globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A német humor rejtéje

2010.02.18. 11:34 Rosszindulatú Vászka

Kevés talányosabb és rejtéjesebb dolog van a Világba, mint a klasszikus német humor. Próbálom megfejteni, eddig sikertelenül. Pldául azokon a "Csak nevess csak" jellegű műsorokon még csak labanc meg burkus polgárot hallottam-láttam fuldokolva röhögni, a legtöbb hunnak még csak vicsorra senem torzul a pofája azoktól a mókásnak szánt műátverős tévéterror blokkoktól. Remek példa erre a kalsszikus Max és Móric rajzfilm, ami nekik vicces, számomra meg inkább talányos, mi abban a vic, hogy a rosszgyereket belesütik a kenyérbe?

Alant egy remek képi illusztráció, mej nekem felfoghatatlan és érthetetlen, valszeg Bergson úr mekfertőzte a Zagylebenyem. Talán egyetlen egy dolog lehet a csipp mondanivalója, hogy prolinak lenni mókás és jó!

19 komment

Címkék: világökörség teleperedácsá videjócsipp feketehumor

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr221768552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.02.18. 17:18:39

próbából szétküldtem a kartácsoknak a gyárban. nem nevettek. úgyhogy igaz. :)

spájdernecc 2010.02.18. 17:58:25

öcsém...
a blogmottor monnyon le!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.18. 18:16:55

nekem teccik:)Mai nap first mosolyogtam:) Asszociálta Erik C-ékre talán azért:)
Ne keressetek logikát:)))

Tym4sumakshun/ PhotelNiggaH 2010.02.18. 18:23:44

a klasszikus mobiltelefonozós nem is volt benne:-DDD ha nem is mind, de mi baj van ezzel? Szerintem okés! Akkor most blőd proli vagyok?

Tym4sumakshun/ PhotelNiggaH 2010.02.18. 18:24:19

ez a fószer csinálta a 10 drog vezetés közben, szerintem az nagyon el lett találva:-)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.21. 00:30:15

Majd tesztelem az uramon, ő is közéjük tartozik.
Eredményről izibe beszámolok.
Én nem nevettem, ellenben szivesen leütöttem volna azt a gyökeret.
Magyar e vagyok? :D

getva 2010.02.21. 08:28:37

nem tudom, mennyire tipikusan német ez a szar.
bevallomn, én azon a francia köcsögön se tudok nevetni, azon a rémin vagy kin, meg a tíz dolog, amit ne csinájjá randin/munkahelyen etc, na azon se, ami az ún. komédiaközpontban van.
nézem fapofával ezeket, kényelmetlenül érzem magam és zavarban vagyok

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 08:46:14

@getva: haha, én még hozzáveszem a Family Guy-t meg a Susogós mackókat, mer nekem még azk sem viccesek. Kezdünk kikponi a VIlágbúl Szép Tezsvírem :(

getva 2010.02.21. 09:44:50

ja, gondoltam rá, hogy ezeket is hozzáveszem.
na meg a szimszoncsalád...
nem tudom értelmezni ezeket.
de valszeg nem arról van szó, hogy ki kéne kopnunk, egyszerűen a felsoroltak gagyi, szellemtelen szarok. nem népszerű álláspont, tudom, de akkor is szarok. hasonlatosképp az ún sztendapokhoz. végig kell hallgatni már tizet, darabonként fél órában, hogy egy jó mondat elhangozzék. kinek van erre ideje. ennyit nem ér

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.21. 10:44:41

@Rosszindulatú Vászka: @getva:
gondolom ti azok közé a tősgyökeres konzervatív humorpártolókhoz tartoztok, akiknek változatlanul Latabár Kálmán jelenti a humor non plus ultráját, Hacsek és Sajó pedig a krém a sütin.

getva 2010.02.21. 11:30:07

hát persze nyunyóka
na húzz vissza a helyedre és nézd a saskabarédat

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 11:47:06

@Nyunyóka: ezt naon jól kisakkosztad. Továbbá nekem még az ellenálhatatlanul vicces, mikor elgáncsolok egy kis kerekesszatyros nénét a pocséta előtt, meg mikor úgy tudok pezsegni, hogy a sor elejére kerülök a patikába. Az naon vicces. Továbbá még a fingós poénokat cejizem. Ide is írom neked a kedvenc viccem poénnyát: PINA.

Egy nagyképességű filozófus írta azt egy hejütt: humorban nem ismerek tréfát. Meg még ojanokat is írt, hogy a vicc az, amin mindkét fél nevet. Dehát ez csak egy problémás szátmazású pösti hüje volt, mint az általad említett többi művész.

Na ezen kicsit rágóggyál, és megdumcsizzuk :)))

getva 2010.02.21. 11:50:06

nyunyókának ne emlegesd Karinthyt, valszeg az túl van a horizontján

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 11:54:34

@getva: ja bocs, gondolom akkor Bergson is felejtős :)

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.21. 12:19:59

@getva: sajnos a Mester eltávozott körünkből, így többé már nem csodálhatjuk a mély emberismeret és a sziporkázó szellemesség brilliáns és lebilincselően sokszínű egyvelegét, amivel a fogékony nézősereget-hű tanítványait- volt szíves szórakoztatni és okítani is egyúttal...
@Rosszindulatú Vászka:
ez kétségkívül nagy poén, ha már mindennapi humorról van szó, én személy szerint azon kacagok hatalmasakat, amikor szörcsi súlyos élettapasztalatai fejtegetésébe kezd..valami hihetetlen az a fószer!

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 12:43:49

@Nyunyóka: nevess csak. Amúgy télleg van neki sújos és sok és nagy élettapasztalata.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.21. 18:41:12

@getva:
Hát most kell megtudnom, hogy van még valaki rajtam kívül, akinek a Simpson értelmezhetetlen?
Köszönöm istenem, már nem vagyok egyedül!

Tesztem eredménye negatív, de nem vagyok biztos, hogy ez perdöntő, mert a tesztalany eléggé unikális, lévén gyárilag beépített agyát rendeltetésszerűen használja.

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 19:39:46

Simpsonékat én senem cejizem, nem idegesít, ellembe unom. És nem is vicces nekem senem.
süti beállítások módosítása