globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A Nemzet Büszkesége

2009.12.23. 19:39 Rosszindulatú Vászka

Egy dönörű és igasságos film

Egyben példázata a Német Ipar büszkeségének és a Mauser testvéreknek, a forgó-tolózáras töltőrendszerű karabélynak. A Sten géppityu ehhez képest ipari hulladék. No meg mit ér a tűzgyorsaság egy rendes lövész ellenében? Na ugye! Frederick Zoller igazi hős és remek színész is egyben. Igazi mestermunka a Nemzet Büszkesége! Köszönjük!

4 komment

Címkék: kult bazmeg világökörség videjócsipp

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr721618837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2009.12.23. 21:30:41

ez baromi jó, hogy úgy van eladva, mintha igazi lenne.
csak csendben jegyzem meg, hogy az elkészült mű Frederick Zollernek sem tetszett.

Rosszindulatú Vászka 2009.12.24. 08:52:21

@már nyuszi: de hát igazi film, meg is vettem sugárlemezen, már vagy háromszor megnéztem :)

_nyuszi_ 2009.12.24. 10:49:55

@Rosszindulatú Vászka:
én csak azt néztem ronggyá, amiben betétként szerepel. :)))
kurva nagy film! és Christoph Waltz fenomenális benne. simán lejátssza a Brad gyereket, aki szintén említésre méltó színészember!

Rosszindulatú Vászka 2009.12.24. 11:04:56

@már nyuszi: az egy kiszabott nagy film sztem, már úgy faltól falig. Melanie Laurent úrhölgybe meg simán beleszerettem. És minden kis mellékszereplő hatalmas benne és mekkora poén, hogy az összes arc ismerős innen-onnan :)
süti beállítások módosítása