globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Mosléknyaló-nyelő angol hüjék

2009.11.27. 08:21 Rosszindulatú Vászka

Van valami egészen megkapó a brit tudósok jelenségbe. Azt már tudom, hogy a nemi irányulcság szerénti magazinok - miszerint pinarinya, soványoggyálbaszki, lélekbuzerálás, macsóhangulatkeltés ésatöbbi - szinte minden a való életbe avagy az agybajban előforduló élethejzetre adnak megoldást, de legalábbis útmutatást. Ellembe mostan a kétej métejes bogara belement a Zagylebenyembe...

"Még mindig élnek az ártalmas szexmítoszok"

Nos, modok magamba, ez pont jó cikk lesz a reggeli adrenalinbombámhoz, nem csalatkosztam...

"Egy brit kutatás nemrég arra derített fényt, hogy a felnőttek veszélyesen nagy része tartja igaznak kockázatos tévhiteket a szexszel kapcsolatban."

Na peeeeeeersze, a brit tudósok, itten már kesztem gyanaxani, hogy mégsenem ma fogok megvilágosodni. Azért az számomra nem egészen világos, egy tévhit hogyan is lehetne kockázatos. Egyeztetés híjának okán a mondat nem patent, de van benne majd minden fontos dolog a figyelemfelkeltéshez Bulváriába: ivarkodás, veszéj, kaland... épp csak a gyerek meg a kedves álalt hibádzik. Azt el köll ismernem, a felnőttek nagy része valóban veszéjes. Vagy nem?

"A 2000, 16 és 50 év közötti megkérdezett bevonásával készült vizsgálat kiderítette, hogy háromból egy ember, azaz a megkérdezettek 31 százaléka soha nem hozza fel a szexuális egészség, ezen belül a nemi úton terjedő betegségek témáját a partnerével beszélgetve."

Na, ebbe legott belegondoltam, vetítve az élethejzet a kisvilágomba... azt gondolom, hogyha ezt így felvetném itthon, az nekem nagyon fájna, a Nejem simán átharapná a torkom, illetve lehet, hogy még cudarabb atrocitásra is vetemedne, a Nagy Világégés (bármejik) ahhoz képest kofalárma volna, amit ezér én kapnák a pofámba. Mindazonáltal úgy gondolom, mégsenem fogom forszírozni ezt a nyilván fontos témát vacsi után, mer ugyan jellemes és bátor vagyok, de hidegek ám az éjjelek mostanság a kutyaólba. Az külön kaland, hogy az internetes degeneráció tizenhat éves (ugye, hogy ugye újságíró nénik-bácsik, kettő ezer alatt bötűvel szokjuk baszki!) tagjai mennyire tekinthetőek mértékadónak ivarkodási téveszme ügybe. Gondolom nem is akarom tudni.

Aki nálam bátorabb, avagy kalandvágyóbb volna, annak a tejjes cikk itten :)

16 komment

Címkék: beteg aberáltos édesanyanyelvem

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr451555691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2009.11.27. 10:13:43

-gyere, drágám, ma úgy sincs semmi a tévében, beszélgessünk a tripperről. neked van valami tapasztalatod a témában?

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.27. 11:17:11

@már nyuszi: ez nem így van,

drágám figyu most szólok holnap megyeh a gondózóba csak később érek haza, ne várj meg az ebéddel, ha jó hír lesz elmondom.

getva 2009.11.27. 11:36:40

ehh, lelőttétek
:)

getva 2009.11.27. 11:39:17

ez szép kifejezés a cikkben: nemi szervi szemölcs.
ízlelgetem

getva 2009.11.27. 11:43:44

"A valóságban azonban az emberek csaknem fele (47 százaléka) soha nem beszéli meg a szexuális életét a barátaival"
amit a múlt héten közölt velem egy cimborám, miszerint "zolikám baszki, tegnap akkorát szopattam, hogy a faszom leszakadt'" az nyilván a maradék 53%-ba tartozik

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.11.27. 12:15:00

@getva: zolikám baszki tegnap akkorát szoptam hogy leszakadt a farka

spájdernecc 2009.11.27. 12:28:21

" A feleségemnek fehérfolyása van, én meg cukorbeteg vagyok. Lehet-e gyerekünk?
- Lehet. De próbálkozzanak inkább habcsókkészítéssel! "

spájdernecc 2009.11.27. 16:16:46

nu
kellemes hétvégét

est komor őre 2009.11.27. 19:35:02

getva 2009.11.27. 19:14:24 / subba

tudom, miután lenyugodtam, elolvastam pár kommentet.
elsőre áttekerve nekem az jött le, kérkedik, igaz megírta, fekete folt. de azért utána poénkodott rendesen.

deddi meg egy fura gyerek, aki neki ellentmond, azt kivágja a faszba

sajnos tényleg nagy a nézettsége ennek a szarnak, de ha kismacskákat véreztetnének ki, mégtöbben néznék... szóval ez nem ok arra, hogy ha fos megy a tévében, akkor leszavazom a távnyinyárínyóval.

_nyuszi_ 2009.11.28. 08:04:53

és kár, hogy nem jöttetek tegnap. :((

jonnglenn 2009.11.28. 11:44:41

én volta m de kikaptunk

_nyuszi_ 2009.11.28. 13:15:42

@jonnglenn:
Te hol voltál? mert én nem meccsen :)
süti beállítások módosítása