globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Azért vannak

2010.06.01. 16:28 Csönd-Nesz-Rizs.®

Én még hiszek benne.

Aztán az is lehet, hogy ez is csak egy szar illúzió.

 

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr142047087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.01. 16:50:54

Nekem csak egy barátom van és azt is utálom :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 17:12:12

én a teraszon elmontam erről a véleményem
de a zanzája:
azt HISZED hogy vannak barátok

viszont azt ÉLI-smerem hogy a hit hegyeket mozgat meg

vagy elvisz egy könyvet ahova kell

ateistáknak és KL-nek ajállom:

port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=107518

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 17:23:16

máté péter egy zseni volt. ha nem halt volna meg, ma is az lenne.... ikon

Palmer Eldritch 2010.06.01. 17:24:46

Nem nyilatkozom, tehát nyilatkoztam :(

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 17:28:15

egyépként szijasztok!

ÉLI könyve
tennap este néztem azér tüntem el

annak jó akinek van lapos tévéje meg ötegyes hangja
szerintem

látványilag kurvajó és az ijen fantazi filmektől nem szoktam elájulni mer sablonosak

viszont ez most nagyon nem érdekelt

umva jó volt na
majnem elkeztem hinni

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 17:28:47

@Palmer Eldritch:
ne fikázd má

nekem teccett
pedig én nem értek hozzá:-)

Palmer Eldritch 2010.06.01. 17:34:36

@bobolysz@: Kikérem magamnak! Én kérem tisztelettel, kulturáltan nem nyilvánítottam semmit :P

Palmer Eldritch 2010.06.01. 17:47:43

@bobolysz@:
Nincs hang a gépen >ezért nem nyilvánítottam semmit :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 17:56:14

szal denszejj vasington a faarcával fláj napszemcsiben is oly kifejező bir lenni hogy ihaj

tejjesen gerjedek az ojan részekre benne mikor nincs szereplő a képen és nem történik éppen semmi sem

az elején a macskalövés pl szerintem etalon

meg az első gyilkosságos jelenet

meg az egész film

egy gyenge pontya azér van
és ez a vége

én a filmek végét nem szeretem
ez minden filmnek gyenge pontya

hányok a hepiendtől
meg a "kétperc alatt megolgyuk a másfél óra feszkót gyerekek" jelenségtől

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.01. 18:13:56

@bobolysz@:

igen. részben miattad lett posztolva.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.01. 18:14:38

@Dr. Körömlakk ®:

de nem él. lehet jobb, ha az ember nem várja meg, míg fütyörészve mos fogat.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 18:22:57

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
ja, gondoltam:-)

egyépként MP nekem szintén etalon

és pont ma jutott eszembe

nyomják ezt a szerencsétlen sirós pestát a rádióban az új számával

szegény csávó szerintem nem is tuggya hogy ott jár a nyomában egy zseninek

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 18:33:31

katona kláriba gyúrt máté péter
cserháti "bulgakovi mélabújá"-val

nem birom a csávót nagyon

de kifexek tőle

tudás fetisiszta vagyok

és énekelni tud a pesta

aki talál hibát ebben a nótában az nálam jelentkezhet egy pofonér:

www.youtube.com/watch?v=TfFKV4QrflY

ne a pestát nézzétek!
nézzetek mögéje megéri

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 18:46:39

@Csönd-Nesz-Rizs.®: előfordulhat a nagy magasságokba, de alapvetően életigenlő alkat vagyok, a legnagyobb traumában, vészben is élni akarok, szalaszondom inkább fütyülne a szél mátépetya fogai közt, de élne. kifejezetten tehetséges tag volt.

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 18:48:53

@bobolysz@: tehetséges a fazon kéccség nem fér hozzája
de MP írta a dalokat, és hangszerrel kísérte. és azok a dalok.... jajj anyám....

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 18:53:03

@Dr. Körömlakk ®:
jaja

nálam ezér etalon
és a pesta ezér nem az

de nézd már meg a mai világot!
pesta ma a mátépéter tud lenni

és az is lesz ha föl nem köti magát bánatába
sőt
ha felköti akkormeg pláne

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 18:56:14

@bobolysz@: ááá nem lesz az
ahhoz olyan erős egyéniségnek kellene lennie, aki átverekszi magát és a tehetségét ebben az elkurvult médiairányított hiénavilágban. de ehhez ő gyenge. művésznek tehetséges, de ez sajna már kevés.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 19:15:13

@Dr. Körömlakk ®:
az idő megmongya maj
mos média van meg managger
de annak meg érdekei vannak

ez egy darabig biztosan felhajto erő

még világsztár is lehet belőe:-)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.01. 19:15:58

pistike tud.
de az az eset, aki annak sem tudna örülni, ha megnyerné az ötöst a lottón.
önsorsrontó.

az viszont tetszik, hogy nincs felülete a külvilág felé

vót az ezeröcsibe, kérdezték két percbe, pistike válaszolt: igen.

megint két perc viháncolás a két fasztól, pistike:
hömhöm.

kibaszott kínos volt az egész, és már röhögtem.

nem kéne erőtetni. énekeljen, oszt kész.

ez a mentsmegengem dal meg... felláll a szőr tőle a hátamon. ötlettelen szar, zenei kliségyűjtemény,

pöstike ha nem magyarországon lennevolna fansztasztikus pályája lenne.

pl. ahogy tátikasózza a freddit, már abból meg tudna élni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 19:26:28

@Csönd-Nesz-Rizs.®:
majnem mindennel egyetértek:-)

azt elfeltejtettem mondani
hogy aki kivetnivalót talál
-azon kivül hogy egy nyáltömeg a dal- az jelentkezzen egy pofonér
ugyhogy most megusztál egy lángost

gipszkartonozás közben hallottam már sokaccorra pont ma és akkor jutott eszembe ogy baszod ez a csávó teknikás mint állat!
erre értettem az ömlengésemet

montam ne a pestát nézzétek
nem érdemes
ez csak egy teremőr
de nagyot ugrik

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 19:51:59

@bobolysz@: világsztár. persze. én meg a világegyetem úrnője malackás mamuszban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 19:52:01

@bobolysz@:
a feleségem egyetemi dolgozatait én irtam martketing szakirányon

nagyából tom hogy hogy műkszk ez a szar marketing a könyvek szerint

lehet hogy annyi hatásbenyomás ért pestával kapcsolatban hogy elkesztem szeretni:-)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 19:52:33

@Dr. Körömlakk ®:
na aztat megnézném
remélem felnyomod a jutyubra:-)

Dr. Körömlakk ® 2010.06.01. 19:54:32

@bobolysz@: nem lesz olyan, ahogy ez a koma se lesz világsztár he.

_nyuszi_ 2010.06.01. 19:59:46

nekem nincs olyan barátom akinek mindent, de mindent... sose volt. igazából félek közel kerülni valakihez.
de ezt a számot pont ezért szeretem hallgatni.

alig se 2010.06.01. 20:06:10

mindenkinek mindent!

Máté Péter szerintem is király!
a sírós csávó meg tud énekelni, de szerintem epigon (bár nem tudom mit jelent e szó)

nekem meg szerintem van 5 barátom!!!
én egy atom szerencsés köcsög vagyok!
és boldog! :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 20:07:50

@márnyuszi.: ugyeugye

nincs baráccság
ezér nincs barátod

a többijek meg rózsaszin ködbe pöcörögnek jobrabarna

ezt a számot én is nagyon szeretem

és tuggyátok mit?
haverság sincs!

vannak jó percek amikor benyalod a dolgot
és később annál nagyobb a száx

télleg nem a trauma miatt
de elmondom nekem mér van ez

pl. én kábé tiz éve elvezényeltem egy tizennyolcfős brigádot svájcba
válogatott legények akiket többéves ismereccség után én válaztottam ki 300 ból

és kinvoltunk egy hónapig
pont közbe volt a szülinapom

ezek a birkák leszerveztek nekem egy ollan szülinapot hogy besirtam a nagy baráccságtól
szó szerint

később (fél év) uezek a válogatott legények szartak a fejemre amikor az érdekükben (konkrétan a bérükért) nekimentem a fönöknek

én eljöttem ők marattak
asztán szétforgácsolóttak
senki se senki azóta közülük

és ez csak egy példa
év vagyok a balek vagy mások nem őszinték magukhoz?

Rosszindulatú Vászka 2010.06.01. 20:18:36

Bármit montok, ez a tabáni egy humbug blöff szar gagyi.

Szal avittos számokat szarul plébekbe vernyákolni nem ér pontot - senem karaokis midi kiséretre.

Szal az a dús vibrátós, hajlítós, frazeálos énekstílus ótvar gáz, kiszabottul csak az véramatőrök csinájják. Meg a népieschek. Merhogy ottan virítanak ám cegfettül a technikai hiányosságok.

Orgánum semmi.

Kisugárzás semmi.

Ez egy egypoénos utózönge.

Az operába aztat taníttyák, hogy egy énekes nem csak hangval, hanem pefdig aggyal meg szívvel is dolgozik. Ebből itten semmit senem érzékelek.

Amúgy meg Mátépéteret senem csipázom, de ez az én ízlésdefekcióm. Ha lehántyuk erről a dalról a bájosan ostoba komcsi nosztalgiát, akkor nem marad semmi.

Sztem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.01. 20:22:59

@Rosszindulatú Vászka:

vááááááá

a különutas

még jó hogy nekem nem jó a filhallásom:-)

alig se 2010.06.01. 20:36:32

@bobolysz@: erre meg azt mondom, fasztuggya.
nem jártam a bakancsodban két lépést se...

@Rosszindulatú Vászka: önnek hölgyem meg annyit: nekem se szimpatikus ez a sírós-férfias :)
"ments meg" attitűd! de nálam jobban énekel...
az meg hogy MP nem szimpi Önnek, szintén irreleváns. én se tudom a theatre of tragedy csodálatos dallamait vagy yngwie malmsteen "ügyetlen" pengetését sokáig hallgatni, de ezért még nem kell utálni. vagy de! :)

Rosszindulatú Vászka 2010.06.01. 20:51:13

@alig se: hehe :)

Malsteen nekem a triolás riffjeivel ingerszegény :)))

Amúgy Máté Péterrel a legnagyobb bajom nem az ő hibája. Hanem az akkor mesterségesen inyorált zenepiac volt. Jók a dalok - bár nekem nem teccenek azok az 50-es évekes talján dalnyúlások - ellembe a hazai szinten megaprofi volt, jók a hangszerelések és kedves dalok. El kell ismerni, az a banda odabasz a késöbbi úgymond nagy degenerációnak - már úgy technikailag. Jelzem nekem ez a tánczene műfaj fehérzaj. Sajnos egy ojan kor tükre, ami rossz emlék sokunknak. Igazából egy jóképességű amatőr volt, még lehetett volna belőle sztár is, ha megéli.

alig se 2010.06.01. 21:15:13

@Rosszindulatú Vászka: nekem ne magyarázd...
ugyanis nem értek hozzá! (a műfaj nekem se kedvenc, amatőr bandákban pengettem a "legyünk keményebbek a sepulturánál majd a satyriconnál" nevű cél érdekében... régi szép idők! :) )
de. szerintem profi volt MP és pont.

alig se 2010.06.01. 21:20:48

cizelláltabb vélemény nyilvánítást ma ne várj, kicsit összeszedetlen vagyok, bocs.

Palmer Eldritch 2010.06.01. 23:58:47

na bocs azért még Toldy Máriát ajánlanám
www.youtube.com/watch?v=B_ZnjEYEsuU
gyerekkori kedvenc, de nem vagyok még 70

spájdernecc 2010.06.02. 05:02:20

jó reggelt!
gkobális felmelegedést!

spájdernecc 2010.06.02. 05:08:37

de legalább regionálist

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.02. 19:11:18

ma malterkeverés közben rájöttem van mégis baráccság!

akinek van kutyája az tuggya:-)
süti beállítások módosítása