globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Riposzt, avagy Szörcsinek remordkontrázás

2010.04.30. 20:02 Rosszindulatú Vászka

Háááájgvéééééj túúúú Heeelllll :)

Figyelmeztetés: csak saját felellőseggre, fájn i fog :P

20 komment

Címkék: bazmeg világökörség videjócsipp opcénságos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr901965104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.04.30. 20:52:44

ez nem volt már egyek nap? még meg is mutattam a bodnár lacinak...

EnZo75 2010.04.30. 20:59:49

Én is láttam már (itt)! Attól még jó! :)
@márnyuszi.:
Sehol senki? Bobolysza? Eltűnt?

_nyuszi_ 2010.04.30. 21:28:45

én játszom.
pázzlizok. fel kell építeni rómát. a gyerek aszonta, hogy OK, csak ne legyen benne cigány :)))

_nyuszi_ 2010.04.30. 21:31:21

egyébként teljesen rendben van, ennél szlávabb már nem is lehetne !!! :)

bass.gitár 2010.04.30. 21:39:55

Sziasztok! Délután sem volt senki. Ezért elintéztem a telefonos ügyeket. Mindenki csavarog. Biztos ez lesz hétvégén is.

_nyuszi_ 2010.04.30. 22:26:18

ilyenkor némelyek családoznak...
KL meg bobolysza alszik...
némelyek kukáznak a neten...
némelyek várják a pasijukat, pedig kurva álmosak...

_nyuszi_ 2010.04.30. 22:35:45

na, ezt még esti mesének elmondom:
egyedül vagyok itthon, családi ház.
hátul van egy télikert, amin van egy nyitható rács, az ajtón. meleg van, ajtó nyitva, rács zárva. én a felső szinten gépezek, TV megy.
egyszer csak hallom, valaki, mintha rázná a rácsot. Tv lenémít, mi a fasz ez?
-Krisztián te vagy az? semmi válasz. rácsot tovább rázzák.
óvatosan lelopakodok...

holnap elmondom mi volt az!

bass.gitár 2010.04.30. 23:04:38

@márnyuszi.:

1. Valamelyik családtag meglepetés szerűen odament.
2.Szomszéd eltévesztette a házszámot.
3.Betörő nem lehetett, a védő rendszer be volt kapcsolva.
4. Vászka el akart vinni valamilyen koncertre.
5.. NEM TUDOM!

_nyuszi_ 2010.04.30. 23:17:11

@bass.gitár:
amúgy, kösz, még mindig röhögök...:)

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.05.01. 12:15:10

@márnyuszi.: Erdei állatok voltak, akik meg akartak erőszakolni, de megmentett egy erdész.

_nyuszi_ 2010.05.01. 16:27:29

...kezemben a telefonnal,-mondjuk, nem tudom hogy miért nem valami nehezebbet vittem, (valószínűleg amíg hívom a rendőrséget, elvágja a torkomat, ha egy jól megtermett kancigány)bár a múltkor is ezt csináltam, mentem az utcán és egy kis vakarék fekete bokakutya hátulról üvöltve-ugarva jött nekem, én meg előkaptam az alufóliába csomagolt szendómat és ráztam felé, hogy :mészinnen, mészinnen...igaz adott helyzetben ez logikusnak tűnt, hiszen ha nem nyugszik le, odaadom a kajámat, amíg eszi, addig elfutok, hihihi- gyorsan felkapcsoltam az előtér villanyt, hátramegyek...hát a könnyem csorgott a röhögéstől...képzeljétek,
mégis inkább holnap mesélem végig...

Dr. Körömlakk ® 2010.05.01. 19:14:46

@márnyuszi.: bizony nyuszi kapd te be, én má konkrétan nem vagyok rá kíváncsi.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.01. 19:58:34

na, akkor elmondom, hogy anyós elment sétálni, nyuszi pedig kizárta véletlenül, erre anyós hátulról akart bémászni, de elcsúszott, a hátul tárolt meszesvödörbe belépve, és fejére szorult a horganyzott veder.

így katatott anyós jobbra-ballra, mikor rálépett nyuszi kedvenc macskájára, amelyik nagyot ugrott fájdalmában, és beleesett a pincenyílásba....

majd folytatom...
süti beállítások módosítása