globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Cini néni különszám

2009.11.17. 07:54 Rosszindulatú Vászka

Valami készül a médiákok házatájijába, mer ellepték a bulvárterror intézményéket a Cunás hírek. Képi illusztrációval ezügyben nem borzolnák kedéjet. Jelzem továbbá, hogy érdekel a minicicicelebünk sorsa,  mert nála közelebb innen még senkisenem jutott a rokkzene fellegvárához és szívcsakrájához, aranyszájával, bár ez neki nem hangzó ritmusdáridóval... feltehetőleg csendben. Szal EC, a Gibbs-ék és más nagy zenészek csendes ivari gondozásával történt meg. Állítólag. De akkor is ott volt.  Másnak még ennyire sem futotta a hun popszakmából. Az külön fles, hogy igyekeznek a médiaterroristák címkéket gyártani az lető szeméjnek, nagy cselendzs, mert ugye a negyven alattiaknak leginkább egy kösztörvényes bulvárcelebtámadás erkölcsei és ízlése ellen. Nyelvi lelencparádé alant, tessenek borzongni a reggeli kávé mellé!

Testi szerelem klausztrofóbia ellen!

Szűkös wc-ben szexelt a rettegő Zalatnay Cini!

Bár sokat utazik, nem szereti a repülést az énekesnő - Zalatnay Sarolta elárulta, milyen módját választotta annak, hogy ne foglalkozzon felszállás után enyhe klausztrofóbiájával.

Elárulta: nem egyszer sajátos módszerrel kúrálta magát: ha útitársa a párja volt, bevonultak a mosdóba szeretkezni! Cini elmondta: sosem volt ellene a különös helyeknek szex közben, a kocsi hátsó ülése és a sátor is jöhetett. A repülős szex nála terápiás jellegű. Fóbiái a levegőben törnek rá, ilyenkor a szeretkezés remek figyelemelterelés - mesélte a Napi Ásznak az énekesnő.

Zalatnay Sarolta mostanában keveset beszélt magánéletéről, a sajtó céltáblája lett azonban anyagi helyzete miatt.

Forrás: ma.hu

Bebukott a nyuszis magazin
Liptai Claudiával

A Napi Ász információi szerint az eladások meg sem közelítették az elvárt mértéket. Ennek örömére Cini barátai tegnap fergeteges bulival ünnepelték meg, hogy továbbra is Zalatnay képei keltek el a legnagyobb példányszámban, amióta a lap létezik Magyarországon.

"Mérhetetlenül büszke vagyok rá, hogy letaszíthatatlan vagyok arról a bizonyos képzeletbeli trónról. Persze valahol a szívem mélyén tudtam, hogy ez így lesz. Tekintettel arra, hogy én 17 évvel vagyok idősebb Claudiánál és a szakmai múltam némiképp vaskosabb, mint az övé. Ő egy nagyon csinos nő és érdekes személyiség is, de nincs még elég régen a köztudatban ahhoz, hogy azok is megvegyenek egy lapot miatta, akik egyébként nem tennék" - nyilatkozta a napilapnak Zalatnay Cini.

A magyar énekesnő bevallotta: hazudott neki

Zalatnay Cini: Brian May és köztem minden megtörtént

Brian May régóta Cini udvarlója már, de valamiért még sem lehetnek egymáséi - Zalatnay Cini szerint ő rontott el mindent, hiszen hazudott neki a házasságáról, de mégis nagy vágya, hogy újra testközelben érezhesse az érintését!

"Volt egy udvarlóm az életemben, akit, mint mindenkit az életemben én rontottam el. Hazudtam neki. Titokban férjhez mentem, azt mondtam, hogy a kislánnyal egyedül vagyok és akkor nagyon nagyot hibáztam" - meséli a tabutv.hu riporterének Zalatnay Sarolta, aki még mindig azt reméli, hogy egyszer majd London lesz a célvárosa.

Cini és Brian közt egyébként minden megtörtént, ami férfi és nő közt megtörténhet.

"Agytól ágyig mindent csináltunk együtt. Ő a világ legcsodálatosabb embere!" - mondta el a tabutv.hu-nak adott interjújában a Táncdalfesztiválok sztárja.

Forrás: ma.hu

28 komment

Címkék: bulvárhirig

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr631531012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2009.11.17. 08:36:47

köszönjük az értékes és hiánypótló infókat. :)

jonnglenn 2009.11.17. 09:12:25

ez nagyon hijányzot tmár Koma !
éresztem eszta feszítést a jobbkezemben meg a zsibbadást de mosmár legalább tudom mitől volt
nem attól hogy idő előtt levettem a sint róla.
huhh

Rosszindulatú Vászka 2009.11.17. 09:18:45

@jonnglenn: nyugi, lesz ma rozsda is :)

És bármenynire is fájdalmas, ez a kis hírmorzsaszarkupac az egész Ország mentális állapotának hű tükre. Sztem.

est komor őre. 2009.11.17. 12:31:50

szép napot hölgyek, szép napot urak!

jonn, nem kéne kivenni a sínből, mert így életed végéig megvan az esély rá, hogy fájós lesz a csonthártya.

_nyuszi_ 2009.11.17. 12:43:56

szia dámicsek! kipárizsoztad magad?

Rosszindulatú Vászka 2009.11.17. 12:48:13

A fransziák pocsék katonák voltak, mind perverzek és nem véletlen útájja őket minden rendes sorbanállós népség, csak jelzem :DDD

est komor őre. 2009.11.17. 12:53:53

@Rosszindulatú Vászka: sajnos én sem szeressem a franszoákat. valaha kedveltem őket, de már elmúlt.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.17. 12:56:59

@est komor őre.: azér vannak vitathatatlan érdemeik: franciakulcs, franciasaláta, franciakrémes, francica szerető :)))

Nomeg Vian meg Jean Sol Parte úrakat azér a listámon tartom :P

A filmnoár meg csuda, atz be köll ismerni.

Hát cizelláltabb kép ez, mint a Náci Tankok sasolása után idehánytam :DDD

Rosszindulatú Vászka 2009.11.17. 13:06:05

@est komor őre.: na az pont nem csak takonyevők bűne, de egyetértek. Vesszen!

Amúgy azér én is mennék pezsegni arrafele, nem ojan rosszak a franszia sörök, a sajtok meg... :DDD

A krúton meg kirájság, mint az kösztudott :)))

Pikk Dáma ♠ 2009.11.17. 14:27:03

ehh, savanyú a szőlő, fijatalok, mi?:)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.17. 14:41:10

az uram szerint ez a poszt tele van cinizmussal

spájdernecc 2009.11.17. 15:01:09

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.18. 08:50:21

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: hát hogy is monggyam én ezért senkit nem illetek kritikával bár az uram brej írással tátog

Rosszindulatú Vászka 2009.11.18. 09:45:22

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: az a baj, hogy kezd rámragadni és egy parasztímél megírása is gondolkodóba ejt lassan. Úgy tűnik Anutám nem hazudott, mikor aszonta nekem a múlt évezredbe, hogy Kisfijam, ha sokat grimaszolsz, úgy marad eccer még a szépséges orcád!

jonnglenn 2009.11.18. 14:06:37

igaza vót a mamának

nézzél csak a tükkörbe ....

Pikk Dáma ♠ 2009.11.18. 14:17:32

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: tudod, ez egy vicc volt:) írtad, hogy sok benne a cinizmus. én meg hogy ja, mert nem tud helyesen írni. ééérted? mintha a cinizmus egy nyelvi hiba lenne, érted. érted?:))

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.18. 14:31:52

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: értem hát persze hogy értem úgy kellett volna írnom hogy cimiznus

csőr dzsinn ész 2009.11.18. 23:49:22

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

bazdmeg Zsani, nem vagyol toppon. kérd meg a férjedet, rakjon rendbe egyenletesen!

cinizmus, cimizmus, cumizmus!

csók a punidra!
süti beállítások módosítása