globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

tüskepróba

2009.12.03. 08:02 BrucknerSzigfrid

mindig értetlenül álltam a porosz humor / oximoron rulez / előtt

erre fényes példa az alábbi remek

remélem a srácok jól szórakoztak :)

 

8 komment

Címkék: művészet

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr541570459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2009.12.03. 10:02:46

Bocsika, átraktam késöbbre :)
A burkus humor pedig sztem oximoron :P

Bélát töltötted?

spájdernecc 2009.12.03. 10:09:03

próbáltam
majd kértem a közönség segítségét :)

csőr dzsinn ész 2009.12.03. 10:48:23

@spájdernecc:

én már sokadszorra hallgatom bélát.

csőr dzsinn ész 2009.12.03. 10:50:07

én úgy tudom a porosz (burkus) mint nép már kihalt és lengyelország-visztula vidéke.

most akkor rosszul tudom?

spájdernecc 2009.12.03. 11:07:27

ezeknél Szörcsi sohase lehessen tudni / pont, mint a méhek/
egy részük ellengyelesedett, más részük kihalt, de az ugatós akcentusukat örökítették az északkeleten élő összes germánra :)
Bismarck tatának pedig ősi gyökeret szolgáltattak

majom artúr 2009.12.03. 11:09:42

@spájdernecc:

te, én most pár hónapig élveztem vendégszeretetüket. hát tudnék mesélni....

jonnglenn 2009.12.03. 11:10:29

bélát itt ne keressék mer elköltözött rég

aakartam már hajnal nyóóraháromperckor írni de valamijen rejtéjes erő megakadájozott.

semmijen blogba nem engedett be a dellrűl a inda

a videjósilm meg jó
én sok ijet láttam megmég sőt
szóval a gyerek elsőfilmjejiből lehetne posztokat csinálni
-érdekes hogy lektöppször van egy közellenség ezekben a ujhullámos filmekben
süti beállítások módosítása