globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Mozgóképszínház

2009.12.22. 20:14 Rosszindulatú Vászka

 

Nézzétek, szeressétek

Én az ilyen filmeket szeretem, bár elég kevés a rendes sci-fi. Hát ez olyan. Kissé hosszú, de nagyon rendben van. Asszem megvásárolom sugárlemezen is. Ez az Avataros, a klasszik szcifit hajazza, annak minden szerethető tulajdonságával. A régi Galaktika cuccai jutottak eszembe, miközbe néztem. Illetve semmisenem, csak a Film. A sallang utólag. Fúl frankó képi anyag, és totál klafa sztori. Na jó, az kissé gyenge a Lem és Asimov fanoknak, de mozi szinten tök rendbe van.Mozgóképnek varázsos. Sztem. 

 

6 komment

Címkék: kult művészet malaszt videjócsipp

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr301616556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2009.12.22. 21:57:11

még nem láttam. előreláthatólag szép munka.
moziba 6 éve nem járok. Majd DVD-n.

jonnglenn 2009.12.23. 06:20:02

még nem láttam. előreláthatólag szép munka.
majd imakszban asztán blúréjen
de már csak jövőre

spájdernecc 2009.12.23. 07:13:19

mkindenképpen megnézem
ezért már érdemes becsekkolnI Fehérvárra

Rosszindulatú Vászka 2009.12.23. 08:59:38

Egy baj van vele, 160 perc, az nekem már sok volt. Azt nemtom 3D-sbe milyen lehet, de a Harry Potteres film imax 3D-be nekem nem jött be, a gyors mozgásoknál kissé életlen volt a kép meg olyan papírmasé jellegű volt. Lehet, hogy ez jobb, nemtom.

Pikk Dáma ♠ 2009.12.23. 12:26:26

azt mondják, hogy ezt már érdemes 3d-ben, mert ez eleve úgy van kitalálva, és akkor már imaxban, de semmiképp se töltsük le és monitorról, mert ez nem az a film, amit úgy élvezni lehetne.

spájdernecc 2009.12.23. 13:40:05

a Brazil se
pedig az csak nagy
süti beállítások módosítása