globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Room

2010.04.20. 22:42 Sallalíz

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr151938487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varacskossertes 2010.04.21. 02:24:00

a videohoz nem tudok hozzaszolni erdemben, de a tokom kivan a subbaval es mivel ezt ott azonnal kitoroltek mikor leirtam nektek mondom el
szerintem a geczy -daddy uj neven mert ugyanaz a primko nyafka hiszterikus stilus csak a nick ment el kisse az ertelmisegi hangvetelu turpis humor iranyaba ---
maris jobban vagyok

Dr. Körömlakk ® 2010.04.21. 06:06:47

@varacskossertes:
szia coca!
ez nem kérdés, én zsazsának írtam mailt, és dedi válaszolt, tegnap. de dedi ugye a subba-kommentelőknek beadott sztori alapján ki van baszva, ahogy zsazsa is. az a legszebb, hogy ezek az összes kommentelőjüket hülyének nézik, ott röhögnek a monitor előtt, hogy mit lehet beadni annak a sok gyökérnek... :) nem a sértettség mondatja velem, de ez sajnos így van.
amúgypedig elmondom Vászka üdvözlő szövegét:
Üdv a mocsárban, gyere máskor is!!! :)
..............

mindenki másnak is mórning!
SZIA SPÁJDERNECC!!
.............
benéztem a subbára, mert ugye még nem nyugszanak, valami kretén nem bírt magával, oszt megint beugatott nekünk valamit hótt értelmezhetetlent a kancsós posztban...
......................
dedi persze írt, hogy nem tudja törölni az összes kommnetemet "nem gondolod, hogy nincs jobb dolgom"
de gondolom bazdmeg, ellemben leszarom, ez is a dógod, töröld.
azt persze nem mondtam neki, hogy ha nem törli, még az is lehet, hogy mindenféle nickeken szétoffolom a kibaszott blogját, a kibaszott seggnyaló kommentelőivel egyetemben. ha úri kedvem úgy tartja...
:)
na induljon a mandula

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.04.21. 08:18:12

jóreggelt kartácsok!

odabasztam a tótawé blogjára a véleményemet kedves kartácsok
tököm kivan
hat évig szopattyú marad
és senki nem garantájja, hogy utána is nem

ezér nevelem a fijamat anarhistának, szavazni tilos, rosszalkodni, rencert dönteni szabad

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.04.21. 08:18:47

még nem jelent meg, lehet kimoderálnak
pedig releváns vótam:-)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.04.21. 08:19:20

a tótawé blogján lehet mondani hgy lófasz?
:-)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.04.21. 08:28:30

@bobolysz@: még jó hogy,még keményebbet is :-)

morgen ebodri

spájdernecc 2010.04.21. 08:53:31

@bobolysz@:
Worluk előre moderál, átnézi, megszűri, kiteszi
egyébként kicsit belehülyült magába
pedig írni tudott valamikor :)

EnZo75 2010.04.21. 08:58:38

Na most megint keresgélnem kell titeket?

A vidiről:
Nekem mindig is tetszettek az ilyen rengeteg munkát és kreativitást igénylő dolgok.
Hajrá srácok!

Végbélkúp és teknősfasz
subbáéknak odabasz,
nem kell tudás sem erkölcs
offoljunk hát még egy kört.
Szarjunk bele ott mi van
homokozónk nyitva tart.
Törzsgárdánknak erejéből
kovácsoljunk egységet,
eszünk s szívünk teljéből
lenyomjuk a gecyket.

Dr. Körömlakk ® 2010.04.21. 11:12:09

ááá ezt csak most néztem meg, nagyon jó kis videó! :)
grat Levi!
süti beállítások módosítása