globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Agyzsonglőrök

2010.04.14. 06:51 Rosszindulatú Vászka

18 komment

Címkék: mosómedve videjócsipp

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr41919706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.04.14. 09:35:19

ez mi? katapultülés?
SZIA SPÁJDERNECC! SZIA SPÁJDERNECC!
SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!
SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!SZIA SPÁJDERNECC!

és szia Levike, és mindenki más is szia!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.04.14. 09:39:09

@Dr. Körömlakk ®: szija
Ha lesz időd majd kukkants be ide!

www.cocosworld.com/index2.html

Neked kerestem éjjel, mer valami nem stimmelt nekem az implantátumos résszel:)

Pasik is menjenek, nagyon jóóóóó:)))

A videjókból, kiderül nem is olyan hülye kis picsa:) Ellenben Ice-T vel

spájdernecc 2010.04.14. 10:04:30

SZIA KÖRÖMLAKK!
ne üvölts, mert ellenzékbe vonulok :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.04.14. 11:18:24

szia mindenki, bár én nem.
a videó eléggé
bár hang nélkül néztem =D

Dr. Körömlakk ® 2010.04.14. 11:29:45

@Lewyke: má régebben megnéztem én ezt az oldalt, a képeket főleg, de a véleményem nem változik. ócska ribanc, aki összeállt egy niggával, aki ha nem lenne lóvés, észre sem venné, szétműtött agytalan barbi. biztos olyan "értéke" van, hogy faszán megcsinálta az életét, de számomra ez nulla produktum. egy emberi formába bújt kullancs, haszontalan parazita. kilőném az űrbe. hulladék.
az én kormányzásom, esetleg világuralmam alatt ezekre nem vigyorogna ez a jövő, ami most pillanatnyilag csak nekik adatik meg...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.04.14. 13:02:41

@Dr. Körömlakk ®: no:)))

A csajszi nincs szétműtve:))) Izomilag feltúrbózta magát! Fittnescsaj.

A bio-ját olvasd el, ott a lényeg:) A csaj már azelőtt rég híres volt, mielőtt Ice-T naccságos kretén úr rátette volna a kezét.
Nem hirigelni akarok, félre ne érts:)))

a plasztikcicák máshogy néznek ki:)

mondjuk attól még lehet ordas kurva:)))

Dr. Körömlakk ® 2010.04.14. 13:55:41

@Lewyke: de bizony ez a csaj szét van műtve. az egy dolog, hogy mit ír magáról a honlapján, de őszintén... nézd már meg a fotóalbumját, ilyet a JóIsten nem teremt... milyen mellek má... ha keményen eddz, a mellei nem így formálódnak... bármit csinálhat, a mellei nem állnak így. és a segge sem hízik ekkorára, ilyen derék mellett... szóval amorf, és az élettel összeegyeztethetetlen. és olvastam is, hogy a mell implantátumok mellé a seggét is implantálta...

spájdernecc 2010.04.14. 14:52:19

arra sincs különösebb igényem :)

spájdernecc 2010.04.14. 15:35:43

nem miattam van, hagyd a francba :)
különben sem szeretem mások szórakozását rongálni :)

Dr. Körömlakk ® 2010.04.14. 15:37:36

@spájdernecc: nem rongálod kedves Spájdi, de ha báncsa a szemedet, én kiszedem, Isten engem uccse... :)
süti beállítások módosítása