globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Széplak

2009.11.25. 11:08 Rosszindulatú Vászka

Otthonunk egyben szemünk fénye

Az emberi civilizációval egyidős, hogy igyexünk állandó lakhejünk igény és eszköztárunk szerént szépítni. Tessenek csak a barlangrajzokra gondolni, mejeknek újabbkori materializált konzumlenyomata a légy önmagad négyféle ikejás falikép. Hát döbb, de mégis van.

Sokan sokféleképpen élik meg ezt a dolgot, egy bisztos, az emberben megvan a késztetés, hogy lakhejét rendezze. Ezt soxor azzal tetézi, hogy a praktikummal terheli az esztétikát. Hát kéremszépem, nem ritka, hogy lássuk a hajdanvolt Ezermester Magazin képregényeit fura mutáns módra újabban is ébredni. Mikor a hasznosság terheli az életeret, ott a dizájnerek halnak megfele.  No nem mintha nem lehetne szép, ami hasznos. Sőtmitöbb. A Kapujanincs átjáró szerint, a szép az, ami érdek nélkül teccik. Hát sztem ez nem egészen így van. Mostan az írás taglajja a kiszáratt fa meg ijenek példáját, de pl. egy megfelelő ürítkező hej simán lehet szép, a hasznosságának ecsetelése nélkül is. Igaz, csiribiri, cserebere, jaj de szép az anyagcsere. Persze ez blaszfémia, de mégis. Szal a területrendezési ingerencia okoz fura mutáns megoldásokat. Tessenek.

 

16 komment

Címkék: világökörség

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr411551097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2009.11.25. 11:47:37

jó képek és szép lesz amikor kipusztul a humanojid és érkeznek a ződlények és esztet fogják látni mintegy mementót a civilizácijónkból

jonnglenn 2009.11.25. 11:49:51

ezek is szovjeképek
szerintem

sokat láttam ijeneket és jellemző mint a mikor reggelire a hagyma mellé issznak egy deci votkát
szovjet és egy kicsit is kulturember nem bírja a tempót velük

a rekordom az megérkezés után négy nap
akkor már a reggeli votka után azonnal elájultam

spájdernecc 2009.11.25. 11:50:01

gyönyörűek
egyben az első képen végre kiderül az ásólapát egyetlen helyes felhasználási metódusa is

spájdernecc 2009.11.25. 11:52:33

a hármas képen kátható falazási technikát tekintve hajlok az oroszhoni eredetet támogatni :)

Rosszindulatú Vászka 2009.11.25. 11:57:23

Na igen, orosz lapon leltem ezeket, de sztem ezek nem csak ott vannak. Ezek totál abszolúte bárhol lehetnének, ahol nem általános a konzumgazdagság. Sztem.

jonnglenn 2009.11.25. 12:07:28

hát szerintem meg nem

számomra tejjesen tipikusak

ugyanúgy mint a kismértetütéglaméretü kilósfeketekenyér

OROSZ

Rosszindulatú Vászka 2009.11.25. 12:11:01

Hát nemtom, a tripikusan orosz nekem nem negatív jelző és ezek bárhol is lehetnének errefele a balkánon. Sztem.

spájdernecc 2009.11.25. 12:35:59

a tipikusan orosz az a szamovár, meg a Lunahod egy.

jonnglenn 2009.11.25. 12:49:02

azis
meg amit írtam azis

jonnglenn 2009.11.25. 12:51:32

a tipikusanorosz az persze hogy nem pejoratívértelmü hanem szimplán egy jelző mint a kék

_nyuszi_ 2009.11.25. 13:18:32

írok, ugyebár, írok, de csak elnyeli a blogmotor nagy sötét punája. :(

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.25. 14:15:58

az uram szerint a jómunkás ember avval hegeszt ami éppen a kezébe kerül ácskapocs és púrhab kérdése csak hogy mennyire precíz-e?
süti beállítások módosítása