globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Unatkozó mozibuzik hirigje

2010.02.18. 21:21 Rosszindulatú Vászka

Döbbenet, mire képes az ingerszegény szürke kis életét élő júzer. Már úgy általában a rajongó, úgysmint lelkiállapot és úgy is mint cselekvésre kényszeresen önnön lelki gyengesége okán sarkallt polgár, egy betegség sztem.

Namost nem azért, de az Avatar nekem is százasan süti cucc, majdnem ojan frankó, mint az ős, Kuczka Péter úr által szerkesztett Galaktika (ejrópa egyik, ha nem A legjobb SF fanzinnya) sok-sok patent írása avagy képregénye. Szal varázsos a film, a maga zőccségével együtt. Ojan film, amit akarok birtokolni extra kiadású sugárlemezes kunzumstuff tárgyiasult borzadványában is. Poszter nem köll.

Meg az is igaz, hogy kisdedkoromban a tévéműsor szerént páholtuk egymásot kispajtásaimmal relevánsan. Voltak ám vérre menő harcok, hogy éppen ki legyen Oldsetterhend, vagy Vinettú, vagy Lanszelot, vagy Dartanyan, vagy Buga Jakab, vagy Luke Szkájvolker, avagy Eke Máté. Mer nemmindegy a játék szempontyábúl.

De és ellembe ez, azt gondolom kissé beteges. Szeretnék enynire uncsizni eccer úgy kaland jelleggel.

12 komment

Címkék: világökörség videjócsipp aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr631771685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.02.19. 05:27:07

ez de szép
benne van az egész művelt nyugati világ a maga félreértelmezett russzóizmusával együtt :)
parki naavik :)
és a kávéjuk is szar

Rosszindulatú Vászka 2010.02.19. 06:26:18

@spájdernecc: azt nemtom, a Nekem cejizi a sztárbáx KV-t, aszongya azér tök jó, mer ingerszegény ámde finom hosszúkávé, amit bármikor meg lehet inni.

Ja, és a naavik kábé kéccerakkorák, mint az emberek. Ezek naon beteg júzerek. Egyben kicsit irigylem őket, hogy ennyire sok feles energiájuk van.

spájdernecc 2010.02.19. 06:31:40

a XXI. sz. klingonjai :)
hülye amerikaiak-amerikai hülyék :)

Rosszindulatú Vászka 2010.02.19. 07:47:36

@spájdernecc: régi, használt szemét, sőtmitöbb, Szörcsi avatarja (hehe) is Kitty Vader volt régebben :)))

spájdernecc 2010.02.19. 07:48:37

sebaj
nekem új volt :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.19. 09:33:44

@spájdernecc: Avataros tortát tudna-e túrni nekem? Kisebbik fiamnak az kell:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.02.19. 10:43:50

@spájdernecc: Ó köszönöm!!!!! És még ehető is:) Ugyehogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen:)))))
Még egyszer köszönöm:)

Dr. Körömlakk ® 2010.02.19. 18:33:35

monnya má vanaki azt, hogy ez az avatar egy határ szar! én egy órát végigszenvedtem, de tovább nem bírtam...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.21. 00:23:27

Én mondanám csak miattad, de sajna én is fan vagyok! :)

DE ezek a wisconsini kerti naviik több, mint viccesek, úgy megnézném őket, amikor hétfő reggel bemennek a hivatalba a szokásos kis szürke élvasalt naciban meg csíkos ingben.
Főleg a mátépéter-szemüveges csóka, na az volt aztán cserkó a habon!

Rosszindulatú Vászka 2010.02.21. 08:48:39

@Dr. Körömlakk ®: mer eztet először rendes moziba köll nézni, tuti hanggal meg penge képel. Azb első film ami direkt az óriásvásznas hirigre let kitalálva és megcsinálva, még a gyors mozgások is színdúsak és pengeélesek. Namost ennek a vizuális orgiának a 90 százaléke elvész, ha a netrűl töltött verziót nézem. Azt nemtom, te hogy láttad.

Ja és nem válóok, úgyhogy akkor csak simán röhögd ki ezeket a majomokat :)
süti beállítások módosítása