globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Animált matekpélda

2010.02.23. 10:49 Rosszindulatú Vászka

5 komment

Címkék: videjócsipp művelőggyébazmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr431783004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.23. 11:41:20

Ööhh, a megfejtés az, hogy ez nyilván átbaszás! :))

Csak az összeillesztés miatt nyernek még egy kockát, és ha kiszámolod az egyes elemek területét, akkor is csak 64 jön ki területnek, tehát ez amiatt van, mert így illesztették össze az elemeket és ezzel nyertek még egy kockát.
De szar voltam matekból. ;)

_nyuszi_ 2010.02.23. 13:02:44

ugye megmondjátok a megfejtést?

UUUUUUUUUUUUUtálom a matekot, és mindig is csak a megfejtések érdekeltek. meg különben is nő vagyok, meg minden...

Rosszindulatú Vászka 2010.02.23. 14:24:14

@már nyuszi: én bisztos, hogy nem, de nem azér mer rosszindulatú vagyok, hanem mert ki van zárva mert nem tudom :(((

spájdernecc 2010.02.23. 15:45:42

az asszony már mutatta, de akkor sem érdekelt túlzottan :)
akkor felfrissülésképpen deriváljunk egyet :)

_nyuszi_ 2010.02.23. 17:15:09

@spájdernecc:
vagy inkább allokáljunk, az szórakoztatóbb :)
süti beállítások módosítása