globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Lakkcinak

2010.03.28. 22:23 csőr dzsinn ész

Mielőbbi gyógyulást kívánva, pink kerettel, szeretettel.

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr431876072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bass.gitár 2010.03.28. 22:42:34

Dr.Körömlakk tudom, hogy ezt főként a te gyógyulásodért készítették.
Írok, hogy a reggeled így kezdődjön: GYÓGYULÁST ÉS JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNOK!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 08:12:15

ejj be rendes vagy drága Szörcsöm :) Isten ággyon meg érette :)
Amott is olvastam a jókívánságokat, hát könnyig hatóttam.
Annyira fosul voltam Gyerekek, hogy gépet nem is néztem. Most várom hogy elérjem a dokit, gyöjjék mán ki, mer nem bírok leugrani a budirul...
Köszcsy a zákost :) Nem gondoltam, hogy adminjoggal más fog ákosolni helyettem :)
Csókolom az összes arcotokat!!!!!
:))
.................
bassgitár, most ez hogy van, hogy belőled 2 van?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 08:44:13

beszéltem a dottóréval, csak 3-4 körül tud kijönni. én holnap dolgozni akartam. aszonnya járvány. ez van.
nem baj, a közérzetem má jobb... ez a lényeg!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 09:22:39

@Dr. Körömlakk ®: morgen
benéztem subba,sehun senki...hát mi történt míg nem vótam??

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 09:28:13

@telekino: jónap!
hát maga hukkujtorgott? mit össze emligettem, hogy ménem van. na elő a farbával!
ha kíváncsi mi vót, részemrül való problémakör a ragyogásos poszba van.
dérre tettem be eggy poszt! nyulka!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 09:31:24

@Dr. Körömlakk ®: ó,hirtelen előre nem látott kapcsolatmegmentő nyaralás vagy mi került beiktatásra :-)
látom subákon szinte senki sem van ,csak oanok akik anno nem vótak...pedig nem vót oly' rég...mivé lesz a világ...

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 09:34:18

@telekino: kapcsolatmegmenőőőő? ne idegejjen mán. monnya, hogy nincs sömmi gond. mer míg nem monnya, én tiszta idegálapotba leszek.
osz hujjártak nyarolásügyileg? és jóvóte? és a gyerekek addig merre vótak lelakatóva? nagymama?

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 09:39:59

@Dr. Körömlakk ®: nix gond,csak úgy tünt,hogy van,de kiderült hogy nem is vót.gyerköcök nagyi,mi meg megnéztük ki a faszom vót dubajban :-)

bass.gitár 2010.03.29. 09:51:04

Szép jó napot mindenkinek!
Dr.Körömlakk neked jobbulást!

Valaki bitorolja a nevemet, már a Subbán is olvasható volt, de ide is betört. Már írtam neki, hogy mozgassa meg fantáziáját és keressen magának másik nevet.
Kellesz ide, mert a hangulatot te dobod fel! Parancsolj rá a zorvosra,, hogy ez most globális ügy!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 09:55:55

@telekino: dubajba vótatok? demos komoan. vagy ha nem, akkor belföld? és kérdeztem jóvóte. hát magábul mindent harapófogóval.
ja elfostosottam mint a kismacskák, de hónap má szeretnék termelni :)
@bass.gitár:
hali! de ki, és miért? nyilván nem véletlenül... azannya...
a doki egy töndérmackóédesokos, jön délután és meggyógyít. amúgy télleg egy hihetetlen lelkiismeretes doki, és szakmailag is toppon van, mán vót csomószor a tévébe, gondolom nem véletlen. és nem is egy randaság :)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 09:59:41

@Dr. Körömlakk ®: csak egy kis nézelődés vót az ejuban...erre arra,itt is ott is...szóval bejártuk majdnem a zegésszet
de jó vót!!!ez tény.

bass.gitár 2010.03.29. 10:04:39

@Dr. Körömlakk ®:
Amint megjelentél a Subbán, azt írta, engem is visszaengedtek, és beszélt pár sort a nevemben. Mivel örökre kitiltottak onnan, nem tudtam neki válaszolni, de itt szóltam neki pár szót.

Valami zajlik kis birodalmadban DK, mert éjszaka lépcsőházban vér folyt! Fentről indult és végig le a föld színéig. Úgy be vagyok zárkózva, hogy el sem hiszed.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 10:04:54

@telekino: nohát akkor egésségükre, örülök, ha jóvót, örülök, hogy egésségbe visszatértek :) remélem nem románija fele mentek :)

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 10:09:01

@bass.gitár: hogy miii? vér??? a lépcsőházban?
na itt tegnap megint buli volt, megint kiszaladtam, megmondtam nekik, elmeccem a torkát mégeccer az én ajtómnak esik neki a buzija. de aztán azt hallottam, felszítta a tagnyot, és kiköpte. bisztos a postaládámba. még nem néztem.
nálatok meg embörhalál vót, vagy mifene?

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 10:09:25

@Dr. Körömlakk ®: na,hol tom elolvasni a sztorit,hogy mi miért merre???

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 10:09:42

@telekino: tuggyák maguk mi a jó :) gépkocsival? vagy röpülgettek?

spájdernecc 2010.03.29. 10:09:42

jószerencsét!
SZIA KÖRÖMLAKK!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 10:10:30

@spájdernecc:
SZIA SPÁJDERNECC! :)
Önnek is gúdlákk!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 10:13:05

@Dr. Körömlakk ®: ótokáztunk,úgy nem voltunk kötve semmihez

bass.gitár 2010.03.29. 10:15:20

@Dr. Körömlakk ®:

Még nem tudom mi zajlott kis birodalmamban. Itt élek, és nélkülem verik egymást! Pedig közönségnek jó lennék. Drukkolni tudok, utána meg kihívtam volna a mentőket!
Vagy hajléktalan tévedt be, vagy családi ramazuri volt, de leltároztam a fentieket, egyikre sem jellemző a dolog. Nálunk cigány nincs! Elindulok a vérnyomok mentén, ahogy a zindiánoktól tanultam, és megtalálom a helyszínt!

bass.gitár 2010.03.29. 10:25:09

DK megkérlek, hogy északa 24 - 1 között ne engedd elröpülni a hangos, mély hangú gépmadaraidat fölöttünk. Mire elaludnék fölriadok, nem tudom mi készül! A személyek röpködhetnek, az nem érdekel!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 10:28:40

@telekino: érthető. gondoltam is, mert ha több országot érintettek, az jobbára csak ótóval oldható meg ruganyossan :)
@bass.gitár: ijenez a maji világ, van mindenféle csudaság, eggy a lényeg, nem unatkozunk, mer ezek a drágaságok mindég kizökkentenek a szürke hétköznapokbó :)
utánna köll járjak miféle gépek röpkönnek arra, maj fölveszem a kaccsolatot az illetékesekkel ezügybe :)
---
most elmenek fürcsyzny, és utána, lemék a bódba, mer má se tej se kenyír, débe lesz szépúj poszt, maj óvassátok! (remélem megjelenik... :S)

bass.gitár 2010.03.29. 10:31:54

@Dr. Körömlakk ®:
Óvatosan a menéssel! Bacik meg mindenféle kering! Ne csodálkozz, ha meglátogatnak.

bass.gitár 2010.03.29. 10:40:48

@Dr. Körömlakk ®:
Most szeded, vagy szórod a bacikat.
Nekem ez a poszt történelem. Nincs vele semmi gondom, már többször megnéztem.
A szereplők blőőő, de a tény az tény, ez volt, vagy ez is van?!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 11:30:58

@bass.gitár:
senem szórom senem szedem, itt van szembe a bót meg a kenyeres, épphogy leléptem, mer köll a táp.
maga a szám 2006-os, de a történelemrűl szól. igen beszédesen.

bass.gitár 2010.03.29. 11:36:55

@Dr. Körömlakk ®:
Vettél magadnak kekszet és gurbonyát?. Egy kicsit fel kell pörgetni a bótok forgalmát.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 11:37:13

jajmosnézem, komenyista elődejink írni se bírtak, de nem sportbul ahogy mink a Vászkával, hanem élbű, mert ezek a sorvattagyúak aszt írták ki a háttértranszparensre (ez de szép szó), hogy
ésszerű
azaz és szerű
ami helytelen
mert
észszerű
nadehát épp ezt a szót írnák le helyesen? mekkora paradoxon lenne má. na mindegy.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 11:37:48

@bass.gitár:
ááánem, kenyeret, zsömit, tejet vettem, magomnak jó a vajassós zsömi :)

bass.gitár 2010.03.29. 11:44:25

@Dr. Körömlakk ®:
Ha vajat esző, ne csodálkozz, ha sűrűn látogatod a tróntermet! A kenyeret is csak pirítva ehetnéd! Tejával, nem tejjel!

bass.gitár 2010.03.29. 11:47:29

@Dr. Körömlakk ®:
Mákosi Rátyásnak és a többinek nem is volt iskolai végzettsége. A körülöttük levőknek sem, nehogy többet érjenek a főnöknél. Akkor nem valami gyorstalpalók működtek, mert az iskolázottakat elküldték segédmunkásnak vagy mi? Nálunk valami hasonló volt az ősök között. De nem volt téma, csak tabu.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 11:50:34

@bass.gitár: esztet kívántam meg. tennap. meg máma is. má kezdek hejreállni, meg jön a dottóre, és összepattint epperc alatt.
ha csak ennyi lett vón a hibájuk, de vót még...

_nyuszi_ 2010.03.29. 11:53:40

jó reggelt!
nem nagyom van netem, csak telefonon keresztül, immel-ámmal. hülye T.

szóval, fosol, Lakkci? akkor nem kell fogyókúráznod! :)))
tényleg inkább pirítóst egyél! minimál vajjal.

est komor őre. 2010.03.29. 11:56:04

@Dr. Körömlakk ®:

bogaram, tessék protexint szedni, valszeg rota vírusod van, 2 nap alatt rendbegyüsz. teát kell inni sokat, visszapótolni a folyadékot, tej, tejtermék nuku.

háztartási keksz, kétszersült iesmi dögivel.

jobbulást!

bass.gitár 2010.03.29. 11:58:54

@Dr. Körömlakk ®:
A vagyonkánk begyűjtése. Fődes konyhába nőtt fel a csapat a cselédlakban. Miközben elvették, ami a mieinkben benne vót. Erdővel, szántókkal együtt.
Mostanában kerülnek elő fényképek, papírok, no meg néha a nagyapám meséit hittük mesének.
Másik ágrul valami fa készült. Nem csoda, hogy 0-ról kezdhették.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 12:00:25

@már nyuszi: eggenisértettem!
hát amennyit az elmúlt három hapban ettem, attól normál esetben fölfordulok...

bass.gitár 2010.03.29. 12:01:29

@est komor őre.:
Szokatlan, hogy reggel már új blog van. Azt hinnénk új világban vagyunk. Túlóra, vagy szoc.szombat vagy mi vót?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 12:02:12

@est komor őre.:
eggenisértettem!
tejja főzve, pirittósot minnyár, és valami bolus dhucndsh-t zabálok kettesivel, bérfertőtlenittő. vitéz kolega mindenáron pályinkát akart belémdiktáni, de nemhattam magam. mer má alapbó vót hányási ingerem, nem akartam hánni is.

bass.gitár 2010.03.29. 12:05:17

@est komor őre.:
Protexintől még bőven megy a trónterembe, igaz a bél bolyhaira jó! KL totál kielemezve a belső rendszered. A régi jó széntabletta már nem oké?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 12:06:29

@bass.gitár: télleg, külön poszt lesz má a belem :) eszem azt is. mámint a szenet. azt nem mesélem el, milyen változást ért el a szervezetbe :)
na humok eggyet :)
süti beállítások módosítása