzsémszbond. a lájem níszon (nők kedvence) szerepelte a főt. az vót a címe néki, hogy elrabolva.

Dr. Körömlakk ® 2009.09.01. 08:54:23

jóreggelt, mé nincs itt senki???

Pikk Dáma ♠ 2009.09.01. 10:10:23

jóreggelt! itt vagyok!
és van új posz is:)

Pikk Dáma ♠ 2009.09.01. 10:15:11

ööööö vagy még nincs?:)

Frick László Emlékzenekar 2010.07.04. 07:16:51

@csőr dzsinn ész: hű, de ismerős helyzet, hogy sejtetted te ezt már jó régen is, te!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.07.04. 08:18:30

@Frick László Emlékzenekar:
én is értem
tehát akkor a kérésem almás rendicsek?
by
süti beállítások módosítása