globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Boldog szülinapot Nagyi!

2009.11.26. 15:54 Rosszindulatú Vászka

17 komment

Címkék: zenemuzsika évforduló videjócsipp

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr981554183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2009.11.26. 16:37:17

és melyik a hires énekes?

est komor őre 2009.11.26. 17:31:51

vászka, új, gyönyörű plüssállatkák érkeztek

www.toyvault.com/cthulhu/plush_cthulhu.html

_nyuszi_ 2009.11.26. 17:33:01

télleg bódog szülcsinapcsit. ha olyanom van szívesen hallgatom az öreglányt.

getva 2009.11.26. 21:36:51

ez csak az én véleményem, de Anna Mae Bullock a csúnya Ájktörner nélkül már gagyit produkált csak. Végülis az ájk csinált belőle valakit. Monnyuk a csaj baromira bámulatos teheccsége nélkül azér nem ment vóna.
Üdítő kivétel a Private Dancer lemeze, azt meg ugye Knopfler csináta nekijje. De ez csak az én véleményem, ami az enyém.
én eztet szeretem nagyon
www.youtube.com/watch?v=54XRNQ2C2x0

ja és mégvalami. a fiatalkori tinát na vajon micsinálnék vele? a hangja mellett külön pozitívum, hogy egész pályafutása alatt eszetlenül jól kinéző táncos-vokalista picsák léptek fel mellette, és hálistennek cserélgette iket, így az életkor maradt a huszas évek elejin, nem vénültek vele. Naszóval a szemnek is szép, nemcsak a fülnek.
és persze innen üzenem, hogy HBD

getva 2009.11.26. 21:44:37

nabazmeg, ezt véletlenül a lápra pötyögtem imént, oszt néztem bután, hogy mifaszvan itt, el-e nyelte
kontrollcévé
_
plusz
nem vagyok egy lábfétises, de a nyanyának még így vénségére is szépek a csülkei, pláne amilyen vót.... azt pedig nem lehet plasztikáztatni, legalábbis nem tudok róla, csak karbantartani. asszem. azazhogy riszpekt, úgy általában, mindenér.
csak ne lenne annyi gagyi trekkje....

Rosszindulatú Vászka 2009.11.26. 21:52:48

Naggyából egyetértek Tezsvírem, de asztat el köll ismerned, van kaki az öregcsajban.

A Tommy-t meg kifejezetten cejizem. Az jó cucc.

est komor őre 2009.11.26. 22:58:33

jól értem, hogy akkor ma este mindketten masztizni fogtok a vén banyára?

getva 2009.11.27. 01:15:36

Rosszindulatú Vászka 2009.11.26. 21:52:48
elimerem. van de ez kiviláglott, nem ?
a húúúvaL kapcsolatos ismereteim hiányosak.
van pár, de olyan additional-jelleggel.

getva 2009.11.27. 01:26:13

de olyaqnt linkoltam, a proúdmérit, hogy a hideg futkároz...

getva 2009.11.27. 01:43:08

és itt van, amit emltettem nemgagyiba, a prájvitdenszr.
a rokktörténelem egyik legszomorúbb trekkje. megélhetési kurva- monológ
nőnek lenni rossz.
www.youtube.com/watch?v=UE7lgU-9cOM
szájbarág:
All the men come in these places
And the men are all the same
You don't look at their faces
And you don't ask their names
You don't think of them as human
You don't think of them at all
You keep your mind on the money
Keeping your eyes on the wall

I'm your private dancer, a dancer for money
I'll do what you want me to do
I'm your private dancer, a dancer for money
And any old music will do

I want to make a million dollars
I wanna live out by the sea
Have a husband and some children
Yeah, I guess I want a family
All the men come in these places
And the men are all the same
You don't look at their faces
And you don't ask their names

I'm your private dancer, a dancer for money
I'll do what you want me to do
I'm your private dancer, a dancer for money
And any old music will do

Deutch marks or dollars
American Express will do nicely, thank you
Let me loosen up your collar
Tell me, do you wanna see me do the shimmy again?

getva 2009.11.27. 01:47:50

és még ZENE is van benne

Pikk Dáma ♠ 2009.11.27. 12:21:13

jó ez a néni, akárhány éves
eccer voltam koncertjén is

spájdernecc 2009.11.27. 12:29:01

én kéccer
nyertem?
bip-bip :)

Pikk Dáma ♠ 2009.11.27. 13:21:54

na jó, de te sokkal öregebb vagy, ez így nem ér:)

csőr dzsinn ész 2009.11.27. 14:05:36

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:

piszok vagy ám! tennap engem mekkarcoltál kopacságommal, ma meg ez az öregség!

Nem csak a húszévesekéééé a viláááág...
süti beállítások módosítása