globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Talányos fénykép

2009.09.29. 20:39 Rosszindulatú Vászka

6 komment

Címkék: beteg aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr411416680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

márnyuszi 2009.09.29. 20:50:08

fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj.
hol a cerka?

jonnglenn 2009.09.30. 08:35:53

nabazmeg

esztnem értem mivel nem vagyok ortopédhejreállítósebész

de asszem így még levágni sem lehet

Rokka 2009.09.30. 09:33:03

aaaaaaa!!!!!!!!!! segiccsééééééég!!!!!!!!!!!! ez iszonyu

Rosszindulatú Vászka 2009.09.30. 10:22:26

Ezen a képen több, mint egy hétig törpöltem, mire ide kiraktam és nem tuttam megfejteni. Azóta senem értem.

Anand 2009.09.30. 12:26:44

namostan ezek itten műtéti hegnek néznek ki.
Csúnya biciglisbaleset vagy fotósopp.

csőr dzsinn ész 2009.09.30. 18:37:13

ez szeirntem öncsonkítás, vagyis testmódosítás.

vannak enberek, akik leműttetik a péniszüket. Ezt láthatjuk a képen. A zacsi alján látható egy egyértelmű plasztikai beavatkozás. A hímvessző lemetszve, és a zacsi a maradék köré van varrva. Vizeléskor a cigeratta lyukon távozik a vizelet, ott, annak a mélyén van a kukimaradvány. A herezacskón jól látszik egyébként a varrás (felső rész) és a forradás.

A júzer rettenetes.

Egyépkény ieneket hiányolok a subbába, meg az előzőek is keményen odavalóak. Merthogy ezek tényleg mocskok és tényleg nehéz rájuk találni, és a csatolt cinizmus kézzel tapintható, nem olyan izzadtságszagú, mint a subbán.
süti beállítások módosítása